02634214333

آموزش تخصصی گیتارالکتریک در کرج

آموزش تخصصی گیتارالکتریک در کرج

آموزش تخصصی گیتارالکتریک در کرج با گیتار الکتریک ساز قرن بیست  میباشد که در دهه ۱۹۳۰معرفی شد که آنها از یک آمپلی فایر برای دستکاری شکل های گیتار استفاده می کردند. گیتار الکتریکی می تواند یک بدنه توخالی، نیمه توخالی و یا پر باشد. آنها برای ایجاد صدای بلند به صدای مکانیکی تکیه نمی کنند و حضور بدن توخالی می تواند سبب بازخورد و ارتعاشات غیرمتعارف رشته ها شود. اولین گیتار تقویت الکتریکی در سال ۱۹۳۱ کشف شد. گیتار الکتریک تاثیرات عمیقی را در تاریخ موسیقی دنیای مدرن داشته است.

باعث ایجاد بسیاری از ژانرهای جدید شد و نگاه و صدای بسیاری از ژانرهای قدیمی را تغییر داد. امروزه گیتار الکتریکی یا گیتار بیس بخشی جدایی ناپذیر از تقریبا هر گروه محبوب در  دنیای موسیقی  است. گیتار الکتریک امروزه به عنوان یک ساز اصلی در سبکهای موسیقی بی شماری از جمله راک، پاپ، بلوز، جاز، پانک، رگگایی، و بسیاری دیگر استفاده می شود. گیبسون اولین گیتار الکتریکی خود را (ES-150) در سال ۱۹۳۶ ساخت.

Stratocasterاولین گیتار الکتریکی خود را در سال ۱۹۵۴ ساخت. انواع گیتار الکتریکی عبارتند از: بدنه توپر ، بدنه تو خالی، نیمه آکوستیک، الکتریک آکوستیک گیتار الکتریک دارای ۶ سیم میباشدبعضی هام دارای دوازده سیم هستند.

 

کلاس گیتار الکتریک در کرج

آوادیس به هنرجویان کمک بسزایی در آموزش ساز گیتارالکتریک کرده است. و با داشتن محیطی ارام و همچنین اساتیدی مجرب این امکان را فراهم اورده است. که هنرجویان بتوانند به بهترین نحو ممکن این ساز را فراگیرند.

تدریس گیتارالکتریک در کرج  

تدریس گیتارالکتریک در کرج را در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج و نزد بهترین استاد گیتار الکتریک در کرج بیاموزید. کلاس گیتارالکتریک در کرج و تدریس گیتار الکترونیک در کرج بصورت هفتگی برگزار می شود و هنرجو می تواند روز کلاس گیتارالکتریک را برگزیند.

اکثر علاقه مندان به آموزش گیتار الکتریک این سوال را می پرسند که آموختن این سازچه مقدار طول می کشد. شاید موضوع داشتن استعداد در موسیقی را هم مطرح کنند که این مساله تاثیراندکی بر یادگیری آن دارد. درنتیجه بخش عمده یادگیری گیتار، به تلاش وتمرین خود شما برمی گردد.

آموزش گیتار الکتریک نیاز به زمان تمرین مشخص و مداوم دارد. برای مسلط شدن برتکنیک ها و یادگیری قطعات، باید با حوصله وصبر آنها را تمرین کنید. این کار باعث می شود دربلند مدت نحوه نواختن این تکنیک ها را در حافظه خود به یاد داشته باشید.

آموزش گیتار الکتریک در کرج

از آنجا که گیتارها می‌تواند انواع سلایق را پشتیبانی کنند، بهترین کار این است که قبل از شروع آموزش گیتار الکتریک بیشتر با روحیه خودتان آشنا شوید. مثلاً جسارت و علاقه شما در تک‌نوازی می‌تواند دلیل خوبی برای انتخاب گیتار الکتریک باشد. درعین‌حال اگر دوست دارید هم‌پای دیگر نوازندگان در گروه فعال باشید شاید گیتار بیس برای شما بهتر باشد که مسلما با این انتخاب رویه متفاوتی از آموزش گیتار در کرج در پیش روی شما خواهد بود.

مزیت انتخاب سبک و شناخت روحیه باعث می‌شود تا شما در انتخاب گیتار بهتر عمل کنید و البته در پرداخت هزینه نیز می‌تواند به نفع شما باشد زیرا گیتارهای آکوستیک مناسب قیمت بیشتری دارند.

 

ارتباط با آموزشگاه موسیقی آوادیس

شماره تماس : ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ – ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ 

تلفن همراه : ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

ایمیل: musicavadis@gmail.com

اینستاگرام : avadis.academy

آدرس: کرج, جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

 

 

 

آموزش سنتور در کرجآموزش پیانو در کرجآموزش موسیقی کودکان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *