02634214333

آموزش تخصصی ساز دف در کرج

آموزش تخصصی ساز دف در کرج را در آموزشگاه موسیقی آوادیس فرا بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد ساز دف و چگونگی تشکیل کلاس‌ها در آموزشگاه موسیقی با ما تماس حاصل فرمایید تا توسط مسئولان کلاس‌های موسیقی راهنمایی شوید.

آموزش دف در کرج

دف سازی است که بیشتر در ایران رواج دارد و هنرآموزان به سمت آن می آیند این ساز به ساز دایره بسیار شباهت دارد فقط کمی بزرگتر است.ساز دف را بیشتر در مجالسی که اهل ذوق و عرفان هستند و به خواندن اشعار و سرودها می‌پردازند استفاده می‌کنند. و با نواختن ساز دف فضا را تبدیل به فضایی عرفانی میکنند.

اجزای اصلی دف به چهار دسته تقسیم میشوند:

یک: کلاف اصلی

دو: پوست

سه: حلقه ها

چهارم: گل میخ ها

دف ساز کوبه‌ای می‌باشد که از جنس پوست حیوانات تشکیل می‌شود و ساختار ساز دف دونوع است که یکی با پوست طبیعی و دیگری با پوست مصنوعی ،در زمان قدیم از پوست اهو استفاده می‌شد اما در حال حاضر از پوست بز استفاده می‌شود.

آموزش تخصصی ساز دف در کرج

آموزش ساز دف 

دف‌های با پوست مصنوعی که به ان دف تلقی نیز می‌گویند از جنس تلق و الیاف پلاستیکی ساخته شده اند. این دونوع دف بخاطر تفاوت در جنسی که دارند صدای متفاوتی هم دارند. دف با حلقه های فلزی الحاق شده تشکیل شده است. که هنگام نواختن توسط انگشتان اصواتی خاص تولید میکند.ساز دف بیشتر در خاورمیانه نواخته می‌شود و در موسیقی پاپ و سنتی همراهی کننده دیگر سازها می‌باشد. برای نواختن این ساز فیزیک بدنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و معمولا از سن ۹ سال به بالا که بدن به رشد خوبی رسیده باشد شروع به یادگیری می‌کنند.

و کودکانی که ریز نقش که قدرت بدنی کمی دارند و افراد سالمند که از لحاظ فیزیکی مشکل دارند نمیتوانند این ساز را بیاموزند.

آموزشگاه موسیقی آوادیس همچنین در اموختن ساز دف به هنرجویان کمک بسزایی کرده است

و با داشتن محیطی ارام و همچنین اساتیدی مجرب این امکان را فراهم اورده است. که هنرجویان بتوانند به بهترین نحو ممکن این ساز را فراگیرند.

تدریس دف در کرج

تدریس دف در کرج را در آموزشگاه موسیقی آوادیس بیاموزید و در کلاس دف در کرج بصورت هفتگی شرکت کنید و ساز دف در کرج را نزد بهترین اساتید آموزشگاه آوادیس بیاموزید.

آموزش تخصصی در کرج

دف یکی از سازهای پرطرفدار است که در ایران هم طرفداران زیادی دارد. این ساز جز سازهای کوبه‌ای است که به صورت یک دایره بزرگ است. این ساز را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین سازهای آسیا معرفی کرد چرا که قدمت آن به بیش‌تر از ۱۳۰۰ سال قبل از میلاد مسیح می‌رسد. دف ساختمان بسیار ساده‌ای دارد اما یادگیری آن به سادگی ساختما آن نیست و به تمرین زیادی نیاز دارد. ساختمان دف برخلاف دیگر سازها تغییر خاصی نسبت به نمونه‌های اولیه نداشته است. این روزها آموزش دف در کرج بیش‌تر به صورت آنلاین و حضوری است و روش‌های دیگر تقریبا به حاشیه رفته‌اند. یادگرفتن این ساز به شدت استاد محور است و شما به عنوان هنرجوی این ساز باید دقت زیادی روی انتخاب استاد این ساز داشته باشد. کلاس‌های حضوری و آنلاین در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج برگزار می‌شود.

کلاس دف در کرج

کلاس دف در کرج در آموزشگاه آوادیس انجام می‌شود. دف نوعی ساز کوبه ای و اصیل می باشد که ریشه در تاریخ گذشته کشورمان دارد و با فرهنگ ایرانی عجین شده است. اساتید بسیار بزرگی در تاریخ کشورمان روی ساز دف کار کرده اند. و هرکدام به نوعی در رشد و اعتلای این ساز زیبای ایرانی کوشیده اند. امروزه نیز ساز دف در کرج مورد استقبال بسیاری از جوانان قرار گرفته است.

برای آموزش تخصصی ساز دف در کرج می‌توانید از آموزشگاه آوادیس راهنمایی حاصل فرمایید.

شماره تماس با آموزشگاه آوادیس:

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳

۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

آموزش ساز دف در کرج

آموزش سازهای کوبه ای در کرج آموزشگاه موسیقی آوادیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *