موسیقی-آموزش-کرج-آوادیس
تکنوازی پیانو هنرجویان آوادیس
آگوست 26, 2018
بهترین آموزشگاه موسیقی
بهترین آموزشگاه موسیقی
سپتامبر 11, 2018
بهترین-آموزشگاه-موسیقی-در-کرج-آموزشگاه-آوادیس-هنرمندان

بهترین-آموزشگاه-موسیقی-در-کرج-آموزشگاه-آوادیس-هنرمندان

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج آوادیس که یکی از برترین آموزشگاه ها میباشد طبق نظر

هنرجویان و اساتید ، با ما همراه باشید

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

آموزشگاه موسیقی آوادیس با هدف توسعه دادن به هنر موسیقی

از ابتدا تلاش خود را برای بهترین بودن انجام داده است

و پایه آموزشگاه خود را  به انتخاب مدرسين با تجربه، متخصص، تحصيلكرده و كارآزموده بنا نهــاده است.

آموزشگاه موسیقی آوادیس با ارائه بهترین روش های آموزشی و مشاوره های تخصصی

در مقاطع مختلف نوازندگی ( شروع آموزش موسیقی مقدماتی،متوسطه وحرفه ای )

خود را در صدربهترین ها قرار داده است

این آموزشگاه همچنین با توجه به کادر متخصص وتحصیلکرده خود برای هنرجویان وداوطلبین کنکور ،

کلاسهای آمادگی کنکور موسیقی اعم از درسهای نظری و عملی برگزار می کند .

دراین آموزشگاه علاوه بر فعالیت در بعد آموزشی ،کنسرت های سالانه واجراهای صحنه ای هر فصل

برای هنرجویان مستعد که توسط اساتید معرفی وانتخاب می شوند برگزار می نماید

که این امکان فراهم می شود

خانواده ها نتایج آموزشی فرزندان خود را به دقیق ترین شکل مشاهده نمایند.

آموزشگاه آوادیس برای یادگیری آموزش موسیقی بنیانی و حرکت بنیانی برای کسانی که قصد دارند

موسیقی را از نزدیک لمس کنند،

فرصتی است تا این هنر را با تمام تنوع هایش در بنیادی ترین تجربه های ممکن بیازمایند.

فراگیری موسیقی در بستر آموزش موسیقی بنیانی همه ی وجود فرد را دربرمیگیرد،

فهم معینی از حواس می طلبد،و بینشی نسبت به کلیت موسیقی به ارمغان می آورد.

آموزش بنیانی با کار در زمینه های گوناگون

(کار روی صدا،حرکت و ساز نوازی،با دقت گوش کردن،نت نویسی و هم چنین پرورش ادراک شناختی)

آغاز میشود.

هدف از این کنش ها برقرار شدن پیوند هایی برای تسهیل فراگیری و فراهم آمدن تجربه هایی برای فهم

یکپارچگی موسیقی،گفتار،و حرکت است.

در هر شکلی از موسیقی پردازی خلاق،این یکپارچگی یا همسانی اساس و آستانه ی

هر نوع ملاحظه ی مربوط به کنش های خلاقانه بشمار می رود.

می توان گمان برد که ریتم،ریتم فردی و زیستی ای که هر بنی بشری را تشخص می بخشد ،

سرچشمه ی این همسانی است .

هرکس که حرکت می کند ،سخن می گوید،می جنبد،و موسیقی می سازد ،

همه ی کنش ها را بصورت ریتمیک انجام میدهد.

ساخته های هنرهای تجسمی ،موسیقیایی،گفتاری،و حرکتی

همگی شکل هایی از بیان های انسانی هستند.

مردم به واسطه ی این خروجی ها می توانندخود را به برون بریزند

و درونی ترین گوشه های وجودشان را به حرکت درآورند.

پس آنچه انسانها را فراتر از ضربان ریتمیشان به تحریک وا میدارد چیست ؟

در توصیف ادارکهای تازه نشانه های تداعی گر یا تصویری میبابیم که مارا تکان میدن و در

ذهنمان با تجربه پیشین مرتبط میشوند . ما به واسطه این دستمایه ها هر چیز تازه را از

آن خود میکنیم و مطابق با ساختارهای از پیش آماده و آشنامان در دسته های مختلف

جای میدهیم . این فرایند ها گاهی با عبارت بینش های شناختی توصیف مشوند – چنانچه

دانشجو یا مخاطب مطلبی را فهم کند ، دیگر آن مطلب از ذهنش نخواهد گریخت .

مربیان هم به همین ترتیب گمان میبرند که درس ها و سرفصل های تاز در وجود هنرجویانشان

نهانیده شده است . با وجود این ، بیشتر فراگیری هایی که به این شیوه انجام میگیرد سطحی خواهد بود .

کودک در این بین فرصت یافته است تا پیوندهایی برقرار کند .

مربی باید پرسشهایی طرح کند که از کرانهای فهماندن میگذرند ، در ابتدای کار آنچه بی تحرک است مسئله ما

نیست ، بلکه آنچه آغاز گر است حرکت است ، آنچه را که آدمی زاد را به حرکت در می آورد و آنچه را که حرکتش را

اقتضا میکند است که توجه مارا بر می انگیزد .

مقصود ما همان چیزی است که به انسان مجال ایستایی نمیدهد و او را به پویندگی وا میدارد .

اکنون مهم ترین پرسش این است که کدام رهیافت ها را میتوان دنبال کرد ؟

کدام روابط به صورت متقابل برقرار میشود ؟

آیا میتوانیم رابطه ای بین حرکت درونی و حرکت بیرونی ساختار مند فرض کنیم ؟

در مه 1977 ، گری کاسپارف ، قهرمان شطرنج جهان ، در مسابقه ای با رایانه ی دیپ بلو متعلق به شرکت

آی بی ام شکست خورد . این شکست در برابر هوش مصنوعی در واپسین پیچ و خم های پایان سده پرسش ها

و مسئله های بسیاری برانگیخت .

معنای این پیروزی هوش مصنوعی در برابر انسان مجهز به هوش طبیعی چیست ؟

آیا در آینده ماشین ها در زمینه های دیگر انسان را شکست میدهند ؟

آیا میتوان گفت که در بعضی حوزه ها جای آدمی زاد را میگیرند ؟

کدام مولفه هوش انسان را از هوش مصنوعی متمایز میکند ؟

تکنیک هر آموزشگاهی برای بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج و یا برای بهترین شدن

به عنوان آموزش برای تکنیک گیتار نیازمند تعریف کلمه تکنیک است . زیرا این عنوان بارها یا به نحو

غلط به کار رفته و یا باعث سوء تفاهم شده است . شاید شنیده باشید که میگویند فلان نوازنده ی

گیتار تکنیک خوبی دارد و معنی آن حرف این است که یا انگشتان چالاک و ماهری دارد و یا دارای

توان خاصی در اجرای قطعه مشگل و معروفی است .

معمولا این اجرا کمی از سرعت واقعی که لازمه پیوستگی موسیقیایی است فراتر میرود .

بتهوون در خصوص چنین تئوریهایی میگوید : تمام عقل و احساس این گروه از نوازندگان

تکنیکی فدای تردستی انگشتان میشود . یک قرن بیش از تئوری بتهوون

آهنگساز بزرگ دیگری به نام کوپرن درست همینگونه تفسیر میکند ،

اما با بیانی دیگر او با تمام وجود میگود میخواهد

با تمام وجود میگویم میخواهم قطعه قطعه مرا به حرکت و هیجان وادارد تا اینکه مبهوتم کند .

پس تکنیک از لحاظ معنی صحیح لغوی نه به معنای آن کشمکش پر کار و طولانی مثل صعود از کوه

است و نه مسابقه ای ورزشی با نوازنده ای معروف به قصد نرم تر یا سریع تر

نواختن پاساژی . در این میان پر از واضح است که به احساس موسیقایی نیز توجهی نشده است .

اساسا ، تکنیک یعنی کنترل : کنترل طنین ، صدا ف ریتم و سرعت ، لگاتو و استکاتو دینامیسم و وسعت

( رجیستر صدا ) جمله بندی و آرتیکولاسیون .

پس کنترل ، همیشه به طور خودآگاه توسط هوش موسیقایی هدایت میشوند و چنین کنترلی بر جزئیات

اجرا از ملزومات یک قطعه است ، خواه این قطعه بلند باشد یا کوتاه ، آسان باشد یا سخت ،

باسرعت تند نواخته شود یا کند فرقی نمیکند .

تسلط کامل بر یک قطعه مینماید که نوازنده به درجه ای رفیع از تکامل رسیده و تکنیک اساسی که

به منزله شالوده حس موسیقایی واقعی میباشد را داراست .

تکنیک هیچگاه پایان راه نیست اما وسیله ای است برای رسیدن به هدف نهایی . از سوی

دیگر تمیرین های نوازندگی اعمالی هستند که از ذهن شروع میشوند . تمیرن های روزانه

ماشینی و بیفکر ، روند عقیم و اشتباهی است که اگر نگوییم هرگز اما به سختی

تاثیرات سوء بعدی شان از ذهن پاک میشود.

هدف اصلی ما از ساخت بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج شرح اصولی است که :

متضمن بهترین شیوه های نوازندگی گیتار وسایر سازها باشد .

آموزشگاه موسیقی آوادیس جزء بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج میباشد و در حال توضیح

دلایل حامی اصول نیز هست . این آموزشگاه موسیقی بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج فقط

تنها شامل متد نیست . کلمه ای که بدون هیچ توضیح و دلیلی به طور دائم استفاده میشود به طور کلی

سعی بر این است که به متد ، به عنوان راهنمای عملی و ضروری کار نگریسته شود پس متد

سوای تئوری های عملی ای است که امروزه سخت به چشم نوازندگان گیتار و سایر نوازندگان

عجیب به نظر می آید .

اما توضیح صاف و ساده ی هر چیزی اغلب نیازمند پاسخ گویی است ، برای مثال میگوییم :

البته واضع و مبرهن است و همه میدانند که فرق حرفه ای و اساتید در چه میباشد .

به عبارت دیگر هر چیزی به طور ناگهانی به هنگام وقوع واضح و روشن است ، حتی

اسحاق نیوتون که دانشمندی با درجه هوشی بالا بود در اصل به وجود جاذبه

شک نکرده بود تا اینکه سیبی به سرش اصابت کرد .

باز دور از عقل است که بپذیریم جاذبه ی زمین چنین پدیده دم دستی و آسانی باشد که بتوان

آن را از ورای سپیده دم تاریخ شناخت و درک کرد .

با این وجود بدیهی است که توضیح دقیق یک پدیده به روشن شدن آن کمک میکند ، افزون

بر اینکه با وجود توضیحات موشکافانه و واضح بازهم معدود کسانی یافت میشوند که

بتوانند مانند نیوتون از طریق حدسیات و منطق به جوابی برسند که او رسید .

آموزشگاه موسیقی آوادیس کرج به عنوان یک از بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج شناخته میشود

که به لطف خدا توانسته است تا به امروز کنسرتهای هنرجویی فراوانی را راه اندازی کند و

کودکان ، نوجوانان و جوانان بسیاری را به جایگاهی برساند که افرادی تکنیکی شوند

و تحویل جامعه موسیقی دهد که هم سرمایه ای برای این آموزشگاه و هم سرمایه ای برای

جامعه موسیقی قرار گیرند .

پس لطف خدا شامل حال این آموزشگاه بوده و باعث خرسندی است که بتوانیم هنرجویان بیشتری

را توسط اساتید برتر موسیقی دانشگاه های کشور آموزش دهیم و قدمی خیر

برای رشد آنان برداریم .

ما در آموزشگاه کار مشاوره را به صورت رایگان انجام میدهیم تا خانواده های

عزیز چه برای خود و چه فرزندانشان بتوانند بهترین راه و برترین مسیر در

انتخاب ساز و استاد خود را انتخاب نمایند .

با ما در تماس باشید:

09102626135

02634483637
02634483638

02634202959