02634214333

لیست آموزشگاه موسیقی کرج

لیست آموزشگاه موسیقی کرج را در این مقاله مشاهده نمایید . در ادامه مطلب به موضوع معرفی آموزشگاه موسیقی در کرج و راهنمایی به شما برای انتخاب آموزشگاه موسیقی خوب در کرج می‌پردازیم. همانطور که می‌دانید آموزشگاه موسیقی آوادیس دارای رتبه اول بین تمامی آموزشگاه‌های موسیقی در شهر کرج می‌باشد. برای شرکت در کلاسهای آموزشگاه موسیقی آوادیس با ما تماس حاصل فرمایید.

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ || ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ || ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

در خدمت شما هستیم با اساتید حرفه‌ای و درجه یک در حوزه موسیقی و آموزش ابزار آلات موسیقی با جدیدترین متد‌های آموزشی روز دنیا.آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج با مدیریت هستی قمری زنگنه با هدف ارائه ی برترین و استاندارد ترین سیستم های آموزش موسیقی روز دنیا، فعالیت خود را آغاز نموده است.
هدف ما در آموزشگاه موسیقی آوادیس، آموزش موسیقی به صحیح ترین، جذاب ترین و مدرن ترین شکل ممکن می باشد که قطعاً این امر در سایه ی بهره مندی از اساتید حرفه ای، با تجربه، دلسوز و پر انرژی و همچنین محیطی آرامش بخش، مدرن و منظم و با برنامه ریزی های آموزشی مفید میسر گردیده است.

آموزشگاه موسیقی در کرج

تعداد زیادی آمورشگاه موسیقی در کرج هستند که به فعالیت می‌پردازند و صاحب سبک هستند. اما هنرجویان که در آغاز قدم گذاری در این زمینه هستند همیشه بااین سوال مواجه هستند که کدام آموزشگاه و با کدام استاد آموزش خود را شروع نمایند. در جواب باید گفت موارد زیادی وجود دارد که با شما با اطمینان خاطر بتوانید انتخاب خود را انجام دهید. اما از مهم ترین آنها اساتید با تحصیلات و  همینطور وجود محیط‌ آموزشی گرم و صمیمانه است . آموزشگاه موسیقی آوادیس با بیش از دوازده سال سابقه تدریس و برگزاری کنسرت‌های موسیقی آن هم با اعضای خود مجموعه در خدمت شما می‌باشد. اما در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج کدام آموزشگاه می‌باشد؟؟؟

اگر شما هم علاقه مند به ساز گیتار هستید و تمایل دارید که در کلاس گیتار ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

آموزشگاه موسیقی در کرج
بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج
آموزش موسیقی در کرج

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج با عنوان آوادیس که یکی از برترین آموزشگاه‌ها در زمینه آموزش سازهای دهنی و آموزش سازهای ضربی و آموزش سازهای زهی می‌باشد.
آموزشگاه موسیقی با هدف توسعه دادن به هنر موسیقی از ابتدا تلاش خود را برای بهترین بودن انجام داده است. و پایه آموزشگاه خود را  به انتخاب مدرسين با تجربه، متخصص، تحصيلكرده و كارآزموده بنا نهــاده است. آموزشگاه موسیقی با ارائه بهترین متدهای آموزشی و مشاوره‌های تخصصی در مقاطع مختلف نوازندگی (شروع آموزش موسیقی مقدماتی، متوسطه وحرفه‌ای) خود را در صدر بهترین‌ها قرار داده است.

این آموزشگاه همچنین با توجه به کادر متخصص و تحصیل کرده خود برای هنرجویان وداوطلبین کنکور، کلاس‌های آمادگی کنکور موسیقی اعم از درس‌های نظری و عملی برگزار می‌کند.

دراین آموزشگاه علاوه بر فعالیت در بعد آموزشی، کنسرت‌های سالانه و اجراهای صحنه‌ای هر فصل برای هنرجویان مستعد که توسط اساتید معرفی وانتخاب می‌شوند. برگزار می‌نماید .خانواده‌ها نتایج آموزشی فرزندان خود را به دقیق‌ترین شکل مشاهده نمایند. ما برای یادگیری آموزش موسیقی بنیانی و حرکت بنیانی برای کسانی که قصد دارند موسیقی را از نزدیک لمس کنند، فرصتی است تا این هنر را با تمام تنوع‌هایش در بنیادی‌ترین تجربه‌های ممکن بیازمایند.

آموزشگاه موسیقی در کرج دارای اساتید برتر در زمینه انواع سبک‌‌‌های موسیقی ازجمله کلاسیک، پاپ، راک و سنتی می‌‌باشد.

آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج ضمن آموزش تئوری موسیقی، برای کار عملی و اجرای هنرجویان در طول دوره آموزش اهمیت ویژه‌ای قائل می‌‌باشد. کلاس‌های عملی موسیقی در سالن‌هایی با امکانات کامل برگزار می‌شود.

لیست آموزشگاه موسیقی کرج را در این مقاله از آوادیس برایتان منتشر کرده‌ایم.

آموزشگاه موسیقی در کرج
لیست آموزشگاه های موسیقی در کرج
آموزش موسیقی سنتی و پاپ در کرج

آموزشگاه موسیقی خوب در کرج

یک جستجوی ساده در اینترنت کافی است تا لیست آموزشگاه موسیقی در کرج ببینید و کلاس‌های آموزش انواع ساز چقدر زیاد هستند. و در هر شهر و استانی می‌توانید چندین آموزشگاه موسیقی پیدا کنید. اما چرا هنوز هم بسیاری از افراد هستند که علی‌رغم علاقه به موسیقی، نتوانسته‌اند کلاس مد نظر خودشان را پیدا کنند. و موسیقی را به طور اصولی و حرفه‌ای یاد بگیرند؟ چه بخواهید موسیقی را به عنوان یک سرگرمی برای اوقات فراغت یاد بگیرید. چه یک حرفه جدی، انتخاب بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج باید اولویت نخست شما باشد. آموزش دیدن تحت نظر یک استاد برجسته و درجه یک موسیقی در بهترین آموزشگاه موسیقی کرج می‌تواند به شما کمک کند. تا زودتر به اهدافتان در زمینه موسیقی برسید. و پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.

آموزشگاه موسیقی در کرج، برای هر فردی مهم است که علاوه بر یادگیری موسیقی به بهترین شکل، کلاس آموزش موسیقی که انتخاب می‌کند تمامی متود های لازم را یاد داده و دارای کیفیت بالایی باشد.

آموزشگاه موسیقی در کرج، به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های موسیقی با سابقه سال‌های بسیاری در زمینه آموزش موسیقی و با مدیریت مجرب که خود دارای مدرک کارشناسی ارشد موسیقی است. توانسته وظیفه خود را با ارج نهادن به ارزشمندی‌های موسیقی به خوبی ایفا کند و در حال حاضر با داشتن گروه‌های موسیقی موفق چندین‌بار در سال کنسرت‌هایی را با اجرای هنرجویان خود برگزار می‌کند.

آموزشگاه موسیقی در کرج از بهترین آموزشگاه‌ها در لیست آموزشگاه موسیقی کرج است که در عرصه موسیقی فعال می‌باشد. آوادیس با کادری مجرب و اساتید نام آور و حرفه‌ای می‌تواند شما را به رویای خودتان برساند.

تدریس موسیقی در کرج

تکنیک های بهترین آموزشگاه های موسیقی در کرج برای تدریس

تکنیک هر آموزشگاهی برای بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج و یا برای بهترین شدن به عنوان آموزش برای تکنیک گیتار نیازمند تعریف کلمه تکنیک است. زیرا این عنوان بارها یا به نحو غلط به کار رفته و یا باعث سوء تفاهم شده است. شاید شنیده باشید. که می‌گویند فلان نوازنده‌ی گیتار تکنیک خوبی دارد.  و معنی آن حرف این است. که یا انگشتان چالاک و ماهری دارد و یا دارای توان خاصی در اجرای قطعه مشکل و معروفی است .

اساسا، تکنیک در تدریس موسیقی در کرج یعنی کنترل: کنترل طنین، صدا و ریتم و سرعت، لگاتو و استکاتو دینامیسم و وسعت (رجیستر صدا) جمله بندی و آرتیکولاسیون.

پس کنترل، همیشه به طور خودآگاه توسط هوش موسیقایی هدایت می‌شوند. و چنین کنترلی بر جزئیات اجرا از ملزومات یک قطعه است. خواه این قطعه بلند باشد یا کوتاه، آسان باشد یا سخت، با سرعت تند نواخته شود یا کند فرقی نمی‌کند.

تسلط کامل بر یک قطعه می‌نماید که نوازنده به درجه‌ای رفیع از تکامل رسیده و تکنیک اساسی که به منزله شالوده حس موسیقایی واقعی می‌باشد را داراست.

اگر شما هم علاقه مند به ساز تار هستید و تمایل دارید که در کلاس تار ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

آموزشگاه موسیقی در کرج
لیست آموزشگاه موسیقی در کرج
بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

کلاس موسیقی در کرج

آموزشگاه آوادیس در کرج با تدریس انواع سازهای موسیقی از قبیل گیتار، سنتور، سه تار، کمانچه، تار، ارگ، دف، تنبک، هنگ درام، پیانو، ویولا، کیبورد و کاخن فعالیت خود را آغاز نمود. و هم اکنون جزو بهترین آموزشگاه‌های موسیقی در کرج در بین لیست آموزشگاه موسیقی کرج می‌‎باشد.

درحقیقت می‌توان گفت آموزشگاه موسیقی آوادیس ، بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج می‌باشد. با هدف توسعه و ترویج هنر موسیقی در میان همه اقشار جامعه به مخصوصا اشخاصی که کیفیت و همینطور سطح آموزشی خیلی حرفه‌ای و تخصصی را اولویت قرار می‌دهند، تاسیس گردید. و برحسب این موضوع از میان فارغ‌التحصیلان رشته‌های موسیقی دانشگاه‌ها و افرادی که دارای تجربه و متخصص در زمینه هنر موسیقی هستند را به همکاری دعوت نموده است.در تمام این سال‌ها فعالیت خود ، توانسته ایم با ایجاد بهترین محیط و با ارائه بهترین روش‌های آموزشی و مشاوره‌های تخصصی در مقاطع مختلف نوازندگی شروع آموزش موسیقی مقدماتی، متوسطه وحرفه ای) به  اهداف آموزشگاه موسیقی آوادیس برسیم.

آموزشگاه موسیقی در  کرج با برند آوادیس با هدف گردآوری بهترین اساتید موسیقی کشوری در این مجموعه توانست رضایتمندی بسیاری از هنرجویان را بدست آورد. بسیاری از هنرجویان از شهرهای دورتر به خاطر اساتید پیش ما می آیند. این مسئله باعث افتخار آموزشگاه آوادیس یکی از مراکز لیست آموزشگاه موسیقی کرج می‌باشد. آوادیس همچنین با توجه به کادر متخصص و تحصیل کرده خود برای هنرجویان و داوطلبین کنکور، کلاس‌های آمادگی کنکور موسیقی اعم از درس‌های نظری و عملی برگزار می‌کند. آموزشگاه موسیقی در کرج علاوه بر فعالیت در بعد آموزشی، کنسرت‌های سالانه و اجراهای صحنه‌ای هر فصل برای هنرجویان مستعد که توسط اساتید معرفی و انتخاب می‌شوند‌ برگزار می‌نماید. که این امکان فراهم می‌شود. خانواده‌ها نتایج آموزشی فرزندان خود را به دقیق‌ترین شکل مشاهده نمایند.

آموزشگاه موسیقی خوب در کرج
لیست آموزشگاه موسیقی در کرج
بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

لیست آموزشگاه های موسیقی در کرج

محدوده نام آموزشگاه تلفن آدرس

سه راه گوهردشت

هم نوا۳۴۲۱۰۲۹۶خیابان بهشتی – نرسیده به پل سه راه گوهردشت – نبش ده متری انقلاب
سرو۳۴۴۲۹۸۶۲خیابان بهشتی – نرسیده به پل سه راه گوهردشت – کوچه یاس۱
خانه سنتور پرنیا۳۳۴۲۰۰۰۹سه راه گوهردشت – ساختمان گوهر- طبقه ۶ – واحد ۱۷
گام۳۴۶۴۶۱۴۵دهقان ویلای اول – خیابان دوازدهم – نبش چمران

میدان سپاه

آموزشگاه موسیقی آوادیس

۳۴۲۱۴۳۳۳ – ۳۴۲۱۴۳۳۴

۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

میدان سپاه – بلوار جمهوری – کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸
اشراق_خیابان بهشتی – چهارراه طالقانی – ساختمان زاگرس
زیر و بم۳۴۴۱۶۷۸۷
۳۴۴۷۹۳۴۸
ضلع جنوبی سه راه گوهردشت، ابتدای یادگار امام، نبش خیابان جوادی، ساختمان نوین
قاصدککرج – چهارراه طالقانی- روبروی تالار نژادفلاح – جنب شهر کتاب – برج آرام
نیستان۳۴۴۲۰۴۲۲خیابان ملاصدرا – خیابان ابوذر – بلوک ۱ – طبقه ۲
پیانو۳۲۷۲۷۵۶۳میدان والفجر – بلوار سرداران شرقی – روبروی خیابان فرهنگیان – ساختمان صبا – واحد ۶
سازینه۳۲۷۳۷۲۷۲میدان والفجر – بلوار سرداران شرقی – روبروی خیابان فرهنگیان – ساختمان سپهر – واحد ۴
جاوید۳۳۵۳۰۱۳۷میدان والفجر – بلوار سرداران- تقاطع حدادی- بالای مطبخ پونه- ساختمان صدف- طبقه دوم

گلشهر

چنگ۳۳۵۲۶۹۸۰۴۵ متری گلشهر – خیابان مینا – پلاک ۳۶
هشت بهشت سبز۳۲۵۰۴۶۴۶عظیمیه – بلوار شریعتی – بین میدان طالقانی و مهران – نبش حافظ شمالی
دلشدگان۳۴۶۴۸۱۵۸۴۵ متری گلشهر – بین بنفشه و بهار شرقی – پلاک۳۳۷ – واحد۱
بامداد۳۳۵۳۳۰۷۰انتهای ۴۵ متری گلشهر – نبش خیابان شیروان – ساختمان بنویدی – طبقه بالای بانک ایران زمین – واحد ۷
شورانگیز۳۳۵۲۶۴۲۹۴۵ متری گلشهر – خیابان انوشیروان – طبقه فوقانی درمانگاه دندانپزشکی گلشهر
باربد۳۳۵۰۲۶۵۰۴۵ متری گلشهر – خیابان درختی – جنب فرمانداری – پلاک ۱۲۹

باغستان

بهاران۳۴۳۱۳۶۲۶باغستان – اول شهید شجاعی – بالای شیرینی فروشی کوهستان – طبقه۲
باغستان۳۴۳۴۱۴۵۵باغستان – بین بوستان ۴و۵
ساز و آواز۳۴۵۱۸۹۹۳شاهین ویلا – خیابان نهم غربی ( رو به روی بانک مسکن) – برج مهر – طبقه ۵

گوهردشت

اپرا۳۴۴۵۹۸۶۶فلکه اول گوهردشت – ابتدای خیابان مطهری – ساختمان اهورا – طبقه ۶ – واحد ۱۲
سمفونی۳۴۳۰۹۳۶۰گوهردشت – فاز ۳- بلوار انقلاب – نبش خیابان چهاردهم
کوک۳۴۴۵۳۰۱۴فلکه اول گوهردشت – کوی اتحاد – خیابان مطهری – بین فروردین و استقلال- پلاک ۸۳۲
هارمونی۳۴۴۲۴۴۱۷گوهردشت – نبش خیابان ۱۱ شرقی- پلاک ۴- طبقه ۲- واحد۳
آوای دل۳۴۲۰۲۳۴۳گوهردشت – بین خیابان ۴ و ۵ غربی- طبقه دوم
نوای ماهان۳۴۴۲۱۴۵۴گوهردشت – بین خیابان نهم و دهم- ساختمان ایلخانی- طبقه اول
آوای کهن باربد۳۴۴۶۱۲۲۹گوهردشت – نبش سوم شرقی- پلاک ۲- طبقه۲
ویولن۳۴۴۳۲۲۲۹گوهردشت – سوم غربی- پلاک ۸
ارغنون۳۴۴۹۸۱۲۸گوهردشت – خیابان هشتم غربی – پلاک۱
گلبانگ۳۴۴۶۹۵۶۵فلکه اول گوهردشت – ابتدای خیابان مطهری- ساختمان سپیده- طبقه اول
میرزاخانی۳۴۴۱۸۶۰۵گوهردشت – جنب پارک سه باندی- بالای بانک ملی
هنرمند۳۴۴۹۸۱۱۹گوهردشت – خیابان ششم شرقی- پلاک ۲۶
مهردستان۳۴۴۲۲۳۱۴گوهردشت – بلوار رستاخیز – مابین ۱۰ و ۱۱ شرقی- پلاک ۴۳۰
مدهوش۰۹۳۵۷۱۹۸۲۳۳گوهردشت – بلوار انقلاب- خیابان ۱۳ غربی- پلاک ۳
سرور۳۴۴۳۰۳۲۱گوهردشت – فلکه اول – کوچه میخک – پلاک ۵
ماهور۳۴۴۳۷۶۲۸گوهردشت – بلوار رستاخیز- نبش دهم غربی- پلاک ۲- بالای مبل ماکان
آوای سپهر۳۴۲۱۲۱۳۰بلوار موذن – نبش بلوار رستاخیز- پلاک ۵۷۰- طبقه فوقانی فرش کیانوش
آهنگ۳۴۴۷۶۲۵۱بلوار موذن – بین شهرک جهازیها و شهرک بهداری- پلاک ۸۰۸- طبقه اول

جهانشهر

ایران۳۴۴۷۶۸۱۴جهانشهر – میدان مدنی- ساختمان فراز- واحد۵
ماهان۳۴۴۸۶۴۶۱جهانشهر – ابتدای بلوار ماهان- جنب موسسه انصار- پلاک ۳۸۶- طبقه دوم

چهار راه طالقانی

آوا۳۲۷۱۴۱۸۲چهارراه طالقانی- خیابان قائم- بین کوچه شهید میثمی و مصطفی خمینی- پلاک ۱۲۵
شیدا۳۲۷۰۱۲۱۶چهارراه طالقانی- مجتمع کوثر- طیقه آخر
رامش۳۲۲۱۱۸۷۷چهارراه طالقانی- خیابان طالقانی شمالی- کوی نسیم- جنب نمایشگاه کتاب بهمن- پلاک ۵۰۷
اورنگ۳۲۲۳۳۴۶۷خیابان بهشتی- میدان شهدا- پلاک ۵۷۱- طبقه دوم
سرنا۳۲۲۲۲۹۳۳میدان شهدا- ابتدای خیابان بهار- جنب ایستگاه تاکسی
نقشین۳۲۴۰۳۰۱۸میدان شهدا- جنب بانک صادرات – ساختمان بهار – طبقه سوم
نیواک۳۲۲۰۹۴۷۳میدان شهدا- خیابان بهار – روبروی خیابان میرزایی- جنب لبنیات کندوان- پلاک ۲۶۰
رهام نو۳۲۲۰۸۴۶۴بالاتر از میدان هفت تیر – نبش خیابان ۱۶ متری انقلاب- طبقه فوقانی شیرینی فروشی لادن

میدان آزادگان

و عظیمیه

سارنگ۳۲۵۰۵۵۲۲میدان آزادگان- بلوار ۴۵ متری کاج – بعد از نیک نژادی- پلاک ۸۹
ساز نو۳۲۵۱۵۶۷۲میدان طالقانی- ابتدای بلوار شریعتی – پلاک ۱۵۶- طبقه دوم- واحد شرقی
فرهنگ و هنر۳۲۲۲۳۶۰۶بلوار طالقانی شمالی- نرسیده به پل آزادگان – روبروی خیابان مدنی- ساختمان ۱۱۰- طبقه دوم
نوای صبا۳۴۴۹۹۱۸۸میدان آزادگان- خیابان مطهری- ساختمان بانک ملت- طبقه دوم
آواز۳۴۶۴۳۳۰۶۴۵ متری کاج- نبش خیابان پامچال- پلاک ۳۵۷- طبقه دوم
مشتاق۳۲۵۶۸۴۶۳عطیمیه- نیک نژاد شمالی- ساختمان نیکان
چکاوک۳۲۵۵۸۹۸۶آزادگان- بلوار طالقانی شمالی- نرسیده به میدان طالقانی- برج سایه- طبقه چهارم

میدان نبوت

سکوت۳۲۵۲۵۲۵۴بلوار ملاصدرا- ضلع شرقی پارک نبوت- مجتمع تجاری پارسیان- طبقه دوم
آوازه۳۲۵۳۰۶۵۲چهارراه نبوت- ضلع جنوب شرقی- برج سفید- طبقه ششم

مهرویلا

زریاب۳۳۵۱۰۹۶۵مهرویلا- خیابان انوشیروان- بین خیابان پنجم و خروجی تهران
آرتیمان۳۳۵۲۵۶۷۶مهرویلا- خیابان سعدی- خیابان رودکی غربی- پلاک ۲۶۰
سماع۳۲۷۷۳۵۴۶میدان مادر- بلوار دانش آموز- روبروی ساختمان سوپراستار- ساختمان مهر

میدان کرج

مهیار۳۲۲۰۱۰۷۰خیابان بهشتی- پاساژ آزادی- طبقه ۵- پلاک ۲۱۱
توسکا۳۲۲۰۸۲۱۵خیابان آبان- ساختمان مقدم
چنگنوازان۰۹۱۲۶۶۱۹۱۱۵خیابان آبان- خیابان اول- پلاک ۱۳

مهرشهر

آوای برتر۳۳۳۰۴۰۲۰مهرشهر- بلوار ارم- خیابان افشار- پلاک ۱۲
باران۳۳۴۱۲۹۵۳مهرشهر- خیابان ۱۰۰ غربی- پیچک ۲- نبش فرعی اول- ساختمان اداری پزشکی مهرشهر- طبقه اول
دستان۳۳۴۲۰۳۱۰مهرشهر- بلوار شهرداری- فاز ۲- خیابان ۲۰۶- ساختمان ایفل- طبقه اول
راح روح۳۳۵۳۷۶۸۹فاز ۴ مهرشهر- بلوار گلها- چهار راه مسجد- ساختمان فاران- طبقه دوم
سونات۳۳۵۵۰۸۴۲فاز ۴ مهرشهر- بلوار رزهبان- خیابان ۴۰۲ غربی- ساختمان پارسای ۴- طبقه پنجم
فاخته۳۳۳۰۸۸۱۳مهرشهر- ابتدای بلوار ارم- بلوک اول آجر سه سانتی- پلاک ۲۲
نغمه۳۳۳۴۲۱۴۴مهرشهر- بلوار ارم- کوچه شبنم- شبنم شمالی یکم- مجتمع نیکو

کمالشهر

تکنواز۳۴۷۰۵۶۶۸کمالشهر- روبروی تالار پاسارگاد – برج دوستی- طبقه هشتم

محمدشهر

بسته نگار۳۶۷۰۷۷۵۵محمدشهر- شهرک بعثت – بلوار بوستان- جنب مسجد بوستان ۳ – پلاک ۱۵
شمشال۳۶۲۰۱۶۱۳محمدشهر- کوچه شهید جهانگیری- کوچه گروسی ۵۷- بلوار امام خمینی- جنب بانک تجارت- طبقه همکف

هشتگرد

آفاق۴۴۲۳۷۵۳۶۵ خیابان امام امت- مجتمع تجاری دانش- طبقه سوم –واحد
بامداد۳۳۵۵۴۴۸۷۴۵ متری گلشهر- نبش انوشروان- طبقه فوقانی قالی سلیمان- واحد ۸

نظرآباد

آوا۴۵۳۵۸۶۶۶خیابان انقلاب – کوچه آزمایشگاه بهار

فردیس

برزو طبیبی پور۳۶۵۰۰۱۶۰بعد از فلکه سوم، نرسیده به فلکه چهارم، بین خیابان ۱۵ و ۱۶ شرقی قدیم، پلاک ۳۳۷، طبقه دوم

 

 

اگر شما هم علاقه مند به ساز سه تار هستید و تمایل دارید که در کلاس  سه تار ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

آموزش موسیقی در کرج
کلاس موسیقی در کرج
تدریس موسیقی در کرج

 ویژگی یک آموزشگاه موسیقی خوب

در آموزشگاه موسیقی آوادیس هر فرد برحسب علاقه خود می‌تواند در یکی از کلاس‌های موسیقی زیر نظر استاد باتجربه شرکت کند. در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج کلیه کلاس‌ها از مبتدی، نیمه‌حرفه‌ای و حرفه ای برگزار می‌شود. آنچه که یک آموزشگاه موسیقی را از بقیه متمایز می‌کند عبارتند از:

۱- داشتن مدیر حرفه‌ای و کار بلد

۲-دارای اساتید و مدرسین مجرب

۳- داشتن مجوز از اداره فرهنگ و هنر

۴-توانایی استعداد یابی هنرجو

۵-بکار بردن روش‌های آموزش مطابق استاندارد‌های روز دنیا

۶-ارائه مدرک معتبر

۷-پشتیبانی هنرجو و معرفی او به جامعه هنری

۸-داشتن استودیو

۹-دارای تجهیزات الکترونیکی

۱۰-داشتن فضای مناسب

چنین مکان با ویژگی‌های بالا از ملزومات یک آموزشگاه موسیقی خوب در کرج است.

آموزش موسیقی سنتی و پاپ در کرج

دوره‌های آموزش موسیقی سنتی و پاپ در کرج در تمامی روز‌های سال در آموزشگاه موسیقی در کرج برگزار می‌شود. در حال حاضر دوره آموزش موسیقی سنتی و پاپ شامل آموزش سازهای پاپ، سازهای سنتی ایرانی، آواز پاپ و آواز سنتی است. کلاس‌های آموزش موسیقی سنتی و پاپ بصورت خصوصی و گروهی برگزار می‌شود.
آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج برای آموزش موسیقی سنتی و پاپ از اساتید بنام و مجرب در دنیای موسیقی بهره می‌برد، پس آموزش موسیقی سنتی و پاپ را در آموزشگاه موسیقی آوادیس از دست ندهید و همین حالا ثبت نام کنید.

در پاسخ به سوال چگونه خواننده آواز سنتی و یا پاپ شویم؟ باید گفت جستجو و پیدا کردن یک استاد کاربلد و باتجربه مهم‌ترین اصل است. مهم‌ترین نکته برای خواننده آواز سنتی و پاپ شدن مراجعه به یک آموزشگاه موسیقی خوب در کرج و پیدا کردن یک استاد آواز باتجربه و ماهر است. نکته مهم دیگر تلاش و تمرین هنرجو می‌باشد که باعث می‌شود.

آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج با فراهم کردن محیطی فرهنگی، زیبا، هنری و امن؛ و گرد آوردن بهترین اساتید، امکانات و تجهیزات آموزشی موسیقی، به حرکت در مسیر زیبایی، دانایی و نیکویی اهتمام ورزیده است. همچنین, تحقیقات لازم برای ارائه بهترین لیست آموزشگاه موسیقی کرج به شما انجام دادیم. 

اگر شما هم علاقه مند به ساز هنگ درام هستید و تمایل دارید که در کلاس  هنگ درام ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج
بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج
بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

بهترین آموزشگاه موسیقی در جهانشهر کرج

مهم نیست که چه ساز و سبکی را در موسیقی یاد بگیرید, بهترین آموزشگاه را از لیست آموزشگاه موسیقی کرج انتخاب کنید. همه سبک‌های موسیقی تاثیرات مثبت روی سلامتی شما می‌گذارد. زمانی که شما نوازندگی یک ساز و یا خوانندگی را یاد بگیرید می‌توانید لحظه های زیبا و خاطره انگیز را برای خانواده و دوستان خود ایجاد کنید و همگی از موسیقی زنده لذت ببرید. این کار باعث نزدیک‌تر شدن اطرافیان به شما و ایجاد صمیمیت بیشتر می‌شود. با نوازندگی در جمع دوستان جدیدی برای شما پیدا می‌شود.

یادگیری موسیقی یک فرصت در اختیار شما می‌گذارد هنر و مهارت‌های خود را به دیگران نمایش دهید. در هر سطحی از موسیقی که باشید موقیعیت‌هایی و مکان‌های زیادی برای اجرای موسیقی و نوازندگی دارید.

موسیقی یک زبان جهانی است زبانی که همه افراد دنیا را با هر فرهنگ و زبانی به هم مرتبط می‌کند. همه ما آهنگ‌هایی را که با یک زبان دیگر و فرهنگ دیگر ساخته شده را می‌شنویم و با شنیدن آن لذت می‌بریم، حتی با وجود اینکه ممکن است زبان آن‌ها را نفهمیم همه ما از شنیدن موسیقی و آهنگ‌های مورد علاقه‌مان لذت می بریم اما اینکه خودمان بتوانیم ساز بنوازیم تاثیر بیشتری دارد و با نواختن موسیقی را کامل حس می‌کنیم. همینطور لذت بیشتری می‌بریم.

آموزشگاه موسیقی آوادیس بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج می‌باشد دارای اساتید حرفه‌ای و باتجربه می‌باشد که هنرجویان با خیال راحت می‌توانند در کلاس موسیقی موردعلاقه خود ثبت نام نمایند.

 

کلاس آموزش موسیقی در کرج

برای هر شخص مهم است که علاوه بر یادگیری موسیقی بصورت حرفه‌ای، کلاس آموزش موسیقی‌ای را از لیست آموزشگاه موسیقی کرج انتخاب کنند. که تمامی متدهای لازم را یاد بدهد و دارای کیفیت بالایی باشد. آموزشگاه موسیقی آوادیس، به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج می‌باشد. که بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه آموزش انواع سازهای موسیقی و با مدیریت مجرب سرکار خانم هستی قمری زنگنه که توانسته وظیفه خود را با ارج نهادن به ارزشمندی‌های موسیقی به خوبی ایفا کند. در حال حاضر با داشتن گروه‌‌های موسیقی موفق چندین بار در سال کنسرت‌هایی را با اجرای هنرجویان خود برگزار می‌کند.

۱۰ تا از آموزشگاه های موسیقی کرج ما سعی کرده ایم تا بهترین آموزشگاه ها را معرفی نماییم.

در این بخش سعی داریم لیست بهتری آموزشگاه های موسیقی در کرج را به شما معرفی نماییم.

  1. آموزشگاه موسیقی آوادیس کرج

آموزشگاه موسیقی آوادیس کرج با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه آموزش و پرورش هنرجویان موسیقی توانسته است جزو بهترین آموزشگاه های موسیقی در سطح کرج قرار گیرد. این آموزشگاه با سابقه ای طولانی مدت جزو آموزشگاه های برتر موسیقی میباشد و دلیل آن هم به چندین موضوع بستگی دارد که شامل:

  • برگذاری کلاس های گروهی و همنوازی با سایر سازها که به صورت مرتب صورت میگیرد.
  • اجرای انواع کنسرت های هنرجویی
  • برگذاری انواع همایش ها و معرفی هنرجویان به نوازندگی برای همایش ها و سایر اجراهای زنده
  • بیشترین جوایز هنرجویی در مسابقات آوای خرم
  • استفاده از بهترین اساتید برگزیده شده از دانشگاه های سطح کشور

آوادیس در سال اخیر توانسته است یکی از بزرگترین مجموعه آموزش موسیقی در کرج  قرار گیرد که با فضایی بسیار بزرگ و ارزنده در جهانشهر کرج با بیش از ۳۵۰ متر زیربنا جزو آموزشگاه های حرفه ای محسوب میگردد.

وسواس بسیار بالا در انتخاب بهترین اساتید توانسته است تا آوادیس را جزو بهترین قرار دهد.

تماس با آموزشگاه موسیقی آوادیس:

آدرس: جهانشهر میدان سپاه بلوار جمهوری کوچه شهید جدیدی پلاک ۲۸

تلفن: ۳۴۲۱۴۳۳۳

10 تا از بهترین آموزشگاه های موسیقی درکرج

اگر شما هم علاقه مند به ساز کمانچه هستید و تمایل دارید که در کلاس کمانچه ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

آموزش موسیقی آنلاین در آموزشگاه در کرج

اگر دوست دارید یک ساز بیاموزید و از مزایا حیرت انگیز آن همچون تغییر خلق و خو، افزایش حافظه، کاهش استرس و بروز خلاقیت بهره مند شوید اما زندگی پر مشغله این امکان را از شما گرفته است و نمی توانید ساعت ها وقت بگذارید تا در این هیاهو و ترافیک اغلب سنگین از کلاس های حضوری آموزشگاه ها که معمولا با هزینه گزاف نیز همراه هستند، استفاده کنید. می توانید در کلاس آموزش موسیقی آنلاین آموزشگاه آوادیس بهره ببرید و موسیقی را از دوره مبتدی تا پیشرفته بیاموزید.

آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج

آموزش موسیقی در کرج و مهارت در نواختن ساز در دنیای امروزی جز اصول بنیادین میباشد و در اکثر کشورها در کنار کلاس ها و فعالیتهای درسی، کلاس آموزش موسیقی نیز وجود دارد چرا که هنرجو با آموزش موسیقی و نواختن یک ساز می تواند از ذهنی پویاتر برخوردار شود.

تحقیقات دانشمندان حوزه هنر نشان داده که آموزش موسیقی، کلاس موسیقی، تدریس موسیقی و حتی گوش دادن به موسیقی باعث فعال تر شدن مغز و افزایش توان آن میشود. حتی کلاس آموزش موسیقی در کرج می تواند بر کسب مهارتهای دیگر نیز تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم داشته باشد.

فواید آموزش موسیقی در آموزشگاه

تدریس موسیقی در کرج، یادگیری موسیقی و نواختن ساز، علاوه بر اینکه هنر و سرگرمی جالبی است، نقش بسزایی در تقویت مغز و مهارت‌های ذهنی ما دارد. اثرات مثبت یادگیری موسیقی، در سنین بالا، به داد ما می‌رسد. اقدام به فراگیری موسیقی در کودکی از زوال عقل و حافظه در دوران پیری پیشگیری می‌کند. خبر خوش اینکه حتی اگر در سنین بالا یادگیری موسیقی را شروع کنید، از فواید آن بی‌نصیب نخواهید ماند.

آموزش موسیقی در کرج را در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج بصورت حرفه ای فرا گیرید.

کلاس های آموزش موسیقی در کرج

آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج انواع سازهای موسیقی اعم از آموزش گیتار در کرج، آموزش پیانو در کرج، آموزش سنتور در کرج، آموزش سه تار در کرج، آموزش تار در کرج، آموزش قوپوز در کرج، آموزش تنبک در کرج، آموزش نی در کرج، آموزش دف در کرج آموزش می دهد.

کلاس های موسیقی تک نفره

در آموزشگاه موسیقی آوادیس معمولا کلاس های آموزش موسیقی تک نفره برگزار می گردد چرا که در موسیقی هم سطح افراد و هم میزان پیشرفت هنرجو بسیار متفاوت است. و به هیچ وجه دو هنرجو حتی اگر در یک سن و یک سطح هم باشند نمی توانند به یک میزان پیشرفت داشته باشند.

از سویی شروع آموزش موسیقی بهتر است که با کلاس های تک نفره باشد. تا هم نقاط قوت و ضعف و هم میزان علاقه مندی فرد به تنهایی بررسی گردد. تا بازده بهتری داشته باشد.

در کلاس های تک نفره تمرکز استاد روی قابلیت های خود فرد است و برنامه آموزشی نیز بر اساس خود او طرح ریزی می گردد.

کلاس های موسیقی گروهی

شکل دیگر کلاس های آموزشی که در کلاس موسیقی در کرج برگزار می گردد کلاس های گروهی می باشد. در این کلاس ها افراد بر اساس سن یا سطح طبقه بندی شده و به صورت گروه های چند نفره در کلاس حضور می یابند.

این کلاس ها را برای سنین زیر ۶ سال که لازم است در کنار همدیگر انگیزه بگیرند توصیه می کنیم. چرا که در این کلاس ها فقط آموزش ملاک نیست و گاهی اوقات بازی های گروهی که در کلاس می شود بیشتر در آموزش موثر است. و در این سنین بچه ها از گروه همسالان بیشتر تاثیر می گیرند و در نهایت مطلب را بهتر درک می کنند.

ویژگی بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

یکی از دغدغه های خانواده های این است. تا از همان دوران کودکی شرایط یادگیری موسیقی را برای فرزندانشان فراهم سازند. موسیقی تاثیر چشمگیری در رشد مهارت کودکان و نوجوانان دارد و می تواند اثرات مثبتی در نحوه تعامل و حضور آنها در جامعه داشته باشد. از طرف دیگر افراد بسیاری به دنبال یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای برای شروع یادگیری موسیقی هستند. تا بتوانند با بازدهی بیشتری در رشته مورد نظر خود فعالیت کنند. به همین دلیل انتخاب صحیح آموزشگاه موسیقی بسیار مهم بوده تا افراد در طول پروسه آموزش دپار دلزدگی نشوند و انگیزه لازم برای ادامه آموزش را از دست ندهند. به همین جهت در این مطلب به نکات مهم برای انتخاب یک آموزشگاه حرفه ای پرداخته ایم. تا بتوانید با دقت و اطلاعات صحیح آموزشگاه و کلاس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

دارا بودن مجوز رسمی

یکی از ویژگی های مهم یک آموزشگاه موسیقی داشتن مجوزهای رسمی است. آموزشگاه های دارای مجوز تحت نظارت سازمان صادرکننده بوده و این مجوز را در مدت زمانی طولانی و طبق استانداردها و ارائه مدارک تخصصی مربوطه کسب کرده اند.

داشتن اساتید حرفه‌ای و مجرب

داشتن اساتید مجرب و همچنین مدیریت آموزشگاه مورد دیگری است که در انتخاب آموزشگاه موسیقی باید به آن توجه کرد. مدیریت آموزشگاه نیز باید در زمینه موسیقی تخصص داشته باشد تا علاوه بر نظارت بر کار اساتید، روند یادگیری هنرجویان را نیز مورد بررسی قرار دهد. پس از انتخاب آموزشگاه و قبل از ثبت نام در کلاس موسیقی حتما با استاد مربوطه جلسه ای داشته باشید تا از روش تدریس و مهارت استاد اطلاعات تکمیلی به دست آورید.

کمک به هنرجویان برای انتخاب ساز مناسب

یکی از دغدغه های هنرجویان انتخاب ساز مناسب است و اساتید و مدیران آموزشگاه باید مشاوره لازم جهت انتخاب ساز مناسب برای شروع یادگیری را ارائه دهند.

وضعیت علمی و تخصصی و میزان رضایت هنرجویان فعلی یا پیشین آموزشگاه

قبل از انتخاب نهایی آموزشگاه از میزان رضایت هنرجویان و جایگاه فعلی هنرجویان قبلی آموزشگاه مطلع شوید. کیفیت کلاس ها و نظرات هنرجویان از روش های آموزشی را بررسی کرده و دلیل انتخاب آن آموزشگاه و نقاط قوت و ضعف آن را پرس و جو کنید تا بتوانید به تصمیم گیری کنید.

فضای آموزشی و امکانات مناسب

فضای آموزشی در میزان یادگیری تاثیر به سزایی دارد. امکانات و محیط آموزشی باید استاندارد بوده تا هنرجویان احساس آرامش کرده و خرسندی کرده و روند آموزش با سرعت و راندمان بالایی طی شود. برگزاری کنسرت ها و داشتن سالن های مجهز اجرا نقش مهمی در انگیزه و پیشرف هنرجو خواهد داشت.

روش های آموزش موسیقی

روش ها و متدهای آموزشی نقش حائز اهمیتی در امر تدریس و یادگیری و پیشرفت هنرجو دارد. ارائه روش های به روز و متفاوت تدریس با توجه به روحیات و روانشناسی افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. و در همین راستا وجود یک واحد روانشناسی به خصوص برای موسیقی کودک در کنار دیگر کلاس های موسیقی از مزیت های آموزشگاه خواهد بود. تا افراد را برای تصمیم گیری بهتر راهنمایی کند.

اگر شما هم علاقه مند به ساز ویولن هستید و تمایل دارید که در کلاس ویولن ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

مناسب برای تمامی سنین

آموزشگاه باید امکان برگزاری کلاس های آموزشی را برای تمامی سنین و در تمام سطوح از مقدماتی تا پیشرفته را داشته باشد. و در ارائه آموزش های موسیقی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان محدودیتی نداشته باشد.

آموزش سازهای متنوع

ارائه کلاس های آموزشی در کلیه سازها مانند سازهای سنتی و غربی یکی دیگر از ویژگی های مهم آموزشگاه است. تا مراجعه کنندگان در انتخاب کلاس مناسب با توجه به علاقه و استعداد خود محدود نشوند.

هزینه مناسب کلاس‌ها

هزینه کلاس ها باید با توجه به امکانات و زمان صرف شده برای هنرجویان به صورت منصفانه محاسبه شد. تا هنرجویان بتوانند بدون دغدغه هزینه های گزاف روند آموزش خود را تا پایان دنبال کنند.

ارائه گواهینامه و مدرک معتبر پایان دوره آموزش

یک آموزشگاه موسیقی خوب که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای است باید در پایان دوره به هنرجویان گواهی پایان دوره معتبر اعطا کند.

آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج دارای بهترین اساتید موسیقی می باشد که شما را به اهداف هنریتان می رساند.

اگر شما هم علاقه مند به ساز سنتور هستید و تمایل دارید که در کلاس سنتور ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

آموزش موسیقی کرج

گیتار در حال حاضر جز یکی از سازهای پرطرفدار در تمام دنیا می باشد،به همین دلیل هنرجویان زیادی به دنبال فراگیری و آموزش آن هستند.گیتار زدن یکی از لذت هایی است که علاقمندان به موسیقی می توانند به کمک علاقه و پشتکار آن را تجربه کنند.

آموزش گیتار در کرج به دو صورت خصوصی و یا در کلاس موسیقی کرج توسط اساتید مختلف انجام شود.این که شما به کدام روش علاقمند باشید بستگی به زمان، سلیقه و شرایطتان دارد و در نحوه یادگیری تفاوت و تاثیر چندانی ندارد.

آموزش پیانو در کرج و در آموزشگاه موسیقی آوادیس نزد بهترین اساتید موسیقی انجام می شود.

انواع سبک تدریس پیانو در کرج شامل موارد آموزش پیانو ایرانی، پیانو غربی و پیانوی کلاسیک است. که تدریس پیانو زیر نظر استادان دانش آموخته موسیقی در آموزشگاه پیانو آوادیس انجام میگیرد. هنر آموختگان پیانو پس از اتمام دوره تدریس پیانو، به صورت تکی یا دو نفره در کنسرت های پاپ و یا کلاسیک شرکت داده می شوند.

آموزش تنبک در کرج در سطوح مختلف آموزش تنبک پایه ای و آموزش تنبک حرفه ای برگزار میشود. آموزش تنبک در آموزشگاه آوادیس میتواند گروهی یا خصوصی باشد.

دوره های کلاس آموزش موسیقی

هر سبک و هر ساز باید نزد استاد کاربلد و متخصص در آن زمینه آموزش داده شود. و معمولا یک کلاس موسیقی مرتبط به سازی خاص در یک آموزشگاه خوب در کرج فقط توسط یک استاد برگزار می شود. و آموزشگاه هایی که در آن ها یک استاد چندین ساز را به هنرجو آموزش می دهد. نمی تواند شما را به سطح حرفه ای برساند. انواع ساز های قابل آموزش در کلاس های موسیقی و دوره های آموزشگاه ها نیز شامل موارد زیر می باشد:

آموزش گیتار، آموزش گیتار برقی، آموزش ویالون، آموزش پیانو، آموزش ستار، آموزش کمانچه، آموزش دف، آموزش سنتور، آموزش ارگ، آموزش تنبک، آموزش سازدهنی، آموزش عود، آموزش نقاره، آموزش رباب، آموزش نی، آموزش دهل، آموزش آکاردئون، آموزش ویولنسل، آموزش ساکسیفون، آموزش ترومپت، آموزش ترومبون، آموزش توبا، آموزش چنگ، آموزش کنترباس

آموزش آواز پاپ در کرج

در کلاس آموزش آواز پاپ در کرج معمولا در آموزش در کنار ساز تدریس می گردد یعنی استاد برای جا انداختن مفاهیم و همچنین درک ریتم و دیگر موارد موسیقایی، آموزش را در کنار ساز پیش می برد.

ولی برای هنرجویان یادگیری ساز اجباری نیست و می توانند در کلاس های آواز پاپ به راحتی آموزش آواز را بیاموزند.

اما برای آن دسته از دوستانی که می خواهند بدانند یادگیری ساز در کنار آواز مفید است یا خیر باید بگوییم که یادگیری ساز بسیار می تواند کمک کننده باشد و به پیش برد اهداف خوانندگی و آموزش کمک شایانی نماید.

از این روست که برای آن دسته از دوستانی که امکان یادگیری ساز را نیز دارند توصیه ما این است که برای یادگیری این سبک آموزشی حتما از آن بهره ببرند.

آموزشگاه در کرج شما را راهنمایی می کند تا به علایقتان در عرصه موسیقی برسید.

آموزش آواز کلاسیک در کرج

افراد زیادی به آواز خواندن علاقه دارند و بعضی از افراد در زمینه ی آواز کلاسیک استعداد فراوانی دارند. اگر شما از افرادی هستید که به خواندن آواز کلاسیک علاقه دارید در این مطلب همراه ما باشید؛ آواز کلاسیک در کرج شکلی از موسیقی می باشد که یک نفر به صورت انفرادی و یا چند نفر به شکل گروهی به همراه و یا حتی بدون موسیقی آن را اجرا می کنند. همچنین یکی از بخش های مهم موسیقی آواز می باشد که سبک های مختلفی دارد که یکی از آن سبک کلاسیک می باشد. در سبک کلاسیک بیشتر به اشعار اهمیت داده می شود که طرفداران خاص خود در همه ی سنین را دارد.

آموزشگاه های متخصص در زمینه ی آموزش ساز با برگزاری انواع کلاس های آواز و موسیقی در سبک های متنوع به شما برای تحقق اهداف موردنظرتان کمک می کنند. آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج یکی از آموزشگاه های معتبر در زمینه آموزش آواز در کرج نیز می باشد. برتری این آموزشگاه نسبت به دیگر آموزشگاه ها استفاده از اساتید برجسته و معتبر در زمینه ی آموزش به هنرجویان می باشد. زیرا یکی از نکات مهم و اساسی در آموزش آواز کلاسیک بهره مندی از اساتید باتجربه و با مهارت می باشد. همچنین با مشاوره و استعدادیابی هنرجویان باعث می شوند تا هنرجویان به موفقیت های بیشتری دست یابند.

اگر شما هم علاقه مند به ساز پیانو هستید و تمایل دارید که در کلاس پیانو ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

آموزشگاه آوادیس کرج

فراگیری موسیقی حرفه ای در کرج

فراگیری موسیقی در بستر آموزش موسیقی بنیانی همه‌ی وجود فرد را دربرمی‌گیرد، فهم معینی از حواس می‌طلبد. و بینشی نسبت به کلیت موسیقی به ارمغان می‌آورد.

آموزش بنیانی با کار در زمینه‌های گوناگون (کار روی صدا، حرکت و ساز نوازی، با دقت گوش کردن، نت نویسی و هم چنین پرورش ادراک شناختی) آغاز می‌شود.

هدف از این کنش‌ها برقرار شدن پیوندهایی برای تسهیل فراگیری و فراهم آمدن تجربه‌هایی برای فهم یکپارچگی موسیقی، گفتار، و حرکت است.

در هر شکلی از موسیقی پردازی خلاق، این یکپارچگی یا همسانی اساس و آستانه‌ی هر نوع ملاحظه‌ی مربوط به کنش‌های خلاقانه بشمار می‌رود.

می‌توان گمان برد که ریتم، ریتم فردی و زیستی‌ای که هر بنی بشری را تشخص می‌بخشد، سرچشمه‌ی این همسانی است.

هرکس که حرکت می‌کند، سخن می‌گوید، می‌جنبد، و موسیقی می‌سازد، همه‌ی کنش‌ها را بصورت ریتمیک انجام می‌دهد.

چرا انسان‌ها به موسیقی احتیاج دارند

ساخته‌های هنرهای تجسمی، موسیقیایی، گفتاری، و حرکتی همگی شکل‌هایی از بیان‌های انسانی هستند. مردم به واسطه‌ی این خروجی‌ها می‌توانندخود را به برون بریزند و درونی‌ترین گوشه‌های وجودشان را به حرکت درآورند.

پس آنچه انسان‌ها را فراتر از ضربان ریتمی‌شان به تحریک وامیدارد چیست؟

در توصیف ادارک‌های تازه نشانه‌های تداعی‌گر یا تصویری میابیم که ما را تکان میدن و در ذهنمان با تجربه پیشین مرتبط می‌شوند. ما به واسطه این دستمایه‌ها هر چیز تازه را از آن خود می‌کنیم و مطابق با ساختارهای از پیش آماده و آشنامان در دسته‌های مختلف جای می‌دهیم. این فرایند‌ها گاهی با عبارت بینش‌های شناختی توصیف می‌شوند. چنانچه دانشجو یا مخاطب مطلبی را فهم کند، دیگر آن مطلب از ذهنش نخواهد گریخت.

 

اگر شما هم علاقه مند به یادگیری آواز هستید و تمایل دارید که در کلاس آواز ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

مربیان هم به همین ترتیب گمان می‌برند که درس‌ها و سرفصل‌های تازه در وجود هنرجویانشان نهانیده شده است. با وجود این، بیشتر فراگیری‌هایی که به این شیوه انجام می‌گیرد سطحی خواهد بود. کودک در این بین فرصت یافته است تا پیوندهایی برقرار کند.

بهترین مربی موسیقی در کرج کدام است؟

مربی باید پرسش‌هایی طرح کند که از کران‌های فهماندن می‌گذرند، در ابتدای کار آنچه بی‌تحرک است مسئله ما نیست. بلکه آنچه آغازگر است حرکت است. آنچه را که آدمی‌زاد را به حرکت درمی‌آورد و آنچه را که حرکتش را اقتضا می‌کند است. که توجه ما را بر می‌انگیزد.

‌مقصود ما همان چیزی است که به انسان مجال ایستایی نمی‌دهد و او را به پویندگی وا می‌دارد. کنون مهم‌ترین پرسش این است که کدام ره یافت‌ها را می‌توان دنبال کرد؟

کدام روابط به صورت متقابل برقرار می‌شود؟

آیا می‌توانیم رابطه‌ای بین حرکت درونی و حرکت بیرونی ساختارمند فرض کنیم؟

اگر شما هم علاقه مند به یادگیری تنبک هستید و تمایل دارید که در کلاس  تنبک ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

آموزش ساز پیانو

در مه ۱۹۷۷، گری کاسپارف، قهرمان شطرنج جهان، در مسابقه‌ای با رایانه‌ی دیپ بلو متعلق به شرکت آی بی ام شکست خورد. این شکست در برابر هوش مصنوعی در واپسین پیچ و خم‌های پایان سده پرسش‌ها و مسئله‌های بسیاری برانگیخت.

معنای این پیروزی هوش مصنوعی در برابر انسان مجهز به هوش طبیعی چیست؟

آیا در آینده ماشین‌ها در زمینه‌های دیگر انسان را شکست می‌دهند؟

آیا می‌توان گفت که در بعضی حوزه‌ها جای آدمی‌زاد را می‌گیرند؟

کدام مولفه هوش انسان را از هوش مصنوعی متمایز می‌کند؟

بررسی بیشتر تکنیک های موسیقی

تکنیک هیچگاه پایان راه نیست اما وسیله‌ای است برای رسیدن به هدف نهایی. از سوی دیگر تمرین‌های نوازندگی اعمالی هستند که از ذهن شروع می‌شوند. تمرین‌های روزانه ماشینی و بیفکر، روند عقیم و اشتباهی است که اگر نگوییم هرگز اما به سختی تاثیرات سوء بعدی‌شان از ذهن پاک می‌شود.

هدف اصلی ما از ساخت بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج از لیست آموزشگاه موسیقی کرج شرح اصولی است که:

متضمن بهترین شیوه‌های نوازندگی گیتار و سایر سازها باشد.

آموزشگاه موسیقی آوادیس جزء بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج می‌باشد و در حال توضیح دلایل حامی اصول نیز هست. این آموزشگاه موسیقی بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج فقط تنها شامل متد نیست. کلمه‌ای که بدون هیچ توضیح و دلیلی به طور دائم استفاده می‌شود به طور کلی سعی بر این است که به متد، به عنوان راهنمای عملی و ضروری کار نگریسته شود پس متد سوای تئوری‌های عملی‌ای است که امروزه سخت به چشم نوازندگان گیتار و سایر نوازندگان عجیب به نظر می‌آید.

اما توضیح صاف و ساده‌ی هر چیزی اغلب نیازمند پاسخ‌گویی است، برای مثال می‌گوییم: البته واضع و مبرهن است و همه میدانند که فرق حرفه‌ای و اساتید در چه می‌باشد. به عبارت دیگر هر چیزی به طور ناگهانی به هنگام وقوع واضح و روشن است، حتی اسحاق نیوتون که دانشمندی با درجه هوشی بالا بود در اصل به وجود جاذبه شک نکرده بود تا اینکه سیبی به سرش اصابت کرد.

باز دور از عقل است که بپذیریم جاذبه‌ی زمین چنین پدیده دم دستی و آسانی باشد که بتوان آن را از ورای سپیده دم تاریخ شناخت و درک کرد.

با این وجود بدیهی است که توضیح دقیق یک پدیده به روشن شدن آن کمک می‌کند. افزون بر اینکه با وجود توضیحات موشکافانه و واضح باز هم معدود کسانی یافت می‌شوند که بتوانند مانند نیوتون از طریق حدسیات و منطق به جوابی برسند که او رسید.

معرفی بیشتر آموزشگاه موسیقی در کرج

آوادیس به عنوان یک از بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج از لیست آموزشگاه موسیقی کرج شناخته می‌شود که به لطف خدا توانسته است. تا به امروز کنسرت‌های هنرجویی فراوانی را راه اندازی کند و کودکان، نوجوانان و جوانان بسیاری را به جایگاهی برساند که افرادی تکنیکی شوند. و تحویل جامعه موسیقی دهد که هم سرمایه‌ای برای این آموزشگاه و هم سرمایه‌ای برای جامعه موسیقی قرار گیرند.

پس لطف خدا شامل حال این آموزشگاه بوده و باعث خرسندی است. که بتوانیم هنرجویان بیشتری را توسط اساتید برتر موسیقی دانشگاه‌های کشور آموزش دهیم و قدمی خیر برای رشد آنان برداریم.

ما در آموزشگاه کار مشاوره را به صورت رایگان انجام می‌دهیم تا خانواده‌های عزیز چه برای خود و چه فرزندانشان بتوانند بهترین راه و برترین مسیر در انتخاب ساز و استاد خود را انتخاب نمایند.

آموزش گیتار در کرج – آموزش پیانو در کرج – آموزش تنبک در کرج

یکی از مهمترین اقدامات در شروع کلاس گیتار در کرج، انتخاب سبک مناسب است. شما باید بدانید چه سبکی را دوست دارید بنوازید. گیتار در سبک های مختلفی آموزش داده می شود و شما باید به سمت سبک موردعلاقه خود بروید.

انتخاب سبک، در گام های بعدی شما مانند پیدا کردن مربی یا دوره آموزشی مناسب موثر است. افرادی که علاقمند به آهنگ های ایرانی هستند، سبک پاپ برای آنها مناسب است. آموزش گیتار در کرج را در آموزشگاه موسیقی آوادیس از لیست آموزشگاه موسیقی کرج فرا گیرید.

پیانو یکی از پرطرفدارترین ساز ها در سراسر جهان است و علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است. بسیاری از افراد از همان سنین کودکی و نوجوانی به ساز پیانو علاقمند می شوند و به دنبال یادگیری آن می روند. پیانو یکی از کامل ترین ساز ها است و به آن لقب مادر ساز ها داده شده است چرا که می تواند محدوده بسیار گسترده ای از صدا ها را تولید کند.

اگر شما هم دوست دارید نواختن این ساز جذاب و پرطرفدار را یاد بگیرید، می توانید با شرکت در دوره آموزش پیانو در کرج در آموزشگاه موسیقی آوادیس از لیست آموزشگاه موسیقی کرج به صورت مجازی و حضوری در کلاس آموزش پیانو شرکت کرده و تحت نظر مدرس حرفه ای آموزش ببینید.

آموزش تنبک در کرج، آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج لیست آموزشگاه موسیقی کرج با گردآوری بهترین اساتید ساز تمبک و سایر سازهای موسیقی و با فراهم آوردن محیطی آرام جهت آموزش تنبک در کرج در شهر کرج، به عنوان مناسب ترین محیط و آموزشگاه حرفه ای انواع سازها و ساز تمبک در استان البرز و شهر کرج شناخته شده است.لیست آموزشگاه موسیقی کرج را در آموزشگاه موسیقی آوادیس بیابید.

آموزش هنگ درام در کرج

ساز هنگ درام ساز جدید و نوظهوری است که توجه تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان علاقمند به عرصه موسیقی را به خود جلب کرده  است. آموزشگاه موسیقی در کرج از لیست آموزشگاه موسیقی کرج با بهره گیری از اساتید جوان و متبحر این رشته در فضایی امن و آرام به آموزش این ساز خارق العاده می‌پردازد.
 
همچنین آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج با مشاوره رایگان میتواند راهنمای کاملی برای خرید و آموزش هنگ درام این ساز جذاب و خوش صدا باشد. هر کلاس حدود سی دقیقه و به صورت خصوصی و هفته ای یک بار برگزار خواهد شد. حتی اگر این ساز اولین تجربه موسیقیای شما باشد با تلاش و پشت کار و تمرین فراوان میتوانید پیشرفت زیادی در یادگیری این ساز داشته باشید.

آموزش سنتور در کرج

سنتور، سازی اصیل با ریشه ای کاملا ایرانی است که سال های سال است از نیاکان ما به ما به ارث رسیده است. آموزش سنتور در کرج، نیازمند روش های اصولی و اساتید مجرب و تحصیل کرده این زمینه است. به همین منظور، آموزشگاه موسیقی در کرج به عنوان مرجع برگزار کننده کلاس آموزش سنتور در کرج، با بهترین اساتید و متدهای آموزشی، در کنار شما عزیزان است.

آموزش کاخن در کرج

ساز کاخن یکی از سازهای نوظهور عرصه موسیقی است. که چند سالی ست در ایران نیز رواج یافته و طرفدارن زیادی نیز پیدا کرده است. از آنجاییکه آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج از کاملترین مجموعه های آموزشی در کرج می‌باشد. آموزش کاخن نیز در ساز و کار مجموعه آوادیس جایگاه ویژه ای دارد. که توسط اساتیدی مجرب و متخصص تدریس می‌شود. دورهای آموزشی این ساز زیبا را در محیط آرام و دلنشین آموزشگاه موسیقی آوادیس تجربه کنید و لذت ببرید.

آموزش دف در کرج

ساز دف یکی از سازهای دیرینه و با اصالت ایرانی است. امروزه ساز دف طرفداران زیادی پیدا کرده است. شاید در نگاه اول زدن دف کاری راحت بنظر بیاید و تصور کنید که براحتی و بدون آموزش اصولی می‌توان دف نواز حرفه ای شد. اما هرگز بدون آموزش و تمرین نمیتوانید دف نواز حرفه ای شوید. در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج آموزش دف بسیار تخصصی آموزش داده می شود. شما عزیزان که به دف نوازی علاقه مند هستید می توانید با آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج تماس بگیرید.

بهترین آموزشگاه موسیقی کرج

آموزشگاه موسیقی آوادیس به جرات بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج است.

که با هدف های بزرگ در زمینه رشد هنرجویان و پرورش ذهن هنری آنان در زمینه موسقیایی است .

هر انسانی برای داشتن آرامش بیشتر و پرورش دادن استعدادهای خود باید درتلاش باشد .

موسیقی خود به تنهایی تاثیر بسزایی در آرامش و افزایش هوش کودکان دارد.

و باید والدین در برنامه های رشد فرزند خود آموزش موسیقی و فرستادن به بهترین آموزشگاه موسیقی را قرار دهند.

هر انسانی بسته به استعداد و علاقه خود میتواند ساز مورد علاقه اش را انتخاب کند و شروع به فراگیری آن کند.

مردم نقاط گوناگون جهان از سازهایی استفاد میکنند که از نظر ساخت و رنگ صوتی با یکدیگر تفاوت بسیاری دارند.

ساز را می توان به عنوان هر مکانیسمی–جز صدای انسان –که صداهای موسیقایی ایجاد می کند، تعریف کرد.

انواع سازهای موسیقی در آموزشگاه آوادیس کرج

موسیقیدانان غربی بطور معمول سازها را شش گونه ی بزرگ گروه بندی می کنند:

زهی (مانند گیتار و ویولون )،بادی چوبی (مانند فلوت و کلارینت)،بادی برنجی(مانند ترومپت و ترومبون )،کوبه ای (مانند طبل بزرگ و سنج)،شستی دار(مانند ارگ و پیانو) و الکتریک (مانند سینتی سایزر). هرنوع ساز اغلب در اندازه ها و با وسعت های صوتی گوناگون ساخته می شود. برای نمونه،خانواده ی ساکسفون های سوپرانو،آلتو ،باریتون وباس است. رنگ صوتی یک ساز ممکن است. بسته به محدوده یصوتی (بخشی ازز وسعت صوتی ساز )که در اجرا بکار گرفته میشود ،متفاوت باشد.

کلارینت که در محدوده ی صداهای بم دارای صدایی تیره و غنی است، در محدودهی صداهای زیر صدایی درخشان و نافذ دارد. گرچه نوازندگان سعی در همخوانی با صدای زیبا و انعطاف پذیر آوازخوانان دارند، اما وسعت صوتی اغلب سازها بیش از وصعت صدای انسان است. وسعت صدای آوازخوانی تعلیم دیده حدود دواکتاو است، اما قلمرو صوتی بسیاری از سازها ۳یا ۴ اکتاو است و بری دیگر ۶ یا ۷ اکتاو است. سرعت اجرایی سازها نیز اغلب بیش از صدای انسان است.

آهنگساز هنگام آفرینش موسیقی برای سازی معین باید وسعت صوتی ،ویژگی های دینامیکی و نیز سرعت اجرایی آن ساز را در نظر داشته باشد. سازها برای سرگرم کردن ،همراهی رقص، آواز، آیین های مذهبی و نمایش بکار گرفته می‌شوند، اما کاربردهای دیگری نیز دارند.برخی فرهنگ ها،ساز را دارای نیرویی جادویی می‌پندارند. در این فرهنگ‌ها برای مصون ماندن از آسیب و بلا زنگوله‌هایی بر بدن آویخته می‌شود. ساز برای برقراری ارتباط نیز بکار گرفته میشود پیام هایی تفصیلی با ضربه‌های طبلل فرستاده شده‌اند، شکارچیان برای علامت دادن در بوق‌های شکار دمیده‌اند. شیپورچی‌ها از فراز برج‌ها با دمیدن در سازهای بادی برنجی فرا رسیدن زمانی خاص را اعلام داشته‌اند.

نماد سازها چیست؟

سازها نماد منزلت اجتماعی بوده اند. در اواخر سده ی نوزدهم و اوایل سده ی بیستم، پیانو جزء ثابت اثاثه ی هر خانه ای بود. که ساکنانش ارزوی تعلق به طبقه متوسط را داشتند. از بانوان شایسته و جوان انتظار میرفت که به عنوان یکی از فضایل لازم به اموختن پیانو بپردازند. چنین باورهایی با دستیابی زنان به آزادی های اجتماعی بیشتر (حدود جنگ جهانی اول) و نیز جایگزینی پیانو با رادیو و فونوگراف به عنوان وسایل جدید سرگرمب در خانه، از رواج افتاد. محبوبیت سازها بسته به ذوق و سلیقه‌ی موسیقایی و نیز مقتضیات زمان است. امروزه بیشتر گروهی از سازهای شناخته شده کاربرد دارند.

آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج

آموزشگاه موسیقی آوادیس کرج به لطف خدا توانسته است تا به امروز کنسرتهای هنرجویی فراوانی را راه اندازی کند و

کودکان ، نوجوانان و جوانان بسیاری را به جایگاهی برساند که افرادی تکنیکی شوند. تحویل جامعه موسیقی دهد که هم سرمایه ای برای این آموزشگاه و هم سرمایه ای برای جامعه موسیقی قرار گیرند. ما در آموزشگاه کار مشاوره را به صورت رایگان انجام میدهیم تا خانواده های عزیز چه برای خود و چه فرزندانشان بتوانند بهترین راه و برترین مسیر در انتخاب ساز و استاد خود را انتخاب نمایند.برای انتخاب آموزشگاه مویقی در کرج به لیست آموزشگاه موسیقی کرج مراجعه فرمایید.

تدریس موسیقی پاپ و سنتی در آموزشگاه آوادیس

موسیقی هنر بیان احساسات به وسیله‌ی صداهاست، یک آهنگ آرام بخش و جذاب می‌تواند پایان پذیر خستگی روزانه شما باشد. آنجا که زبان از گفتن باز می‌ماند، موسیقی مامنی می‌شود برای روح و زبانی می‌شود برای بیان احساسات.
موسیقی هرچه هست، سرچشمه‌ای از درون انسان دارد و مخلوقی است که از روح آدمی جان گرفته به روح آدمی جان می‌دهد. موسیقی یکی از نمادهای فرهنگی یک کشور محسوب می‌شود که در این گزارش به بررسی دو قطب اصلی و پرطرفدار سبک موسیقی در کشورمان می‌پردازیم.

سبک سنتی

موسیقی سنتی ایران از دستگاه‌ها، محلقات، متعلقات و گوشه‌های موسیقی تشکیل شده است. دستگاه از دو واژه‌ی «دست» و «گاه» به معنای زمان و نغمه تشکیل شده و به نوعی به موسیقی که با دست اجرا می‌شود اشاره می‌کند. یک دستگاه موسیقی از نظر قالب، قطعه‌ای کامل است و مانند سونات و سمفونی دارای قواعد و قسمتهای مختلفی است که با ساز و آوار اجرا می‌شود. در دستگاه‌ موسیقی ایرانی، آوار قسمت اصلی و مرکزی موسیقی است و قسمت‌های پیشین آواز و قسمت‌های بعدی آواز در حقیقت‌ به طور مقدمه یا خاتمه موسیقی به آن بستگی دارد.برای مشاهده لیست آموزشگاه موسیقی کرج به سایت آوادیس مراجعه فرمایید.
علت محبوبت موسیقی اصیل ایرانی از مرزها فراتر رفته است و همراه هنرمندان ما که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اجراهای داخل و خارج از کشور آنها با استقبال بسیار زیاد مردم مواجه می‌شود. علت این امر هم آن است که توالی از پرده‌های مختلف موسیقی ایرانی و انتخاب آن حس و شور خاصی را به شنونده انتقال می‌دهد و یادآور روزهای گذشته و زندگی اصیل ایرانی در ذهن یک شنونده است.

سبک پاپ

موسیقی پاپ، با وجود اینکه به طور کامل از موسیقی کلاسیک، موسیقی هنری یا موسیقی فولک متمایز است. اما از آنجایی که اصطلاح پاپ شامل بسیاری از قطعات موسیقی می‌باشد، می‌توانیم بگوییم که موسیقی پاپ تعریف دقیقی ندارد و طوری طراحی شده است که برای همه جالب باشد و از هیچ جای خاصی نیامده و قرار هم نیست سلیقه خاصی را اعمال کند.
نوعی از موسیقی است که در دهه‌ی ۵۰ آغاز شده و آنچه در این مجموعه قرار می‌گیرد به طول معمول برای گروه بزرگی از افراد جذاب است. با وجود آمدن صفحه‌های پلاستیکی در دهه ۳۰ تا ظهور دیسک یا Cd در دهه ۸۰ موسیقی ضبط شده است. به موسیقی زنده بیش از پیش در دسترس قرار گرفت.
ترانه‌های پاپ در سه دقیقه اجرا می‌شوند و در آنها از ملودی‌هایی استفاده می‌شود که بسیار شنیدنی بوده و عده بسیاری را به خود جلب می‌کند، مشخصه موسیقی پاپ یک عنصر ریتمیک سنگین در زیر است که توسط دستگاه‌های تقویت کننده الکترونیک اجرا می‌شود و ملودی اصلی بر این ریتم غالب است.
ترانه پاپ هم چنین به ترانه‌های محبوبی که مردم به زمزمه و خواندن آن علاقه دارند نیز اطلاق می‌شود. موسیقی پاپ از نظر تجاری نیز موفق است و راحت تر در یادها می‌ماند و مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند.

آموزشگاه موسیقی تدریس آواز در کرج

در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج از لیست آموزشگاه موسیقی کرج کلاس های آموزش آواز در سبک های سلفژ، پاپ، کلاسیک و سنتی تشکیل می شود.
در ابتدا باید علاقه هنر آموز بررسی شود که به کدامیک از سبک ها گرایش بیشتری دارد که این کار توسط اساتید و مشاورین آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج صورت می گیرد و سپس با توجه به سن و سطح هنرجویان، برنامه ریزی آموزشی صورت می گیرد و در این زمینه برای یادگیری صحیح و اصولی تر از پیانو استفاده می شود.  

آموزش گیتار در کرجآموزش سنتور در کرج – آموزش تنبک در کرجآموزش قوپوز در کرجآموزش سه تار در کرج

مقالات دیگر

با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

اگر شما هم علاقه مند به ساز دف هستید و تمایل دارید که در کلاس دف ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

بهترین استاد موسیقی در کرج

آموزشگاه موسیقی آوادیس بهترین آموزشگاه از لیست آموزشگاه موسیقی کرج ، با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه موسیقی و آموزش و برگزاری کنسرت‌های هنرجویی دارای بهترین اساتید در این زمینه می‌باشد.اما سوال اینجاست استاد موسیقی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد ؟؟؟

پاسخ به این سوال اصلا ساده نیست اما اگر بخواهیم برایتان به صورت واضح بیان نماییم اولین ویژگی اینست که استاد موسیقی باید دارای تحصیلات آکادمیک باشد و همینطور دارای چند سال سابقه تدریس موسیقی باشد تا خوب بداند چگونه با هر دانشجو آن هم در سطح مختلف هنری رفتار نماید.

سومین ویژگی اینست که استاد موسیقی باید دارای صبر و اخلاق اجتماعی و عرفی درستی باشد تا هنرجو در هنگام آموزش با اطمینان خاطر هنر موسیقی را فرا بگیرد.

سوالات متداول ثبت نام در آموزشگاه موسیقی

این سوال را بهتر است از همه هنرجویانی بپرسید که از دیگر آموزشگاه‌های موسیقی به آموزشگاه موسیقی آوادیس می‌آیند و اظهار می‌کنند که بهترین اساتید موسیقی فقط در آوادیس هستند، بپرسید.

در اکثر آموزشگا‌های موسیقی کشور ، کلاس‌های موسیقی یک روز در هفته برگزار می‌شود و در آوادیس هم به همین صورت است . و شما دوستان جهت راهنمایی بیشتر،  می‌توانید با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

دوست عزیز بستگی دارد که انتخاب شما کلاس موسیقی خصوصی است یا گروهی ؟ کلاس‌های خصوصی حدودا ۳۰ دقیقه و کلاس‌های گروهی  هم ۹۰ دقیقه تا ۱۲۰ دقیقه در هفته است.

این که دوره یادگیری ساز مورد علاقه شما چقدر طول می‌کشد، بستگی به دو عامل مهم اونم علاقه  و استعداد دارد. و پشتکار که اصلی ترین رکن پکیج یادگیری شماست.اما در کل سازها متفاوت هستند و نمیشه زمان دقیقی را اعلام نمود. اما در کل یک ساعت زمان سالانه نیار است.

هزینه کلاس موسیقی از آن دسته مواردی است که با توجه به نوع آموزشگاه و اساتید آموزشگاه تعیین می‌شود.پس برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

اولین موضوع سن و سال هنرجو است که تاثیر زیادی برای انتخاب دارد.موضوع دوم آینده نگری و هدف شما است که اگر قصد مهاجرت دارید .بهتر است سازهای جهانی را یاد بگیرید.مثل پیانو و گیتار و …

استایل فیزیکی و بدنی شما هم مهم است اما نه خیلی زیاد مثلا اگر انگشت‌های کشیده ای دارید پیانو بهترین اتنخاب است.

کودکان قادر هستند از سن سه سالگی به بعد در کلاس موسیقی کودکان شرکت نمایند. اما پیشنهاد آموزشگاه موسیقی آوادیس به شما بعد از چهار سالگی است.

این سوال را خیلی از هنرجویان از ما می‌پرسند،در دنیای موسیقی چیزی به این عناوین وجود ندارد.و سخت بودن یادگیری هر ساز به استعداد و تمرینات موثر آن هنرجو مربوط است.به این صورت که ممکن است یادگیری پیانو برای یک هنرجو سخت باشد و برای دیگری لذت بخش و آسان تر باشد.

این سوال جوابش بله است اما کسی می‌تواند آواز خان موفقی باشد که دارای اعتماد بنفس بالا باشد. سپس باید حتما در دوره‌های آموزشی آواز شرکت نمایید و شنوایی خود را بهبود ببخشید.البته که مرحله بعد تمرینات مداوم و درستی است که هیچ ناامیدی در آن نماند.خود داری از تقلید کردن صدای دیگران مشخصه مهمی است که حتما باید رعایت فرمایید.

آموزشگاه موسیقی آوادیس به مدیریت خانم زنگنه ، این امکان را به شما می‌دهد که در داخل آموزشگاه از سازها استفاده نمایید. اما برای تمرین‌های روزانه اجباری در خانه احتیاج به یک ساز مناسب دارید.

دوستان عزیز شرکت در تمامی کلاس‌ها به صورت انفرادی هستند. و این قانون به این دلیل گذاشته شده است که زمان هنرجو سوخت نشود.و این موضوع باعث می‌شود شما نتیجه خوبی را بدست نیاورید.

دیدگاه کاربران
  • رونا 4 مارس 2022

    سلام میتونم به جرعت بگم که آموزشگاه موسیقی آوادیس بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج هستش و بهترین استادها رو داره

  • سحر 5 مارس 2022

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت استادان آموزشگاه موسیقی آوادیس من آموزش پیانو رو نزد استاد آرش دادخواه آموزش دیدم و ایشون عالی هستن و نحوه تدریسشون بسیار حرفه ای هست از انتخابم راضی ام ممنون

  • sina 5 مارس 2022

    سلام ممنون میشم هزینه کلاس آموزش گیتار و همینطور شرایط ثبت نام در کلاس گیتار رو بفرمایید

  • تینا 5 مارس 2022

    من کلاس گیتار رو نزد استاد احمدی آموزش دیدم و میتونم بگم عالیییییییییی هستن و حرفه ای

  • پریسا 5 مارس 2022

    سلام من کلاس آموزش نی رو نزد استاد علیخانی آموزش دیدم میتونم بگم ایشون بهترین استاد آموزش نی در کرج هستن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *