02634214333

آموزش هنگ درام در کرج

آموزش هنگ درام در کرج را با آموزشگاه موسیقی آوادیس میسر نمایید.
ساز هنگ درام ساز جدید و نوظهوری است که توجه تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان علاقمند به عرصه موسیقی را به خود جلب کرده  است. آموزشگاه هنگ درام در کرج با بهره گیری از اساتید جوان و متبحر این رشته در فضایی امن و آرام به آموزش این ساز خارق العاده می‌پردازد.

همچنین آموزشگاه هنگ درام در کرج با مشاوره رایگان میتواند راهنمای کاملی برای خرید و آموزش هنگ درام این ساز جذاب و خوش صدا باشد. هر کلاس حدود سی دقیقه و به صورت خصوصی و هفته ای یک بار برگزار خواهد شد. حتی اگر این ساز اولین تجربه موسیقیای شما باشد با تلاش و پشت کار و تمرین فراوان میتوانید پیشرفت زیادی در یادگیری این ساز داشته باشید.

تدریس هنگ درام در کرج

ندریس هنگ درام در کرج در آموزشگاه موسیقی آوادیس با بهترین اساتید. جالب است بدانید که هنگ درام یکی از ساز‌های بسیار دوست داشتنی برای جوانان است که به دلیل داشتن صدای خاص خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است.ساز هنگ درام از دو قسمت فلزی تشکیل شده است که به قوس بالایی آن دینگ ساید . قوس زیرین را گو ساید نامیده اند که در مرکز آن یک دایره بزرگ واقع شده است. نت ها هم برروی قوس بالایی قرار دارند.این قوس به صورت بیضی یا دایره ست که شکل بیضی دارای کیفیت صدای بهتری است.برای ثبت نام در کلاس‌های هنگ درام تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید تا توسط مشاوران ما راهنمایی شوید.

کلاس هنگ درام در کرج

اگر شما هم تمایل دارید که در کلاس هنگ درام در کرج شرکت نمایید توصیه ما به شما اینست که اول این ساز را خوب بشناسید و آنرا درک نمایید.

ساز هنگ درام با دیگر ساز‌های موسیقی دارای تفاوت مهمی است و آن هم اینست کوک ساز هنگ درام ثابت است و مثل مابقی سازها قابلیت تغییر دستی را ندارد و بیشتر به صورت دیاتونیک تولید می‌شود. برای صدا یک حالتی دارد که شما قادر خواهید بود گام مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا صدای ساز در هنگام نواختن همان صدایی باشد که شما می‌خواهید.شاید برایتان سوال باشد که گام هنگ درام چیست؟ در پاسخ باید گفت که این ساز دارای گام رِ مینور است.اما خب همانطور که گفتیم سازندگان این ساز را به گونه‌های متنوعی می‌سازند که نوازنده به راحتی ساز مورد علاقه اش را انتخاب نماید.

هنگ درام دارای ۹ الی ۸ تا نت است که یک نت اصلی دارد که آن در وسط ساز قرار دارد و دارای صدایی حجیم می‌باشد. و مابقی در اطراف آن. اما این نوید را به شما بدهیم که هنگ درام‌ها  را گاهی متفاوت تر می‌سازند آن هم برای افراد حرفه ای. به این صورت که به جای ۸ نت دارای ۱۶ نت می‌باشد و دو تای آن اصلی هستند و چندین نت هم در صفحه پایینی قرار دارد.

انواع هنگ درام

  • هنگ درام جاز
  • هنگ درام مدیتیشن
  • هنگ درام جهانی
  • هنگ درام الکترونیک
  • هنگ درام کلاسیک

هنگ درام مدیتیشن : این نوع هنگ درام برای ملودی های خیلی آرام و مثبت اندیشی مورد استفاده قرار میگیرد. مثل ورزش یوگا.

هنگ درام جهانی : در این مدل موسیقی سازهای موسیقی جهانی مثل دف ترکی ، گیتار ، تابلای هندی و … با این نوع هنگ درام ترکیب می‌شود و سبک‌‎های موسیقی متفاوتی را به وجود می‌آورد. و حتی صداهای فراوانی را تولید نماید.

هنگ درام جاز : این نوع هنگ درام با دیگر سازهای جاز مثل ساکسیفون و پیانو و ترومپوت و … تلفیق می‌شود.این نوع موسیقی پر از احساس و ریتم می‌باشد. و هنگ درام به عنوان سلو استفاده می‌شود.

هنگ درام الکترونیک : این سبک، هنگ درام با ابزارهای الکترونیکی مثل درام مشتق ، گیتار الکترونیک و دیگر صداهای الکترونیکی تلفیق می‌شود. و بازتابش صداهای پویا را شامل می‌شود.

هنگ درام کلاسیک : با ساز هایی از نوع کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد و جالب است بدانید که صدای بشدت قدرنمتدی را دارا می‌باشد. و همینطور از آن در موسیقی کلاسیک به عنوان یک به عنوان یک عنصر ملودیک یا ریتمیک نام می‌برند.

آموزشگاه موسیقی در کرج آموزش هنگ درام

برای هماهنگی و ثبت نام در کلاس‌های هنگ درام آموزشگاه موسیقی آوادیس با ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *