02634214333

آموزش موسیقی کودکان در کرج

آموزش موسیقی کودکان در کرج یکی از مهمترین مواردی که پدر و مادری که می خواهد فرزند خود را با موسیقی آشنا کند،باید در نظر داشته باشد، پیدا کردن یک آموزشگاه خوب موسیقی کودکان است.

روش های آموزش موسیقی کودکان در کرج

آوادیس این امکان را فراهم کرده است تا با کادری مجرب در این زمینه، بهترین امکانات برای آموزش موسیقی کودکان در کرج فراهم کند. ما با هدف توسعه و ترویج هنر موسیقی در میان همه اقشار جامعه به ویژه افرادی که کیفیت و سطح آموزشی حرفه ای وتخصصی را می پسندند تاسیس گردید. بر این اساس از میان فارغ التحصیلان رشته موسیقیی دانشگاهها و افراد با تجربه و متخصص در زمینه هنر موسیقی را به همکاری دعوت نموده است. .

بهترین اساتید آموزش موسیقی به کودکان

در اقدامی دیگر که موفق بود و همواره این استقبال را از طرف خانواده ها داشته است، کلاس هایی است که برای کودکان در رده های سنی متفاوت برگزار کرده است. استفاده از استاد خانم  هنگامه حسینی که در آموزش ارف و موسیقی به کودکان سال ها تجربه دارند و از متد و روش های جدید برای بهتر یادگیری موسیقی به کودکان استفاده می کنند، از دیگر مواردی است که میتوان برای موفقیت این آموزشگاه برای بهترین بودن در آموزش موسیقی کودکان در کرج نام برد.

کلاس های آموزش موسیقی کودک (ارف) در جو‌ّی شاد و پر از بازی و تفریح تشكیل می‌شوند و هدف از برگزاری آنها، ایجاد عشق به موسیقی و لذت ساختن قطعات موسیقی در كودكان است. تأكید این كلاسها بر بازی، حركت، آواز خواندن، شعرخواندن، گوش دادن، خلاقیت و هم‌كاری است. در واقع با ایجاد چنین محیطی آوادیس می خواهد، ارائه دهنده بهترين خدمات و اساتيد در امر آموزش موسيقي کودکان در کرج باشد و آنها را از همین سن پایین به موسیقی علاقه مند کرده تا بتواند در آینده نیز آن را ادامه دهد.

شما میتوانید برای مراجعه به آموزشگاه و آشنایی بیشتر با فضا و کادر اینجا، با ما تماس گرفته و از شرایط و زمان های برگزاری کلاس های آموزش موسیقی کودکان آگاه شوید.

آموزش موسیقی کودک

آموزشگاه موسیقی در کرج با داشتن اساتید مجرب در زمینه موسیقی کودک و همچنین روانشناسی موسیقی کودک و خود کودک می تواند کودک شما را برای شناخت موسیقی به صورت تخصصی و شناخت موسیقی مورد علاقه کودکتان کمک کند. کودکان با موسیقی آرام می شوند چراکه پژوهش های جدید نشان می دهد که موسیقی به همان اندازه که بر پدرو مادر کودک تاثیر می گذارد می تواند بر روی فرزندان آنها نیز موثر باشد. بنابراین پدر و مادری که خودشان از موسیقی گوش کرده و لذت می برند می‌توانند همین روش را برای آرامش بچه ها استفاده کنند.

اهمیت یادگیری موسیقی در سنین پایین سبب ایجاد شدن یک شاخه از موسیقی به نام آموزش موسیقی کودک در کرج شده است. کودکان دنیای متفاوتی دارند بنابرین برای یاد دادن موسیقی به کودک باید از روش های مخصوص استفاده کرد. تمامی ویژگی های کودکان را باید در نظر گرفت تا بتوان استعداد آن ها را در زمینه موسیقی شکوفا کرد.

 

ارتباط با آموزشگاه موسیقی آوادیس

شماره تماس : ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ – ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ 

تلفن همراه : ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

ایمیل: musicavadis@gmail.com

اینستاگرام : avadis.academy

آدرس: کرج, جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

 

آموزش سنتور در کرجآموزش پیانو در کرجآموزش آواز در کرج

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *