02634214333

آموزش پیانو در کرج

آموزش پیانو در کرج و در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج انجام می شود.

آموزش پیانو و یادگیری نواختن پیانو رویای اغلب هنرجویانی است. که با شنیدن صدای آن به وجد می آیند. و در فکر تهیه آن هستند. و یا مدتهاست پیانویی را در گوشه ای از منزل خود دارند. که هنوز با نواختن آن را آشنا نیستند. البته که انتخاب سبک نوازندگی در آموزش پیانو در کرج اهمیت دارد. اما برای شروع یادگیری، اصول پیانو کلاسیک، اولین قدم است. اگر به اجرای قطعات و آهنگ های ایرانی علاقمند هستید. این ملودی ها را نیز می توانید یاد بگیرید. و در جمع دوستان یا خانواده و یا برای دل خود بنوازید.

آموزش ساز پیانو در کرج

کلاس آموزش پیانو در کرج و تدریس پیانو در کرج را بصورت تخصصی در آموزشگاه آوادیس در کرج فرا گیرید. ثبت نام دوره آموزش پیانو در کرج مقدماتی تا تخصصی، در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج آغاز شد.

و هنرجویان علاقمند به موسیقی و آموزش پیانو در کرج که قصد دارند. به صورت تخصصی نواختن این ساز را یاد بگیرند. می توانند بصورت حضوری مراجعه نموده و ثبت نام نمایند. در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج که از جمله بهترین آموزشگاه پیانو است.

انواع کلاسها شامل موارد آموزش پیانو ایرانی، پیانو غربی و پیانوی کلاسیک برگزار می‌شود. که زیر نظر استادان دانش آموخته موسیقی است. هنر آموختگان پیانو پس از اتمام دوره های خود، به صورت تکی یا دو نفره در کنسرت های پاپ و یا کلاسیک شرکت داده می‌شوند.
در آموزشگاه پیانو آوادیس کلیه اصول نواختن پیانو از اصول مقدماتی آن تا پیشرفته ترین تکنیک های آن توسط اساتید با سابقه به هنرجویان آموزش داده می شود.

آموزش پیانو در کرج

تدریس پیانو در کرج

تدریس پیانو در کرج توسط بهترین اساتید در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج انجام می شود. یکی از محبوبترین کلاس های آوادیس، کلاس آموزش پیانو است.

در این مطلب در مورد کلاس پیانو برای بزرگسالان، هزینه کلاس آموزش پیانو در کرج، خرید ساز پیانو، اساتید پیانو، ثبت نام کلاس پیانو توضیح میدهیم.

آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج، انواع سبک های مختلف پیانو را آموزش میدهد.

علاقمندان به موسیقی و ساز پیانو به دنبال شرکت در کلاس پیانو رویال، کلاس پیانو دیواری، کلاس پیانو دیجیتال و… هستند. ثبت نام کلاس آموزش پیانو در کرج با قیمت و هزینه مناسب به صورت تضمینی آغاز شده است.

پس اگر علاقمند به این سبک از موسیقی هستید. فرصت را از دست ندهید. و یادگیری را شروع کنید. آموزشگاه آوادیس آموزش سنتور در کرج ، آموزش سه تار در کرج ، آموزش قوپوز در کرج ، آموزشگاه موسیقی در کرج ، آموزش نی در کرج ، آموزش گیتار در کرج ، آموزش فلوت در کرج ، آموزش کمانچه در کرج را تدریس می کند.

کلاس پیانو در کرج

کلاس پیانو در کرج در آموزشگاه موسیقی آوادیس انجام می شود. آموزشگاه آوادیس توانسته در آموزش پیانو در کرج هنرجویان قابلی را به عرصه موسیقی وارد نماید. تدریس پیانو در کرج توسط بهترین اساتید پیانو در کرج برگزار می شود.

بسیاری از افراد اعتقاد دارند. که کلاس‌های حضوری بهترین روش برای یادگیری و آموزش پیانو در کرج است. پس اگر شما هم فرصت کافی در اختیار دارید. می‌توانید آموزش حضوری را انتخاب کنید. البته آموزش حضوری پیانو هزینه بیش‌تری نسبت به آموزش آنلاین پیانو در کرج دارد. اما اگر شخص استادمحوری هستید بهتر است. آموزش حضوری گیتار در کرج را انتخاب کنید.

کلاس‌های آموزش گیتار حضوری آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج بالاترین بازدهی و کیفیت را برای شما به‌ همراه دارند. همه هنرجویان علاقه‌مند قبل از ثبت‌نام قطعی در کلاس، تعیین سطح می‌شوند. تا بهترین استفاده را از کلاس داشته باشند. اگر کلاس مورد نظر شما بیش‌تر از ظرفیت خود هنرجو پذیرفت برای رسیدن به بهترین بازدهی، کلاس به ۲ گروه تقسیم می‌شود. که ساعت و روز کلاس جدید بر اساس توافق استاد، آموزشگاه و هنرجویان است.

در کلاس‌های حضوری تمرین‌ و تکرار به‌قدری زیاد است. که شما می‌توانید در طی ۶ ماه بر این ساز مسلط شوید. اما رسیدن به یک سطح ایده‌آل در گیتار حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد. آموزش حضوری گیتار در کرج بهتر است. پیوسته باشد. به این معنی که در طول ۲ سال یادگیری وقفه‌ای بین کلاس‌ آموزش گیتار به وجود نیاید. این کار باعث می‌شود. تا سرعت یادگیری شما به‌ شدت افزایش داشته باشد.

آموزش خصوصی پیانو در کرج

برای آموزش پیانو در کرج به صورت خصوصی می توانید. با مراجعه به آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج زمان های مورد نظر خود را انتخاب و به صورت خصوصی نواختن پیانو را بیاموزید. یادگیری به صورت خصوصی این امکان را به شما خواهد داد.

تا زمان بیشتری استاد پیانو به شما آموزش دهد. درنتیجه بیشتر و بهتر و البته تخصصی تر پیانو را یاد خواهید گرفت.

آموزش پیانو در کرج توسط اساتید خبره و برجسته تدریس می شود.

نحوه برگزاری کلاس پیانو در کرج بدین گونه است. که کلاس ها به صورت خصوصی برگزار می شود. و استاندارد دوره آموزش ۳۰ دقیقه در هفته است. در آموزش پیانو در کرج باید به موارد زیر دقت نمود.

که ابتدا می بایست با اصول بنیادین و تئوری موسیقی در حد پایگی آشنایی پیدا کرده و در نهایت بر اساس رده سنی هنرجویان با کتاب هایی از جمله بیر، چهل آهنگ، سی آهنگ، جان تامسون، مایکل آرون طی دوره نمود.

پس از سپری شدن دوره مبتدی بر اساس علایق هنرجویان گرایش های مورد نظر انتخاب شده و در آن به ادامه آموزش پرداخته خواهد شد.

لازم به ذکر است که کتاب های مرتبط با این دوره نیز بسته به نیاز هنرجویان تعریف می گردد.

از جمله والس های شوپن، انوانسیون های باخ، سونات های بتهوون و …در شاخه پاپ کتاب هایی از جمله برترین های پیانو و… مورد آموزش قرار می گیرد.

ویژگی های بهترین استاد پیانو

-بهترین استاد پیانو دارای تحصیلات، مهارت و تجربه مرتبط و کافی است.
-یک استاد پیانو توانایی ها و خصوصیات اخلاقی شما را شناسایی کرده و بر اساس آنها و به طور اختصاصی به شما تدریس پیانو خواهد کرد.
-یک استاد پیانو صبور، همدل و دارای رویکردی مثبت است. اودر عین جدیت، تلاش خواهد کرد فضایی مفرح به کلاس درس داده و هنرجو را به یادگیری ترغیب نماید.
-یک استاد پیانو خوب علاوه بر تدریس اصول و قواعد کلاسیک می کوشد. تا بداهه و نوآوری را به هنرجو بیاموزد.
-یک استاد پیانو خوب هرگز از آموختن باز نمی ایستد. او می کوشد تا با فراگیری هر روزه، چه در زمینه موسیقی و چه در زمینه آموزش، دانش خود را از ایستایی مصون نگه دارد.
-یک استاد پیانو خوب هرگز به تدریس کلاسی اکتفا نمی کند. او سعی می کند تا با برگزاری فعالیت های فوق برنامه مثل کنسرت های هنرجویی و کارگاه های متنوع، انگیزه یادگیری را در هنرجویان خود تقویت نماید.
-و در نهایت، بهترین استاد پیانو در کرج از تمامی ابزارهای در دسترس، شامل شبکه های اجتماعی و رسانه های نوین، برای تدریس استفاده خواهد کرد. نادیده گرفتن تکنولوژی و فرصت هایی که ایجاد می کند، یک اشتباه بزرگ برای هر استاد آگاهی خواهد بود.
-یک استاد پیانو خوب شما را برای خرید پیانو راهنمایی می کند.
آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج توانسته در بهترین آموزشگاه پیانو در کرج، بهترین اساتید پیانو و دیگر سازها را گرد هم جمع کند. و به این دلیل بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج می باشد.

نحوه انتخاب پیانو یا کیبورد

شروع یادگیری پیانو را می‌توان شروع دوره جدیدی از زندگی دانست. البته نکته جالب اینجاست. که در این دوره جدید، نیاز به همراهی یک ساز خواهید داشت. تا تمرین‌های روزانه خود را با آن انجام دهید.
با جستجوی کوتاه خواهید دید. که اصطلاحات و موارد بسیاری وجود دارند. که شما را برای خرید ساز، دچار سردرگمی می‌کنند. زمانی که قصد خرید پیانو یا کیبورد داشته باشید. سه انتخاب پیش روی شما خواهد بود:

کیبورد (ارگ) دیجیتال

ارزان‌ترین و ساده‌ترین ساز برای یادگیری پیانو است. صدای ساز و حس نوازندگی فاصله بسیاری با پیانو آکوستیک دارد. اما برای شروع آموزش پیانو گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌آید.

پیانو دیجیتال: این نوع ساز، قیمت بیشتر و اندازه بزرگتری نسبت به کیبورد دارد. اما صدا و حس نوازندگی آن به پیانو آکوستیک بسیار نزدیک است. درصورتیکه فضا و بودجه لازم وجود داشته باشد. جایگزین مناسبی برای یک پیانو آکوستیک به شمار می‌آید.

پیانو آکوستیک

بهترین گزینه برای نوازندگی پیانو است. اما قیمت بسیار بالا و اندازه بزرگ آن ممکن است محدودیت‌هایی بوجود بیاورد.
انواع پیانو با توجه به پیشرفت تکنولوژی شرکت های پیانو سازی نیز اقدام به ساخت انواع و اقسام پیانو با شکل و اندازه و صدادهی های گوناگون کرده اند. از پیانو های بزرگ کلاسیک که از فدیم مورد توجه دوستداران موسیقی بوده است. تا پیانوهای دیجیتالی که امروزه مجبوبیت بسیاری پیدا کرده است. در مباحث ذیل به معرفی انواع پیانو و بررسی آن ها به صورت اجمالی پرداخته ایم. تا بتوانیم کمکی به کسانی که قصد خرید پیانو دارند کرده باشیم.

پیانو اسپینت

پیانوهای اسپینت (Spinet) معمولآ کوتاه ترین نوع پیانوهای دیواری و از ارزانترین نوع آنها هستند.

ارتفاع این پیانوها از حدود ۹۰ سانتیمتر شروع می شود. و تا حداکثر ۱۰۰ سانتیمتر ادامه دارد.

جعبه صدای آنها کوچک و سیستم انقال نیرو آنها ساده ترین شکل خود را دارد. به همین علت، اغلب قیمت مناسبی دارند.

برای مبتدی هایی که معلوم نیست. در آینده نوازندگی را ادامه دهند بسیار مناسب است.

فاصله سطح کی برد تا بلندترین قسمت این پیانوها بسیار کم بوده و حداکثر حدود ۲۰ سانتیمتر است.

پیانوهای دیجیتال

پیانو های دیجیتال همانطور که از نام آن پیداست. از تکنولوژی دیجیتال برای تولید اصوات استفاده می کنند.

از این منظر با پیانو های مکانیکی یا آکوستیک که از سیستم سیم و چکش بهره می گیرند. کاملاً متفاوت هستند.

صدای این نوع پیانو با الگو برداری از صدای پیانو های آکوستیک ساخته شده است.

که به این الگو ها که از همه نت های یک پیانو ساخته شده اند سمپل گفته می شود. این اصوات در هنگام نواختن به کمک بلندگوهای پیانو تقویت و پخش می شود.

پیانو دیواری

نوع دوم پیانو پیانو دیواری است. که به زبان های اروپایی به آن پیانینو یا پیانوی کوچک می گویند.

همچنین پیانو آپرایت نام دیگر این ساز به زبان انگلیسی است.

پیانو دیواری نسبت به گراند پیانو کم حجم تر و ارزان تر بوده از این رو برای استفاده در منزل مناسب تر است.

سیمها در آن به صورت عمودی قرار گرفته اند. و چکشها از جلو به سیم ها ضربه وارد می کنند.

پیانو کنسول

پیانو های کنسول از ارتفاع حدود ۱۰۰ سانتیمتر شروع می شود. و تا حدود ۱۱۰ سانتیمتر ادامه پیدا می کند.

ساختمان سازه آنها بگونه ای است که بدنه ای بسیار محکم و بادوام دارند.

معمولآ در آموزشگاه ها یا مدارس موسیقی و نیز استودیوها برای تمرین نه معمولآ ضبط از آنها استفاده می شود.

انواع آمریکایی این پیانوها که در بازار ایران کم هستند. زیبایی خاصی دارند و روی بدنه خارجی آنها زیاد کار شده است.

پیانو رویال

گراند پیانو یا پیانوی بزرگ که به فارسی گاهی آن را پیانو رویال نامیده اند.

در این نوع، سیم ها به صورت افقی قرار گرفته اند. و چکشها از زیر به سیم ها ضربه می زنند.

این ساز صدای با شکوه و پر طنینی دارد. و بیشتر در سالن های کنسرت و ارکسترهای بزرگ استفاده می شود.

البته پیانوهای بسیار زیادی در گذشته رایج بوده‌اند.

برای مثال، پیانوهای گنجه‌ای، صرافی، میزی، میز منشی، دوطبقه و انواع دیگر؛

ولی امروزه دیگر آنها رواج ندارند. و از پیانوهای پیشرفته‌تر استفاده می‌شود. یک پیانو در کل دارای ۸۸ کلید است.

ریشه پیانو

در ساخت پیانو از سازهای گوناگونی الهام گرفته شد. می‌دانیم که از میان سازهای قبل، هارپسیکورد شبیه‌ترین ساز به پیانو است. هنگامی که سازسازان به فکر ارتقای هارپسیکورد با اضافه کردن مکانیسم اکشن بودند.

متوجه شدند که برای این کار اساسا سازی با ساختاری متفاوت با هارپسیکورد لازم است. در کتاب‌های تاریخ پیانو گفته می‌شود. درحقیقت آنچه منجر به تولید نخستین پیانوها شد. ایده گرفتن از سازهایی مثل دولسیمیر یا هتبرک بود. که در آن‌ها با استفاده از چکش‌هایی که در دست می‌گرفتند. به سیم‌ها ضربه می‌زند و صدا تولید می‌شد.

تدریس پیانو در کرج

تاریخچه پیانو

پیانو مهمترین و قوی ترین ساز خانواده کلاویه ای یا کلید دار است. این ساز را ساز مادر نامیده اند.

زیرا هم از محدوده یا وسعت صدای بیشتری نسبت به سازهای دیگر برخوردار است. و هم این امکان را به نوازنده می دهد.

تا همزان ده نت را اجرا کند. یعنی به تعداد تمام انگشتان دست.

محدوده صدای این ساز کمی بیشتر از هفت اکتاو است.

از لحاظ کیفیت و طنین صدا، مطبوع ترین و وسیع ترین ساز در بین سازهای موسیقی است.

این دو خصوصیت سبب شده است. که از پیانو به عنوان ساز سلو، ساز همراهی کننده و نیز ساز شرکت کننده در ارکستر مجلسی و بزرگ و همچنین در سبک های جدید جز، راک و پاپ استفاده شود.

نحوه آموزش پیانو در آموزشگاه آوادیس

اساتید موسیقی برای آموزش پیانو در کرج به طور معمول، زمان مشخصی در هفته را در نظر می‌گیرند.
و هنرجو باید در زمان مشخص شده در کلاس حضور داشته باشند. آموزشگاه آوادیس در کرج انتخاب روز کلاس را بر عهده هنرجو می گذارد.

دروس به گونه‌ای طراحی شده‌اند. تا شما مطالب و مهارت‌های آموزشی مانند تئوری موسیقی و تکنیک‌های پایه نوازندگی و نت خوانی و … را از طریق این قطعات جذاب و خاطره‌انگیز درک کنید. به‌ عبارتی کاربردی یاد بگیرد. و از یادگیری خود همواره لذت ببرید.

همچنین با نواختن اتودها و تمارینی که هر کدام هدف مخصوصی را دنبال می‌کنند. قادر خواهید بود. در قالب‌های جذاب و کاربردی مهارت‌های پیشرفته‌تر نوازندگیتان را تقویت نمایید. در سطوح متوسطه و پیشرفته با قطعات و تکنیک‌های پیشرفته‌تر ساز آشنا خواهید شد.

به مرور آمادگی لازم را برای اجرای تکنوازی، دو نوازی با سایر سازها و همنوازی در ارکستر بدست خواهید آورد. برای افراد دارای سابقه یادگیری قبلی بعد از مصاحبه و تعیین سطح طبق برنامه آموزشی معین می‌توانند. آموزششان را از سر بگیرند.

نحوه نت نویسی برای پیانو

نت نویسی پیانو در دو حامل انجام می شود. حامل بالا برای دست راست و حامل پایین برای دست چپ.

معمولاً حامل بالایی را با کلید سل و حامل پایین را با کلید فای خط چهارم نشان می دهند.

این دو حامل با نت دوی وسط از هم متمایز می گردند. یک نوازنده پیانو باید بتواند همزمان دو خط موسیقی را خوانده و با هر دو دست اجرا نماید.

مدت زمان آموزش پیانو در کرج چقدر است؟

یکی از سوال هایی که افراد حتی قبل از شروع دوره آموزش پیانو در کرج مد نظر دارند. این است که مدت زمان یادگیری پیانو چقدر است؟ یادگیری پیانو به دلیل اینکه باید ابتدا به صورت تئوری و بعد از آن به صورت عملی آموزش داده شود. زمان بر خواهد بود. این زمان بسته به استعداد هنرجو نیز میتواند متفاوت باشد. اما باید بندایند که اگر قرار است.

به صورت حرفه ای پیانو را یاد بگیرید اصلا نباید عجله کنید. همچنین زمان یادگیری پیانو در سبک های مختلف آن متفاوت است. و به تمرینات شما نیز بستگی دارد. اما آموزش پیانو در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج تقریبا بین ۶ ماه الی یکسال طول می کشد. تا بتوانید اجرای اولیه را آغاز کنید.

راهکار برای تقویت آموزش پیانو

۱) يافتن يک استاد پيانوی واجد شرايط
تحت تاثير گفته های افرادی که به شما می گويند. شما به معلم پيانو نياز نداريد قرار نگيريد! شديدا به شما پيشنهاد می شود. که به دنبا ليک معلم پيانوی واجد شرايط باشيد! چرا؟ … نکته مهم همين جاست. با وجود يک معلم پيانو و اينکه مجبور به انجام دادن کاري باشيد. شما خيلي سريع تر و خيلي بهتر ياد می گيريد.
۲) انجام تمرينات منظم
هيچوقت زمانی که خسته هستيد تمرين نکنيد! چون در اين هنگام شما تمرکز لازم برای تمريناتی که سودمند باشد. و باعث پيشرفت شود را نداريد.
تمرينات منظم نوازندگی پيانو نياز به يک هماهنگی خوب و مهارت در خواندن موسيقی دارد. برای بدست اوردن بهترين نتايج در تمرينات نوازندگی پيانو، روزانه حداقل به ۲۰ تا ۳۰ دقيقه تمرين منظم نياز است.

۳) مشخص کردن هدف واقعی هنگام تمرين

وقتي درحال خواندن و تمرين کردن يک اهنگ هستيد. هدفتان را مشخص کنيد. آهنگی که از همه لحاظ درست و علمی باشد پيدا کنيد. و دانش و مهارت خودتان را با اون هماهنگ کنيد. براي مثال وقتی در حال مطالعه و تمرين کتاب چرني هستيد. هدفتان را مشخص کنيد. که مثلا هر روز يک صفحه را تمرين کنيد. البته بايد سطح کار و مهارت خودتان را در اين ميان در نظر داشته باشيد.

۴) تقويت بينايی شما در خواندن

اگر شما هيچ مشکلي در خواندن نت های موسيقي نداريد. خيلی سريع ميتوانيد آهنگهای جديدی را ياد بگيريد.
کار بر روی مهارت در خواندن نت را با در اولويت قرار دادن تمرينات روزانه و اجگيريد و تلاش کنيد. که راه هايی برای نواختن اهنگهای او همانند خودش پيدا کنيد.

آموزش پیانو در کرج بصورت مجازی

با وجودی که آموزش گیتار آنلاین و مجازی مدت زیادی نیست. در کشورمان باب شده است. هدف آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج همواره ارتقا کیفیت آموزش های مجازی و به حداکثر رساندن کیفیت و بازده این آموزش ها بوده است. با شرکت در این دوره در ارتباط مستقیم با استاد موسیقی قرار خواهید داشت. و علاوه بر دریافت آموزش ها می توانید. از جلسات رفع اشکال و پشتیبانی مستقیم از سوی استاد موسیقی گیتار بهرمند شوید. کلیه دوره های آوادیس با ضمانت کیفیت به بهترین نحو برگزار می شوند.

خرید ساز پیانو

همانطور که اطلاع دارید. ساز پیانو انواع گوناگونی دارد. که متناسب با شرایط هنرجو می توان نوع خاصی را تهیه کرد. متداول ترین آن پیانوی ایستاده یا دیواری است. که فضای کمتری را اشغال می کند. ولی اگر هزینه کمتری را می خواهید برای تهیه پیانو بپردازید. می توانید به سراغ پیانوهای دیجیتالی بروید. با شرکت در دوره آموزش پیانو در کرج می توانید. برای خرید ساز مستقیما از خود استاد پیانو مشاوره دریافت کنید.

برای خرید پیانو بهتر است. از مشاوره و راهنمایی یک نوازنده ماهر کمک بگیرید. اما به طور کلی می توان قبل از خرید پیانو مورد نظر نکات زیر را در مورد پیانو بررسی کرد. و البته پیش از ذکر این نکات باید بگوئیم که در کنترل این موارد هم اغلب به افراد متخصص نیاز است:

برگشت سریع کلید به حالت اولیه بعد از تماس: این ویژگی، غیر از کیفیت محصول در صدایی که از پیانو شنیده می شود نیز تاثیر دارد.

دقیق و به جا بودن ضرب چکش ها: این مورد در هنگام نواختن قطعات سریع، بسیار تعیین کننده است. و اگر ضرب چکش ها مناسب و در واقع دقیق نباشد. در هنگام نواختن قطعات سریع، ممکن است. ظرافت صدایی که از پیانو در می‌آید. کاهش پیدا کند.

جنس خوب کلاویه ها: جنس و کیفیت مناسب کلاویه ها، با لمس آنها معین می شود. عدم لیز خوردن انگشتان و لطافت در هنگام تماس از نشانه های کلاویه های مناسب است.

به هر حال بهتر است. پیش از خرید پیانو با مراجعه به آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج از اساتید مجربی که به آموزش موسیقی مشغول هستند. درخواست کنید اطلاعات لازم را به شما ارائه دهند.

بهترین آموزشگاه کلاس پیانو در کرج

کلاس تدریس پیانو در کرج توسط بهترین اساتید پیانو در کرج برگزار می‌شود. برای آشنایی با اساتید آموزش پیانو آموزشگاه موسیقی آوادیس قسمت اساتید را مشاهده نمایید. برای بهره گیری از آموزش تخصصی ساز پیانو در کرج با آموزشگاه موسیقی آوادیس تماس بگیرید.

آموزشگاه موسیقی آوادیس با اساتید برجسته آموزش انواع سازها از جمله آموزش گیتار در کرج ، آموزش پیانو در کرج ، آموزش موسیقی در کرج را ارائه می‌دهد.

آموزش گیتار در کرج

آموزشگاه موسیقی آوادیس

کلاسهای آموزشی آموزشگاه موسیقی آوادیس کرج
تماس با آموزشگاه موسیقی آوادیس

 

دیدگاه کاربران
  • مرضیه راد 1 فوریه 2022

    شما بهترین آموزشگاه در کرج هستید

  • شیرین 1 فوریه 2022

    من آموزش پیانو در کرج رو در آموزشگاه شما دوره دیدم و مستونم بگم عالییییییییییی هستید

  • سارا کریمی 1 فوریه 2022

    سلام وقتتون بخیر لطفا هزینه آموزش پیانو رو بفرمایید

  • setareh 1 فوریه 2022

    من دوره آموزش پیانو رو در آموزشگاه شما گذروندم و واقعا از نحوه آموزشتون راضی بودم

  • ترلان 1 فوریه 2022

    کلاس تدریس پیانو چند جلسه در ماه انجام میشه؟ هزینه آمئزش پیانو رو هم میفرمایید

  • امیرشریفی 3 مه 2023

    با سلام
    خیلی دوست دارم بدونم شما تو آموزشگاه صرفا آموزش ساز میدید؟ و ممنون میشم بفرمائید برنامه های خارج از آموزشتون چه مواردی هست؟
    مثلا اجرا یا تورهای موسیقی و یا….
    ممنونم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *