02634214333

آموزش گیتار بیس در کرج

آموزش گیتار بیس در کرج را در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج انجام می شود. گیتار پاپ یکی از محبوب ترین سازها و بهتر بگویم پرطرفدارترین سبک موسیقی در ایران در بین هنرجویان موسیقی می باشد. به دلیل تعداد زیاد هنرجویان در این ساز شیوه های آموزش گیتار بیس در کرج بسیاز زیاد و اساتید زیادی در این حوزه فعالیت می کنند. بسیاری از هنرجویان تصور می کنند که آموزش گیتار در کرج زمان کوتاهی نیاز دارد. و به راحتی می توانند این سبک را یاد گرفته و نوازندگی کنند. اما در حقیقت این طور نیست و یادگیری موسیقی در هر ساز و هر سبکی پیچیدگی های خاص خود را داشته و آموزش گیتار پاپ نیز از این موضوع جدا نیست.

برای آموزش گیتار پاپ نیازمند یادگیری تئوری های موسیقی هستید. یعنی در ابتدا باید نام نت ها, نت های نیم پرده,‌ آکوردها و … را بدانید و در ادامه بر روی ساز تمریناتی را انجام دهید. درباره ساز گیتار و انواع آن سعی کرده ایم به شما هنر دوستان عزیز اطلاعات مفیدی بدهیم. اینک میخواهیم گیتار بیس را به شما معرفی کنیم تا شناخت دقیق تری درباره این ساز داشته باشید.

گیتار بیس جز دسته سازهای زهی می باشد و به گیتار الکتریک شباهت بسیاری دارد با این تفاوت که دسته بلندتری دارد. این دسته از سازها صدایشان بوسیله تقویت کننده صدا بنام آمپلیفایر تقویت میشود. سیم های گیتار بیس از چهار تا سیم تا دوازده سیم متغیر است و سیم های آن بلند تر و ضخیم تر از گیتار الکتریک است. همین امر باعث تولید صدای بم و  تن پایین میشود گیتار بیس در ابتدا برای همراهی ارکستر استفاده شود.

 

تدریس گیتار بیس در کرج

اکنون در بسیاری از کنسرت ها به عنوان حفظ کردن ریتم وضرب اهنگ کاربرد دارد و حال و هوای خاصی به کنسرت ها میبخشد و باعث میشود شنونده به وجد بیاید. در بسیاری از گروه های راک و متال گیتار بیس ساز اصلی میباشد و در خیلی از موارد نوازنده گیتار بیس به تنهایی با تک نوازی هنر خود را به نمایش میگزارد. گیتار بیس به دوشکل ایستاده و نشسته نواخته میشود که بسته به اینکه نوازنده به کدامین طریق راحت تر است.

شروع به نواختن میکند اما در بعضی از گروه های بزرگ جز بیشتر نوازنده بصورت نشسته ساز گیتار بیس را می نوازد. در حالت نشسته نوازنده گیتار بیس اگر راست دست باشد می تواند ساز را روی ران سمت راست یا روی ران سمت چپ متعادل کند. از نوازندگان مشهور ساز گیتاربیس می توان به لمی و جو پرینسیپی و جان میانگ نام برد. آموزشگاه موسیقی آوادیس واقع در کرج  با داشتن اساتید مجرب کمک بسزایی به هنرجویان عزیز میکند.

توجه به تنوع ساز گیتار ، ساز مورد علاقه خود را انتخاب کنند و برای فراگیری آن به کمک اساتید حرفه ای به جایگاه های ویژه ای در هنر دست یابند.

کلاس گیتار بیس در کرج

تدریس گیتار بیس در کرج و کلاس گیتار بیس در کرج در آوادیس انجام می شود. گیتار بیس نوعی ساز زهی است که صدایش به‌وسیلهٔ یک تقویت‌کنندهٔ الکتریکی قویت می‌شود. این ساز برای تولید صداهایی با فرکانس و تُنِ پایین استفاده می‌شود.

از نظر ظاهری بسیار شبیه به گیتار الکتریک است، با این تفاوت که بدنهٔ بزرگ‌تری دارد، دسته و میزان‌بندی‌اش بلندتر است، و معمولاً دارای چهار سیم (و گاهی پنج یا شش) است. که از نظر تُن، یک اُکتاو پایین‌تر از گیتار الکتریک، در محدودهٔ بیس کوک می‌شود. گیتار بیس، هم می‌تواند دارای پرده‌ بندی باشد و هم نباشد. اما در اکثر موسیقی‌های پاپ بیس‌های پرده‌ بندی‌ شده رایج‌ اند. علاوه بر این‌ها، گیتار بیس آکوستیک توخالی نیز ساخته شده‌است.

از حدود سال ۱۹۵۰ به بعد، در موسیقی‌های راک و پاپ، گیتار بیس به‌صورت وسیعی جایگزین کنترباس شد و تولید صداهایی با تُن پایین را برعهده گرفت. همچنین گیتار بیس به صورت تکی، در موسیقی‌های جاز، لاتین، فانک و فلامنکو استفاده می‌شود.

 

ارتباط با آموزشگاه موسیقی آوادیس

شماره تماس : ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ – ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ 

تلفن همراه : ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

ایمیل: musicavadis@gmail.com

اینستاگرام : avadis.academy

آدرس: کرج, جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

 

 

 

آموزش سنتور در کرجآموزش پیانو در کرجآموزش موسیقی کودکان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *