02634214333

درباره ساز تنبک برترین اساتید آموزش تنبک در کرج

آموزش تنبک در کرج که سازی کوبه ای و دلنشین است. و جز اولین و محبوب ترین سازهای ایرانی است.
آموزش تنبک در بهترین آموزشگاه تنبک در کرج در کنار اساتیدی با تجربه و حرفه ای که با تحصیلات آکادمی به آموزش ساز تنبک در آموزشگاه آوادیس می پردازند. ما با ایجاد محیطی آرام و شاد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تلاش هستیم. تا پذیرای شما هنرجویان عزیز در بهترین آموزشگاه موسیقی تنبک در کرج باشیم.

آموزش تنبک در کرج

دوره های آموزش تنبک در کرج در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج در حال برگزاری است.
با گذراندن دوره های کلاس آموزش تنبک در کرج در آموزشگاه موسیقی آوادیس را با مهارتی بیشتر و اعتماد به نفسی بالاتر بنوازید.
تنبک از سازهای کوبه ای ایرانی است. که در میان ایرانیان بسیار طرفدار و مخاطب دارد. شاید دلیل این اتفاق صدای نرم و لطیف این ساز است. در هنگام نواختن این ساز بر روی قسمت ران پای نوازنده قرار می گیرد. و با ضربات دست بر روی آن، صدا تولید می شود. از نوازندگان برجسته تنبک در ایران می توان به ارژنگ کامکار اشاره نمود.
تنبک در همراهی با سازهای دیگر و تکنوازی و گروه نوازی سازهای کوبه‌ای قابلیت اجرا دارد.
کلاس آموزش تنبک در کرج به صورت خصوصی و گروهی ارائه می شود. متد آموزشی از روی بهترین کتاب های موجود به صورت نت خوانی و وزن خوانی جلسه اول آموزشی خدمت هنرجویان گرامی ارائه خواهد شد. زمان کلاس ها به صورت مکفی و با شرایط ویژه خواهد بود.
تدریس تنبک در کرج برای آقایان و بانوان برقرار می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جلسات تدریس خصوصی موسیقی در کرج، با شماره تلفن های ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ – ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ – ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵ تماس حاصل نمایید.
آموزش تنبک در کرج

تدریس تنبک در کرج

تدریس ساز تمبک بصورت حرفه ای را در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج فرا بگیرید. آموزشگاه موسیقی آوادیس دارای اساتید مجربی است و تا به امروز توانسته است. هنرجویان توانا و قابلی را به عرصه موسیقی کشور وارد نماید.

برای یاد گیری و پیشرفت در کلاس آموزش تنبک در کرج باید زمان و صبر لازم را داشته تا یادگیری به آرامی و به تدریج صورت پذیرد.
تمرین و ممارست دو عامل اصلی پیشرفت و موفقیت می باشد. اما برای کودکان باید تایم های تمرینی کوتاه تری در نظر گرفت که خسته و دلزده نشوند.

اگر به دنبال کلاس آموزش تنبک در کرج برای شروع یادگیری این ساز کوبه ای ایرانی هستید. آموزشگاه موسیقی آوادیس بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج در حیطه آموزش تنبک می باشد. آوادیس با سال ها فعالیت در زمینه آموزش تخصصی ساز های کوبه ای در کنار شماست تا حرفه ای بیاموزید و بنوازید.
تنبک، ضرب، تمبک، دمبک یا دنبک از سازهای کوبه ای ایران است. بدنه تنبک را در گذشته از جنس چوب، سفال و گاهی فلز هم می‌ساختند، ولی امروزه از جنس چوب می‌سازند. تنبک در چند دههٔ اخیر پیشرفت چشم‌گیری کرده و به عنوان ساز تکنواز و مستقل مطرح شده است. و اما به نقل از ویکی پدیای فارسی: تنبک (تمبک، دمبک، دندونک و ضَرب) یکی از سازهای کوبه‌ای ایرانی است. این ساز پوستی، از نظر سازشناسی جزء طبل‌های جام‌شکل محسوب می‌شود. که از این خانواده می‌توان به سازهای مشابه مانند داربوکا در کشورهای عربی و ترکیه و همچنین زیربغلی در افغانستان اشاره کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه برگزاری دوره های آموزش ساز تنبک در آموزشگاه موسیقی آوادیس با، پل های ارتباطی ما در تماس باشید.

کلاس تنبک در کرج

تدریس کلاس ساز تمبک و آموزش ساز تمبک در کرج در آموزشگاه موسیقی آوادیس بصورت هفتگی می باشد.

کلاس آموزش تنبک در کرج همواره مورد استقبال هنرجویان این ساز ضربی هم برای نواختن و هم برای قوی تر شدن درک و دریافت ضرب و ریتم در کنار سازهای ملودیک قرار گرفته است. برحسب هدفی که هنرجو دارد می تواند به یادگیری آن بپردازد.

کیفیت کلاس آموزش تنبک در کرج وابستگی زیادی به استاد مربوطه دارد. نقش استاد تنبک در کلاس تنبک، بسیار برجسته و مهم است. آموزش تنبک در کرج به صورت حضوری و آنلاین در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج صورت می‌گیرد. و باید در نظر داشته باشید. که کیفیت برگزاری هر دو نوع کلاس آموزش تنبک در کرج کاملا تضمین شده است. و این خود شما هستید که باید متناسب با شرایط‌تان یکی از دو نوع کلاس را انتخاب کنید. این روزها کلاس‌های آموزش تنبک زیادی در آموزشگاه های کشور برگزار می‌شود. اما بسیاری از این کلاس‌ها از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیستند.

هزینه آموزش تنبک در کرج

اگر به دنبال هزینه آموزش تنبک در کرج هستید. باید بدانید که قیمت این کلاس ها می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. با ما همراه باشید تا از آخرین قیمت کلاس تنبک در کرج با خبر شوید. شما عزیزان می توانید برای ثبت نام و یا استعلام قیمت کلاس های موسیقی با آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج تماس بگیرید.

معرفی ساز تنبک

از سازهای کوبه ای که در موسیقی ایرانی جایگاه خاصی از گذشته تا کنون داشته است ساز تنبک است. البته این ساز با نام تمبک نیز شناخته شده است. تم و بک دو تا از تکنیک هایی است. که روی این ساز پیاده می شود.
در مورد قدمت این ساز باید بگوییم که قدمتی هم پایه تمدن ایرانی دارد. و جزء اولین آلات موسیقی مورد استفاده بوده است.
تمبک، دمبک، تنبک، دنبک یا ضَرب یکی از سازهای کوبه‌ای ایرانی است. این ساز پوستی، از نظر سازشناسی جزء طبل‌های جام‌شکل محسوب می‌شود. که از این خانواده می‌توان به سازهای مشابه مانند داربوکا در کشورهای عربی و ترکیه و همچنین زیربغلی در افغانستان اشاره کرد.

برای نواختن آن از تمامی انگشتان دو دست استفاده می‌شود. و از این رو در میان سازهای کوبه‌ای منحصر به فرد است. تنبک شبیه جامی است از جنس چوب که به صورت یک تکه ساخته می‌شود.

این ساز به دو بخش تنه و نفیر تقسیم می‌شود که بر روی دهانه تنه که بزرگ‌تر است. پوست کشیده می‌شود. و دهانه نفیر که کوچک‌تر است باز است.

بدنه تنبک را در گذشته از جنس چوب، سفال و گاهی هم فلز می‌ساختند. اما امروزه فقط از جنس چوب ساخته می‌شود.

این ساز در انواع تنبک زورخانه، تنبک تکنوازی و تنبک ارکستر ساخته می‌شود. جنس تنبک معمولی از چوب است.

سن مناسب برای یادگیری تنبک

از ۵ سال به بالا امکان استفاده از کلاس‌ها را دارند. هر چند برای هر مقطع سنی برنامه آموزشی متناسب با آن سن تدریس خواهد شد.
محتوای آموزشی کلاس آموزش تنبک: کل دوره آموزشی، به سه دوره مقدماتی و متوسطه و پیشرفته تقسیم شده‌ است. و مهم‌ترین هدف اصلی دوره مقدماتی در نخستین گام حفظ و افزایش علاقه و انگیزه لازم برای ادامه مراحل آتی و ایجاد پایه‌های درست و محکم نوازندگی است. تا با تکیه به این پایه‌ها بتوانید دوره‌های پیشرفته‌تر را براحتی بگذرانید. در این دوره شما با وضعیت صحیح بدن هنگام نواختن، همچنین انواع ضربات مختلف و نحوه تولید صداهای مختلف از ساز و نت خوانی مقدماتی آشنا می‌شوید.

چگونه تنبک را یاد بگیریم؟

نوازندگی تنبک به مانند دیگر ساز ها لازمه استمرار عمل و تمرین است. این ساز بنا به خصیصه هایی اجرایی خاصی که در این ساز نهفته است. دارای پیچیدگی های اجرایی خاصی بوده که هنرجویان آموزش تنبک در کرج را به چالش می کشاند. به نوعی در این ساز بیشترین استفاده از انگشتان بوده به گونه ای که تمامی انگشتان درگیر خواهند بود. البته می توان گفت که تمامی ۱۰ انگشت با استفاده از تکنیک های منحصر به فرد در نوازندگی تنبک کارآمد خواهند بود.

اگر تمرینات مستمر و نیز استمرار در کلاس ها رعایت گردد. همواره می توان تنبک را به خوبی فرا گرفت. لذا تنبک نیز از این قاعده استثنا نیست. ساز تنبک را از رده سنی کودکان تا بزرگسالان با هر مقطع سنی می توان فرا گرفت. البته برای تنبک کودکان توصیه بر حداقل سن ۵ سال است.

ویژگی‌های تنبک خوب چیست؟

جهت اینکه نوازنده ماهری شوید باید ساز خوبی داشته باشید. در ابتدای کار ممکن است با یک تنبک معمولی شروع به نواختن کنید، ولی توجه کنید که چوب ساز بایستی بدون گره و ترک باشد. بخصوص در مورد ساز اصیل تنبک، یک تکه بودن چوب این ساز یک نکته بسیار مهم است. بعضی تنبک هایی که با چوب های چند تکه ساخته می شوند در پوست اندازی مجدد اغلب دچار ترک های ریز و درشت می شوند. برای کسب اطلاعات دقیق تر از دوره ها و پکیج های آموزش تنبک در کرج می توانید هر زمانی که نیاز داشتید با شماره های ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ – ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ – ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵ تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

کلاس آموزش تنبک در کرج و منطقه جهانشهر

آموزشگاه موسیقی آوادیس با سالها تجربه ی آموزش تنبک در منطقه جهانشهر یکی از بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج برای گذراندن دوره های یادگیری موسیقی برای شماست.
کلاس های آموزش تنبک در آموزشگاه تحت نظر برترین اساتید و با متد علمی و بسیار خلاقانه تدریس می‌شود.
یکی از ویژگی های آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج، این است که شما می توانید از مسیر آموزش لذت ببرید. و با شیوه های نوین و خلاقیت مدرسین، مسیر یادگیری موسیقی را برای شما شیرین و لذت بخش می کنیم. ما با فراهم کردن محیطی دلپذیر برای شما علاقه مندان به یادگیری تنبک، تلاش می کنیم تا شما را بیشتر به موسیقی ایرانی علاقه مند کنیم.
وظیفه ما فراهم کردن فضای هنری و مناسب با روحیه شماست.  شما می توانید برای اطمینان از انتخاب خود از جلسات مشاوره رایگان آموزشگاه استفاده کنید. و بعد از صحبت با مدیر آموزشگاه و مدرس خود انتخاب صحیح و هوشمندانه ای را انجام دهید.

برای بازدید از رزومه اساتید تمبک در کرج کلیک نمایید.

کلاس‌های آموزشی آموزشگاه موسیقی آوادیس کرج

تماس با ما

دیدگاه کاربران
  • شیرین 6 فوریه 2022

    من تنبک را در آموزشگاه موسیقی آوادیس گذروندم و واقعا عالی بود نحوه تدریستون

  • مهتاب رحیمی 6 فوریه 2022

    با سلام و عرض خسته نباشید من گیتار رو در آموزشگاه شما دوره دیدم و میتونم بگم آموزشگاه آوادیس بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج هستش

  • مرضیه راد 6 فوریه 2022

    با سلام و سپاس فراوان از استاد حسین پور که تدریس تنبک رو انجام میدن و واقعا در آموزش تنبک حرفه ای هستن

  • مریم 6 فوریه 2022

    سلام وقت بخیر میشه هزینه کلاس آموزش تنبک رو بفرمایید؟

  • رویا کاظمی 6 فوریه 2022

    سلام آموزشگاه موسیقی آوادیس واقعا تیم حرفه ای و خوبی داره من کلاس آموزش پیانو رو نزد استاد یاسر عدل گذروندم و عالی هستن ایشون

  • علی موسوی 6 فوریه 2022

    سلام من میخوام کلاس آواز شرکت کنم میخواستم بدونم هزینه و ساعت کلاسها به چه صورت هستش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *