02634214333

آموزش گیتار در کرج با آموزشگاه موسیقی آوادیس . در خدمت شما هستیم با اساتید حرفه‌ای و متد‌های آموزشی روز دنیا.

علاقه‌مندان به آموزش گیتار در کرج به دنبال شرکت در کلاس آموزش گیتار الکتریک، کلاس آموزش گیتار برقی، کلاس آموزش گیتار پاپ، کلاس آموزش گیتار حرفه‌ای و… هستند. ثبت نام کلاس آموزش گیتار در کرج و در آموزشگاه با قیمت مناسب به صورت تضمینی آغاز شده است. پس اگر علاقمند به این سبک از موسیقی هستید فرصت را از دست ندهید و یادگیری را شروع کنید. اکثر علاقه‌مندان به آموزش گیتار در کرج این سوال برایشان پیش می‌آید که آموختن این ساز چه مدت زمانی طول می‌کشد؟ شاید موضوع داشتن استعداد در موسیقی را هم مطرح کنند. این موضوع تاثیر کمی بر یادگیری آن دارد. درنتیجه بخش عمده یادگیری گیتار، به تلاش و تمرین مستمر خود شما برمی‌گردد.

آموختن گیتار نیاز به زمان تمرین مشخص و همینطور مداوم دارد. برای مسلط شدن بر تکنیک‌ها و یادگیری قطعات موسیقی، باید با حوصله و صبر آن‌ها را تمرین نمایید. این کار موجب می‌شود که در طولانی مدت نحوه نواختن این تکنیک‌ها را در حافظه خود به یاد داشته باشید.

 آموزش ساز گیتار در کرج

آموزش گیتار در کرج را در آموزشگاه گیتار در کرج نزد بهترین اساتید ، موسیقی فرا گیرید. یاد گرفتن یک ساز موسیقی، می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در روحیه شما داشته باشد. همینطور با یاد گرفتن موسیقی قادر هستید خود را سرگرم کنید. و نیز گرما بخش هر محفلی باشید. شاید شما دوست داشته باشید یک ساز را انتخاب کرده و به صورت حرفه‌ای دنبالش کنید. موسیقی، به عنوان شغل اصلی شما در آینده باشد. در این صورت حتما باید آموزش ساز مورد علاقه خود را در بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج یاد بگیرید. تا با استادهای برجسته موسیقی آشنا شده و زیر نظر آن‌ها، با تمام فوت و فن‌های ساز و موسیقی و نحوه نواختن آن آشنا شوید. دلایل فراوان و مثبتی وجود دارد.

که سازهای زهی را به عنوان مهم‌ترین بخش و قلب ارکستر می‌دانند. اگر تاکنون تجربه نواختن ساز گیتار را نداشته‌اید. باید بدانید که یادگیری نحوه نواختن گیتار همانند یادگیری صحبت کردن یا راه رفتن است.

برای نواختن گیتار لازم است. حرکات جدید انگشتان دست‌ها را یاد بگیرید. ماهیچه‌های انگشتان دست قابلیت‌هایی دارند. که شما هرگز از آنها خبر نداشتید. سرعت یادگیری این حرکات جدید به میزان تمرین شما بستگی دارد. بنابراین اگر مبتدی هستید. بایستی تمرین مداوم و روزانه داشته باشید. برای آموزش گیتار در کرج کافیست به آموزشگاه گیتار در کرج مراجعه نموده و در کلاس گیتار در کرج ثبت‌نام نمایید.

اگر شما هم علاقه مند به ساز تار هستید و تمایل دارید که در کلاس تار ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

آموزش گیتار در کرج
آموزش گیتار در کرج
آموزش گیتار در کرج

کلاس گیتار در کرج

کلاس آموزش گیتار در تهران یکی از پرطرفدارترین کلاس‌های موسیقی حضوری و آنلاین می‌باشد. با توجه به این‌که ساز گیتار قابلیت‌های فراوانی را به نوازنده می‌دهد. از قبیل آکورد نوازی، ریتم نوازی، نوازندگی ملودی و همچنین خواندن همزمان با نوازندگی برای هنرجویان بسیار جذاب می‌باشد. اما در ادامه در مورد موضوعاتی مانند هزینه، ساعت و چند ترم بودن کلاس آموزش گیتار در کرج و سبک‌های پاپ، فلامینکو، کلاسیک و الکتریک صحبت می‌کنیم پس حتما تا انتها مقاله را بخوانید. اما ثبت‌نام کلاس آموزش گیتار در بهترین آموزشگاه موسیقی گیتار در کرج بصورت کاملا حرفه ای و تضمینی می باشد. و شما پس از گذراندن کلاس های آموزشی نتایج را احساس خواهید کرد.

آموزش گیتار در کرج آموزش تخصصی سبک‌های متنوع گیتار در منطقه جهانشهر کرج توسط بهترین اساتید آموزش گیتار بصورت کاملا آکادمیک. دوره‌های آموزش گیتار در کرج با ارائه خدمات آموزش گیتار در انواع سبک‌ها پاپ، فلامنکو، کلاسیک، راک، جاز و … به همراه آموزش تخصصی سلفژ و تئوری موسیقی، هامونی، فرم و آنلایز، همنوازی و …

نواختن و آموزش موسیقی همواره موجب آرامش ذهن و جسم انسان می‌شود. گیتار از جمله سازهای پرطرفدار از سوی هنرجویان در سراسر دنیاست.

بهترین دوره‌های تخصصی آموزش گیتار کرج با بهترین اساتید برگزیده در محدوده جهانشهر کرج، گیتار را با روشی مفید در تمامی سطح ها به شما آموزش می‌دهند. برای یادگیری گیتار هیچ زمان دیر نیست. آموزش روان و ساده انگشت گذاری و اجرای صحیح آکوردهای گیتار و آشنایی با انواع ریتم‌های متنوع گیتار از جمله خدمات آموزشی ما به شماست.

تدریس گیتار در کرج

تدریس گیتار در کرج را در آموزشگاه گیتار تجربه نمایید. کلاس آموزش گیتار در کرج و در بهترین آموزشگاه گیتار انجام می‌شود. یادگبری گیتار کلاسیک در کرج را نزد بهترین اساتید موسیقی فرا گیرید. کلاس گیتار در کرج بصورت هفتگی برگزار می‌شود.

آموزش گیتار در کرج یکی از محبوب‌ترین کلاس‌های آموزش گیتار زدن است. ما، انواع سبک‌های مختلف گیتار را آموزش می‌دهد.

علاقه‌مندان به آهنگسازی و ساز گیتار به دنبال شرکت در کلاس گیتار پاپ، کلاس گیتار الکتریک، کلاس گیتار برقی، کلاس گیتار پاپ، کلاس گیتار حرفه‌ای و… هستند. ثبت نام آموزش گیتار در کرج با قیمت مناسب به صورت تضمینی آغاز شده است. پس اگر علاقمند به این سبک از موسیقی هستید فرصت را از دست ندهید و یادگیری را شروع کنید.

یادگیری گیتار مستلزم مجموعه‌ای از مهارت‌هاست. در آموزش گیتار در کرج، سعی بر این دارد. تا با روشی آسان و انگیزه‌ بخش و کاربردی بتوانید بر اساس یک برنامه آموزشی مشخص و صحیح به اهداف تعیین شده دست پیدا کنید. و پس از طی دوره مقدماتی پایه‌های اساسی و محکم را برای رفتن به مرحله متوسطه و پیشرفته بدست آوردید.

یکی از مزیت‌های آموزش گیتار در کرچ امکان نواختن سبک‌های مختلفی مانند سبک کلاسیک، فلامنکو، پاپ و… است. در صورتی که علاقمند به یادگیری هر یک از این سبک‌ها باشید می‌توانید دوره مربوطه را انتخاب کنید. اما چنانچه هنوز به این سبک‌های آموزش گیتار در کرج آشنایی ندارید می‌توانید در دوره عمومی شرکت کنید.

اگر شما هم علاقه مند به ساز سه تار هستید و تمایل دارید که در کلاس  سه تار ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

آموزش گیتار در کرج
آموزش گیتار در کرج

انتخاب استاد گیتار در کرج

انتخاب استاد گیتار خوب در کرج بخش مهم در مراحل آموزش گیتار است. استاد هم باسیتی متخصص در سبکی که می‌خواهید آموزش ببینید باشد و هم در زمینه کار با هنرجویان تجربه داشته باشد. چرا که دانش خالی کافی نیست، استاد می‌تواند به هنرجو انگیزه دهد. با انتخاب روش تدریس مناسب هر فردی را بر اساس توانایی خودش پیش ببرد. از این رو در انتخاب استاد نهایت دقت و حوصله را به خرج دهید و فقط نزدیکی محل آموزش گیتار را در نظر نگیرید.

استاد آموزش گیتار متخصص در کرج

تدریس درست از طریق موسیقی مورد علاقه هنرجو، انگیزه او را در یادگیری تقویت می‌کند. بنابراین، انتخاب مدرس باید به دقت صورت بگیرد. این‌که دوست دارید پیانو کلاسیک یاد بگیرید یا علاقه به یادگیری پیانو ایرانی دارید.

طیف گسترده‌ای از روش‌ها را شامل می‌شوند که باید به دقت به آن‌ها توجه کرد. اگر مدرس انتخابی، توانایی تدریس سبک مورد علاقه شما را نداشته باشد. در نهایت مجبور هستید، سبک مخصوص به او را یاد بگیرید که ممکن است چندان برای شما خوشایند نباشد. پس تخصص استاد در یادگیری هنرجو بسیار مهم و تاثیرگذار است.

آموزش آنلاین گیتار در کرج

گیتار یکی از پرطرفدارترین سازهای دنیای موسیقی است. که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود. این ساز از نوع زهی است. و صدای آن در اثر ارتعاش سیم‌های آن تولید می‌شود. گیتار علاوه بر این که یک ساز قدیمی به حساب می‌آید. تحولات زیادی را نیز متناسب‌ با تغییرات موسیقی غرب داشته است. و از همین جهت هنوز هم جز سازهای پر استفاده دنیا است.

آموزش گیتار در کرج یکی از موضوعاتی است. که همواره دغدغه علاقه‌مندان این ساز بوده است. و در ادامه ویژگی‌های کلاس‌ آموزش آنلاین گیتار در کرج از سری آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه موسیقی گیتار در کرج را بررسی می‌کنیم.

اگر فرصت مراجعه به ما جهت  ثبت نام در کلاس آموزش گیتار را ندارید. می‌توانید خیلی ساده‌تر با اساتید موسیقی در ارتباط باشید. و بدون محدودیت جعرافیایی و زمانی از آموزش و راهنمایی‌های آنها استفاده کنید. فقط کافیست با شماره‌های ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ || ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ || ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵ در ارتباط باشید.

۱-امکان حضور در زمان دلخواه

۲-تمرین‌های مشخص برای هر جلسه

۳-هزینه مناسب کلاس

۴-صرفه جویی در زمان

اگر شما هم علاقه مند به ساز هنگ درام هستید و تمایل دارید که در کلاس  هنگ درام ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

آموزش گیتار در کرج
آموزش گیتار در کرج

هزینه کلاس آموزش گیتار در کرج

هزینه کلاس‌ آموزش گیتار در کرج برای بسیاری از هنرجویان این ساز مهم است. و آن‌ها به دنبال کلاس گیتار باکیفیت و ارزان هستند. کلاس آموزش گیتار در کرج در آموزشگاه‌های موسیقی مختلف هزینه‌های متفاوتی دارند. و این هزینه معمولا به کیفیت استاد بستگی دارد. آموزشگاه‌هایی که از اساتید مجرب و شناخته‌شده استفاده می‌کنند. معمولا از خروجی بهتری برخوردارند. اگر می‌خواهید هزینه کلاس‌ آموزش گیتار را در آموزشگاه مختلف بررسی کنید.

بهتر است حتما کیفیت استاد را هم مد نظر قرار دهید. تا قیاس درستی داشته باشید. هزینه کلاس تدریس گیتار در کرج به موارد زیادی بستگی دارد. اما بیشترین عامل تعیین کننده هزینه کلاس آموزش موسیقی استاد آن است. ما از اساتید مجرب و شناخته شده استفاده می‌کند. می‌توان مطمئن بود که آموزش گیتار، بهترین قیمت در کنار بهترین اساتید را داراست.

آموزش گیتار بصورت مبتدی در کرج

برخی از افراد علاقه زیادی به آموزش گیتار در کرج یا هرگونه ابزارآلات موسیقی دیگر دارند. ولی به دلیل اینکه هیچ شناخت اولیه‌ای از این ابزار موسیقی ندارند. تلاشی برای یادگیری آن نمی‌کنند. ما در اینجا قصد داریم. به شما نشان دهیم که با آموزش گیتار در کرج آن‌هم به شکل مناسب و اصولی، قادر خواهید بود تا به یک نوازنده ماهر تبدیل شوید.

چه جوان و چه پیر باشید. هیچ احساسی بهتر از یادگیری نواختن یک ساز نیست. باوجود تمایل زیاد به آموزش گیتار در کرج، متأسفانه اکثر افراد مبتدی پس از گذشت تنها چند ماه از یادگیری آن منصرف می‌شوند. فرآیند آموزش گیتار در کرج معمولاً هزینه‌بر است. و اگر بلافاصله پس از شروع به یادگیری، شاهد پیشرفت آن نباشید. ممکن است از یادگیری آن ناامید شوید.

کلاس آموزش گیتار در کرج یکی از محبوب‌ترین کلاس‌های موسیقی می‌باشد. که علاقه‌مندان زیادی دارد که آموزشگاه ترنگ در کرج به صورت حضوری به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد.

انواع سبک‌های مختلف کلاس گیتار اعم از:

گیتار الکتریک، گیتار برقی، گیتار پاپ و دیگر موارد …. را آموزش می‌دهد.

بهترین کلاس گیتار الکتریک در کرج

آموزش گیتار از مبتدی تا پیشرفته

این روزها شاهد علاقه روز افزون نسل جوان به ابزارهای موسیقی به خصوص گیتار هستیم. با توجه به اینکه در موسیقی ابزار فراوانی وجود دارد. اما توجه نسل جوان به ساز گیتار قابل توجه و تامل است.

برخی افراد با تهیه ساز گیتار گمان می‌برند. که به یک گیتاریست حرفه‌ای تبدیل شده‌اند و با نواختن یک یا دو آهنگ میتوانند حرفه‌ایی ساز بزنند. اما این طور نیست آموزش گیتار سختی‌های خاص خود را دارد. که با علاقه و تمرین می‌توان به گیتاریست حرفه‌ای تبدیل شد.

شما عزیزان اگر به گیتار علاقه دارید. در اینجا با انتخاب بهترین استاد گیتار در کرج می توانید به گیتاریست حرفه‌ای تبدیل شوید.

آموزش گیتار در کرج چند ترم است؟

این سوال در زمینه آموزش گیتار بسیار پرسیده می‌شود. که، کلاس آموزش گیتار در کرج چند ترم می‌باشد؟
 
در پاسخ به این سوال باید گفت:
کلاس گیتار و کلا هر ساز موسیقی‌ایی نمی‌توان زمان معینی را مشخص کرد. زیرا با توجه به توان و استعداد هنرجو و همچنین با توجه نوع سبکی که انتخاب می‌کنید.
میزان تمرین روزانه و … متغییر می‌باشد. و صرفا برای موسیقی نمی‌توان انتهایی قائل شده و مانند دریایی بی‌کران و بی پایان می‌باشد, آن چیزی که اهمیت دارد. این است که، می بایست امروز شما بهتر از دیروز باشد. به تمرینات با قدرت و پشتکار ادامه دهید. پس زمان کوتاهی متوجه خواهید شد. و پاسخ سوالاتان را دریافت خواهید کرد.

اجزای گیتار

باید بگوییم که گونه‌های مختلفی از گیتار در جهان وجود دارد. که شامل اجزای متفاوتی هستند. برای مثل در شکل اجزاء یا جنس آن‌ها، اما نهایتاً اجزای موجود در همهٔ انواع گیتارها یکسان هستند. که عبارتند از:

  1. سردسته ساز
  2.  خرک
  3. گوشی برای کوک کردن ساز
  4. دسته
  5. بدنه
  6. صفحهٔ پشتی و جلویی
  7. دریچه خروج صدا
  8. صفحه انگشت گذاری
  9. سیم ها

 

آموزش گیتار در کرج
آموزش گیتار در کرج

اگر شما هم علاقه مند به ساز سنتور هستید و تمایل دارید که در کلاس سنتور ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

آموزش انواع گیتار در کرج

گیتارها را به طور کلی می توان به دو دسته  الکتریک و آکوستیک تقسیم کنیم. که هرکدام دارای انواع مختلفی هستند. که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

گیتار آکوستیک به دو دسته گیتار کلاسیک و فلامنکو و گیتارهای با سیم فلزیتقسیم

می‌شود. که گیتارهای کلاسیک و فلامینکو از طرفداران بیشتری در ایران برخوردار هستند. و استادهای بیشتری برای تدریس آنها وجود دارد.

نحوه تشخیص یک گیتار کلاسیک از یک گیتار آکوستیک به این صورت است. که با لمس سیم‌های ساز می توان به این موضوع پی برد. سیم‌های ساز  آکوستیک از جنس فلزی می‌باشد. و در مقابل گیتار کلاسیک از سیم‌های نایلون استفاده می‌کند. که جنسی شبیه به پلاستیک دارند.

دوم اینکه سیم‌های گیتارهای کلاسیک در انتها و بر روی خرک گره می‌خورند. در صورتیکه در آکوستیک سیم‌ها درون ساز فر می‌روند. و با استفاده از میخ کوچکی محکم می‌شوند.

گیتار از محبوب‌ترین سازهای روزگار ماست. کم نیستند. کسانی که اگر فرصتی برای آموزش گیتار در آموزشگاه گیتار در کرج را پیدا کنند. بی‌درنگ سراغ این ساز می‌روند. در مقام شنونده می‌توانیم به انواع گیتار علاقه‌مند باشیم. و در هر سبک نوازندگانی را دنبال کنیم؛ اما وقتی که تصمیم به نواختن می‌گیریم. وضعیت متفاوت است. از خود می‌پرسیم چه سبکی از آموزش گیتار در کرج را انتخاب کنم؟

در ابتدا سبک های آموزش گیتار در کرج را برایتان بازگو می کنیم:

آموزش گیتار فلامنکو ( flamenco )

که ریشه در موسیقی اصیل اسپانیایی دارد، در آغاز فقط رقص و آواز بوده و گیتار نقش همراهی کننده داشته که بتدریج در قرن دهم نقش اصلی و تاثیرگذار در این سبک پیدا می‌کند. بزرگان معاصر در این سبک : باکودلوسیا، گروه جیبسی کینگس و آرمیک می‌باشد.

 

آموزش گیتار کلاسیک

در سالهای ۱۷۵۰ تا ۱۸۲۰ میلادی بنا شده و رواج یافته. در این سبک نحوه ضربه زدن بر سیم‌های گیتار با انگشت بوده و هنگام نواختن باید آنرا روی پای چپ قرار داد. هایدن، موتسارت، بتهوون از موسیقی دانان بزرگ این دوره بودند.

 

آموزش گیتار فلامنکو و پاپ

موسیقی پاپ pop از کلمه یpopular به معنی محبوب و مردمی می‌باشد. در این موسیقی احساسات به صورت کاملا ساده و صمیمی به مخاطب انتقال داده می‌شود. که شامل ملودی و آرپژ ( آکورد ) که همراهی ملودی است می‌باشد.

بسیاری از اساتید گیتار کلاسیک را برای هنرجویان مبتدی پیشنهاد می‌دهند. اما انتخاب ساز به هدف و علاقه تان بستگی دارد.

گیتار کلاسیک دسته‌ پهن‌تری نسبت به دیگر گیتارها دارند. و به همین دلیل دقت انگشت‌گذاری را خیلی بالاتر می‌برند، اما فرآیند کلی گرفتن آکوردها را سخت‌تر می‌کنند.

مدت زمان یادگیری گیتار

زمان لازم برای آموزش گیتار در کرج طبیعتا این مدت زمان در افراد مختلف فرق خواهد کرد. و به عوامل مختلفی از جمله استعداد هنرجو، پشتکار او، استاد، مقدار تمرین در هفته و… بستگی دارد.

قطعا داشتن استعداد و هوش موسیقی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. اما در دراز مدت، این تلاش و پشتکار است. که میتواند باعث پیشرفت شما بشود. و شما را به یک گیتاریست تبدیل کند. برای نواختن گیتار لازم است. دست‌ها بتوانند حرکات دقیق و هماهنگی انجام دهند. و بنابراین به عضله های قوی دست نیاز است.

روش اصولی برای پیشرفت در آموزش گیتار در کرج، تقویت عضله‌های دست است. که با تمرینات منظم و زیاد به دست می‌آید. در صورت داشتن تمرینات کامل و مرتب، در زمان کوتاه‌تری به گیتار مسلط می‌شوید.

 

آموزش گیتار در کرج آموزشگاه آوادیس

 

نامگذاری انگشتان دست در آموزش گیتار

در کلاس آموزش ساز گیتار در کرج، نامگذاری انگشتان دست بسیار مهم است. دلیل آن هم این است که در آموزش‌های آریژ و ریتم از نام انگشتان دست استفاده می‌شود. در نواختن ساز گیتار، نامگذاری انگشتان دست کاربرد دارد. در نواختن این نوع ساز، دستی که سیم‌ها را به ارتعاش در می‌آورد. با حروف انگلیسی و دستی که نت‌ها را بر روی فرت بورد می‌گیرد با اعداد نامگذاری می‌شوند.

اسامی انگشتان دست راست و وضعیت قرار گیری بر روی سیم‌های گیتار
 
انگشتان دست راست یک به یک نامگذاری شده‌اند. و برای قرار‌گیری روی سیم‌ها تقریباً دارای اصول و قوانینی هستند.
 
انگشتان دست راست به ترتیب:
 
۱٫انگشت  شست: P
 
۲٫انگشت اشاره: I
 
۳٫انگشت وسط: M
 
۴٫انگشت حلقه: A
 
۵٫آخرین انگشت، انگشت کوچک : X

آموزش گیتار را از کجا شروع کنیم؟

اولین گام برای آموزش گیتار در کرج تهیه گیتار هست. برای شروع لازم نیست که یک گیتار حرفه‌ای و گرون قیمت داشته باشید، می‌توانیم با یک ساز معمولی ولی استاندارد شروع کنیم. توصیه‌ای که اکثر مدرسان گیتار دارند، مدل‌های پایین شرکت یاماها مانند: C40 و C70 هست که البته همین مدل ها هم بهتر هست که با نظر یک فرد آشنا با گیتار انتخاب شود.
انتخاب ساز مناسب می‌تواند در روند آموزش گیتار در کرج بسیار تاثیر گذار باشد. در انتخاب ساز به نداشتن ترک رو دسته و بدنه، نداشتن تاب روی دسته، اکشن پایین و خوش دست بودن و خوش صدا بودن ساز توجه کنید.
 
گیتار پاپ
معمول‌ترین سبک در آموزش گیتار در کرج سبک پاپ است. در این سبک هنرجو می‌آموزد که ریتم‌های مختلف روی گیتار را بنوازد. و همچنین با نت‌ها و نوازندگی قطعات مختلف نیز در کنار ریتم نوازی آشنا می‌شود.
البته هنرجو آکورد‌های مختلف و طریقه اجرای صحیح هر یک را روی ساز نیز می‌آموزد. اگر بخواهیم این سبک را به طور اجمالی بیاموزم. یعنی در واقع آموزش آن در دوره مبتدی بین دو تا سه ترم آموزشی زمان نیاز دارد. و در سطوح بالاتر نیز یعنی دوره متوسطه و پیشرفته برای هر یک هم حدود دو تا سه ترم آموزشی زمان نیاز است.

آموزش گیتار در آموزشگاه موسیقی

گیتار از جمله سازهایی است. که امروزه به طور وسیعی در انواع موسیقی از کلاسیک گرفته تا جز و راک به کار می‌رود. انواع این ساز، با طنین صداهای منحصر به فرد، طیف وسیعی از علاقه‌مندان سبک‌های موسیقی را جذب می‌کند. که این موضوع آموزش گیتار در کرج را پر طرفدارترین ساز معاصر نموده است.

کسانی که برای اولین بار تصمیم به خرید یک گیتار دارند. در ابتدای امر با این سؤال روبرو هستند. که چه نوع گیتاری را انتخاب کنند. بنابراین اگر تصمیم دارید. برای اولین بار، آموزش گیتار در کرج را به عنوان یکی از سازهای خود انتخاب کنید بسیار مهم است. که در وهله اول بدانید علاقمند به فراگیری چه سبکی از نوازندگی هستید. و باید چه نوع سازی انتخاب کنید. این آگاهی شما را در فراگیری موسیقی و آموزش گیتار در کرج علاقمندتر و هدفمندتر می‌سازد.

آموزشگاه گیتار در کرج با فراهم کردن محیطی فرهنگی، زیبا، هنری و امن، همچنین گرد آوردن بهترین اساتید و امکانات و تجهیزات آموزشی موسیقی، به حرکت در مسیر زیبایی، دانایی و نکویی اهتمام ورزیده است.

آموزش گیتار در کرج در تمامی مناطق استان البرز تدریس می شود: آموزش گیتار در طالقانی، آموزش گیتار در گوهردشت، آموزش گیتار در آزادگان، آموزش گیتار در عظیمیه، آموزش گیتار در جهانشهر، آموزش گیتار در باغستان، آموزش گیتار در گلشهر، آموزش گیتار در مهرشهر و…

خرید گیتار

ساز گیتار جزء ساز‌هایی است. که با انگشتان نواخته می‌شود. و از نوع ساز زهی می‌باشد. و به این صورت است. که با تکان خوردن سیم‌ها سبب تولید صدا می‌شود. ساز گیتار از نظر ساختار و تکنیک‌های نوازندگی، قدمت بالایی دارد. در کل می‌توان گفت که این ساز در موسیقی عرب پیشرفت چشمگیری داشته است؛ هم اکنون نیز در موسیقی جهان جایگاه ویژه‌ای دارد.
 
بسیاری از افراد بر این باور هستند. که خرید گیتار مانند خرید خودرو یا لوازم شخصی است. و همین موضوع سبب می‌شود که در خرید ساز گیتار اشتباه کنند. برای حضور در کلاس آموزش گیتار در کرج، مهم است. که در همان ابتدا یک گیتار مناسب خریداری کنید. جالب است بدانید که دو گیتار از یک برند که در یک زمان تولید شده می‌تواند صداهای متفاوتی داشته باشد. که این مورد را یک نوازنده حرفه ای می تواند درک کند.
 
بهترین کار هنگام خرید یک گیتار مناسب این است. از کارشناسان و اساتید گیتار برای این کار کمک بگیرید. اگر شده است برای کمک گرفتن در خرید گیتار، پول پرداخت کنید. بهتر است که این کار رو انجام دهید. چرا که خرید یک گیتار مناسب می‌تواند ارزشمند باشد. و اگر در خرید گیتار اشتباه کنید. به شدت نوازندگی گیتار برای شما سخت خواهد شد. پس در این مورد حتما دقت کنید.

 

 

تکنیک اسلاید در آموزش گیتار در کرج

استفاده از اسلاید گیتار از تکنیک‌های نوازندگی با این ساز است. که هم نوازنده مبتدی و هم حرفه‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند. این کار روح تازه‌ای به نوازندگی می‌بخشد.
قرار دادن اسلاید روی سیم‌های ساز می‌تواند به نوعی تغییر شکل باشد. که درحالت عادی و بدون آن ممکن نیست. زیرا همه چیز تغییر می‌کند: لحن، زیر و بمی صدا،‌ آرتیکولاسیون و ماندگاری صدا.
تغییرات فیزیکی باعث می‌شود. که همزمان با ایجاد محدودیت‌ها و امکاناتی جدید، به واژگان موسیقیایی جدید احتیاج پیدا کنیم.
اگر به درستی از آن استفاده کنید ابزاری کاملا جادویی است.
همه دوست دارند در آموزش گیتار مثل یک نوازنده ماهر از اسلاید گیتار استفاده کنند. اسلاید در واقع یک لوله استوانه‌ای توخالی است. که با سر خوردن در طول سیم ها، صدایی خاص را تولید می‌کند؛ صدایی که دست یابی به آن از طریق پرده گیری معمول، دشوار است.
برای انتخاب اسلاید مناسب خود باید به جنس اسلاید، سایز اسلاید، طول اسلاید و وزن اسلاید توجه کنید.
و همینطور انگشتی که برای اسلاید استفاده می‌کنید نیز برایمان اهمیت دارد.
 

 

بهترین آموزشگاه گیتار در کرج

ما  به عنوان بهترین آموزشگاه گیتار در کرج سعی نموده‌ایم. تا تفاوت‌های اساسی با کلاس‌های گیتار موجود داشته باشیم.
 
اول از همه ما به کلاس آموزش گیتار در کرج به عنوان یک دوره آموزشی ساده و پیش پا افتاده نگاه نمی‌کنیم. و سعی کرده‌ایم تا هنرجویان و علاقه‌مندان به هر سطحی اگر وارد کلاس‌ها می‌شوند. آموزش این ساز را به طور حرفه‌ای بیاموزند نه فقط چند آهنگ ساده. ما آموزش آکادمیک گیتار را داریم و این بدان معنا است. که هنرجو وقتی وارد کلاس می‌شود هم به گیتار نوازی و هم به موسیقی تبحر پیدا می‌کند.
 
تبحر در موسیقی باعث می‌شود. هنرجو بتواند تا سطوح حرفه‌ای گیتار بدون هیچ مشکلی پیش برود و پیشرفت بسیاری داشته باشد.
 
در آموزشگاه‌های غیر اصولی آموزش گیتار با چند آهنگ ساده شروع می‌شود. که در ابتدا راحت و جذاب یه نظر می‌رسد. ولی در این گونه روش‌ها هنرجو هر چقدر بیشتر پیش می‌رود. بیشتر وابسته به کلاس می‌شود. و پس از مدتی هم جز یادگیری یک سری آهنگ تکرارای چیزی عایدش نمی‌شود.
 
در کلاس‌های آموزش گیتار در کرج ما آموزش تخصصی نوازندگی را داریم. و این یعنی پس از پایان دوره هنرجو می‌تواند هر چیزی را روی ساز خود اجرا نمیاد.

 

آموزشگاه تدریس گیتار در کرج

گیتار را می‌توان سازی کامل نام برد. که از آن برای کنسرت نوازی و فضاهای مختلف دیگر مانند ساخت انواع تیتراژها، سولو نوازی برای کارهای خوانندگان، فضاهای مذهبی در دین‌های مختلف، رستوران‌ها و جشن‌ها و بسیاری از مراسم دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم است بدانیم که گیتار یکی از کامل‌ترین سازها به حساب می‌آید. که می‌تواند سازی بسیار مناسب برای تمامی فضاها و جاهای مختلف باشد. از آن برای پر کردن ملودی ها و سولو نوازی استفاده گردد.
به همین خاطر بهتر است وقتی می‌خواهیم آموزش گیتار در کرج را فرا بگیریم. از بهترین اساتید موسیقی استفاده کنیم. و اگر در محلی که زندگی می‌کنیم بتوانیم برترین اساتید آموزش گیتار را پیدا کنیم. و زمانی را که قرار است. در کنار این استاد عزیز بگذرانیم را قدر بدانیم. حتما استادی را انتخاب نماییم که تحصیل کرده دانشگاه موسیقی باشد. و بتواند جزو بهترین اساتید باشد. تا با خیال راحت به یادگیری این ساز بپردازیم.

 

تاریخچه ساز گیتار

عده‌ای به جهت وجود تار در آن، منشا پارسی به آن می‌دهند و یک عده هم این ساز را برای اسپانیا می‌دانند. البته چون در فرهنگ اسپانیا گیتار جایگاه بسزایی دارد این عقیده درست بنظر می‌آید. سه سبک در نواختن گیتار بیشتر از سبک های دیگر بکار می‌رود.
سبک کلاسیک، سبک پاپ و سبک فلامینکو آموزشگاه گیتار فلامنکو در کرج همچنین در آموختن ساز گیتار به هنرجویان کمک بسزایی کرده است. با داشتن محیطی آرام و همچنین اساتیدی مجرب امکان آموزش هر چه بهتر را در این آموزشگاه موسیقی فراهم آورده است.

تدریس خصوصی گیتار در کرج

مورد مهم دیگر در کلاس آموزش گیتار که در آموزشگاه انجام می‌شود. این است که آموزش آن به شکل خصوصی و تک نفره می‌باشد. چرا که ما معتقدیم استعداد و علایق هیچ دو نفری با هم یکسان نیست. از این روی بایستی کلاس آموزش گیتار کرج برای هر فرد و مختص خود او برنامه ریزی شود. تا آموزش هم اصولی باشد و هم جذابیت خود را برای هنرجویان داشته باشد.

تدریس خصوصی و تک‌نفره باعث می‌شود تا هنرجو در کلاس آموزش گیتار تمرکز بیشتری داشته باشد و سریع‌تر یاد بگیرد.

 

آموزش گیتار پاپ در کرج

در حقیقت کلاس گیتار پاپ در کرج و در آموزشگاه موسیقی انجام می شود. بهتر است قبل از انتخاب هر سبکی برای نوازندگی قبل از آن یکسری اطلاعات را کسب نماییم. سبکهای بسیار زیادی برای هر ساز هستش که قبل از شروع موسیقی انتخاب ساز و سبک بسیار حائز اهمیت میباشد . افراد زیادی بدون آشنایی به سمت سبک هایی میروند که شاید با دیدن یک نوازنده خوب و یا یک تک آهنگ به آن علاقه مند شده اند اما واقعا در ادامه هم به همین شکل  میباشد که با یک تک آهنگ ما بتوانیم سبک و ساز خود را انتخاب نماییم .

دوستان ما در آموزشگاه گیتار با دادن بهترین مشاوره در امور تمامی سازها و سبک ها به شما عزیزان این افتخار را دارند تا با دادن بهترین مشاوره و دیدی از آینده‌ی آن سبک شمارا به هدف نزدیک نمایند و تا زمان زیادی را در این بین از دست ندهید و بخواهید مجدد از نو شروع کنید.

 

  آموزش-گیتار-پاپ

 

سبک پاپ چیست؟

سبک پاپ یک سبک عام پسند میباشد که معمولا بین سبک های کلاسیک ( سبک اصلی هر سازی ) و سبک های فولک ( سبک های محلی ماندد فلامنکو ) می‌باشد. خیلی‌ها می‌گویند که میتوان سبک پاپ را به شکل های مختلفی برانداز کرد. اما مهمترین چیزی که در مورد آن میگویند همه پسند بودن آن هستش که برای افراد خاص ساخته نشده و همه افراد و با تمامی سلیقه‌ها به گوش دادن به سبک پاپ نیازمند هستند. ما بهترین اساتید خود در زمینه تدریس پاپ گیتار را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید با زمان بندی خود هماهنگ کنید.

آموزش تخصصی و تکنیکی گیتار 

در هر کشوری سبکی را بیشتر میپسندند و به آن علاقه بیشتری دارند . به عنوان مثال در کشورهای اروپای غربی ممکنه سبک کلاسیک و اپرا را بیشتر بپسندند و یا در آمریکای لاتین با سبک هایی چون کانتری با ساز بانجو و یا راک را بیشتر ترجیح میدهند. در آسیا سبک های شرقی و سازهای شرقی مانند عود ، سی تار، هنگ درام و سبک های فلامنکو طرفداران بیشتری دارد . اما در بین سبک ها پاپ دارای بالاترین طرفدار میباشد .

پس اگر دوست دارید که گیتار پاپ را یاد بگیرید میتوانید همین امروز مشاوره را شروع کنید و از فردا کلاس آمدن را شروع نمایید .   تدریس گیتار در کرج – کلاس گیتار در کرج – آموزش گیتار در کرج تدریس گیتار در کرج و کلاس گیتار در کرج در آموزشگاه موسیقی در کرج برگزار می‌شود. آموزش گیتار در کرج را بصورت حرفه ای نزد بهترین اساتید گیتار فرا بگیرید. این دوره یکی از محبوب‌ترین کلاس‌های کلاس آموزش گیتار است.  

کلاس آموزش گیتار چگونه است؟

کلاس آموزش گیتار الکتریک و سنتی (کلاسیک) به چند بخش مهم تقسیم می شوند که در زیر به بررسی آن ها می پردازیم:

یک : تکنیک های مربوط به سبک های گوناگون نواختن گیتار را آموزش می دهند.

دو : آموزش و اجرای درست قطعه های موسیقی از نظر ریتم، تیونینگ، تمپوآگوگیک، دینامیک، موزیکالیته و سونوریته

سه : آموزش اصول و قواعد صحیح اجرا و فن بیان موسیقیایی

چهار : آموزش نحوه کار روی رپرتوار قطعه های ایرانی و جهانی گیتار

پنچم : آموزش آداب و اجرای صحنه با برگزاری کنسرت داخل آکادمی برای همه هنرجویان و کنسرت های عمومس در تالار های تهران برای هنرجویان منتخب

ششم : اجرای خلاق در دوره ویژه آکادمیک و آموزش تمرین ذهنی بدون ساز

 

ارتباط با آموزشگاه موسیقی آوادیس

شماره تماس : ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ – ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ 

تلفن همراه : ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

آدرس: کرج, جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

دیدگاه کاربران
  • رونا 29 ژانویه 2022

    آموزش گیتار رو در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج آموزش دیدم و می تونم به جرعت بگم جز بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج هستن.

  • رونا 29 ژانویه 2022

    سلام و خسته نباشید به بهترین استادان آموزش گیتار در کرج

  • رونا 29 ژانویه 2022

    میشه لطفا هزینه کلاس آموزش پیانو رو بفرمایید

  • شیرین 1 فوریه 2022

    سلام من دوره کلاس آموزش گیتار رو در آموزشگاه آوادیس گذروندم واقعا عالی هستید

  • مرضیه راد 1 فوریه 2022

    بهترین آموزشگاهی هستید که من تو کرج میشناسم خصوصا در آموزش گیتار

  • سارا 1 فوریه 2022

    آموزش گیتارتون عالی هست من بی نهایت راضی بودم

  • زهرا مرادی 1 فوریه 2022

    با سلام و خسته نباشید به استاد گیتار آموزشگاه آوادیس که یکی از بهترین ها در تدریس گیتار هستن

  • مریم زارع 1 فوریه 2022

    سلام میشه هزینه پیانو در آموزشگاه آوادیس رو بفرمایید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *