02634214333

آموزش تخصصی ساز ویلن در کرج

آموزش تخصصی ساز ویلن در کرج ویلن سازی است از دسته سازهای زهی آرشه ای که صدای دلنواز آن در گروه ارکستر های بزرگ به عنوان یکی از سازهای اصلی مورد توجه قرار میگیرد. نوازنده ویلن ، ساز را بروی شانه چپ خود قرا میدهد و با دست راست خود آرشه ان را میگیردو شروع به نواختن میکند. برای کسانی که علاقمند هستند بصورت حرفه ای این ساز را یاد بگیرند.

آموزشگاه موسیقی آوادیس بهترین اساتید را در اموزش ساز ویلن کنار هم گرد آورده است. محیطی حرفه ای برای دوستداران این ساز فراهم کرده است تا هنرجویان به بهترین نحو پیشرفت سریع داشته باشند و با اشتیاق  و پشتکار خود بتوانند یکی از بهترینها در نواختن ساز ویلن باشند.

آموزش ویولن در کرج

ساز ویلن ۵۸ قطعه دارد و بخش های مختلف آن شامل:

۱٫آرشه یا کمان ۲٫دسته یا گردن ۳٫جعبه طنینی ۴٫خرک ۵٫گریف ۶٫سیم گیر ۷٫سیم ها

این ساز ظریف و زیبا داری وزنی سبک ۴۰۰گرم و جنس چوب میباشد. در اصل ويلن يك ساز موسيقي كلاسيك غرب است ولي به دليل قابلت هاي فراوانِ اين ساز، مي توان هر نوع موسيقي را با آن اجرا كرد . ویلن بدلیل تمامی خصوصیات مربوطه مورد توجه آهنگساز قرارگرفت و لذا در تاریخ موسیقی غرب آهنگسازان زیادی برای ویلن آهنگهایی تنظیم کردند برای مثال چهارفصل اثر انتونیو ویوالدی که به گوش همه آشناست. از نوازندگان بنام موسیقی کلاسیک  می توان به یهودی منوهین ، یاشا هایفتز  ،گیل شاهام، داوید ایستراخ اشاره کرد.

تدریس ویولن در کرج

ویولن از دسته ساز‌های زهی آرشه‌ای‌ می‌باشد که در این دسته سه مدل دیگر نیز وجود دارند.به نام ویولن آلتو و ویولن سل که دربین این خانواده ساز ویولن زیر ترین صدا صدارا دارا می‌باشد. و مورد دیگر اینکه ساز کنترباس خیلی کم از آرشه استفاده می‌کند.
ساز ویولن آلتو . از نظر ابعاد کمی بزرگتر از ویولن و ویولن آلتو است به طوری که این ساز را با استفاده از میخی که در پایان این ساز تعبیه شده است روی زمین قرار داده و اجرا می کنند.

کلاس ویولن در کرج

ویولن ایرانی از سازهای اصلی موسیقی ایرانی است . این نوع ساز موسیقی در خیلی از قطعه‌های خفن موسیقی از جمله قطعات ردیف دستگاهی استفاده می‎شود. البته که شرکت در کلاس ویولن در کرج باعث می‌شود با موسیقی ایرانی آشنا شوید و همینطور مهارت نوازندگی خود را بهتر نمایید. البته در کلاس ویولن به شما آموزش داده می‌شود که نوازنده شدن فرایندی است که نیاز به پشتکار و صبر و تلاش دارد که شامل مراحلی می‌باشد.

یک : معرفی اصول اولیه ویولن که شما هنرجویان باید با طریقه صحیح نشستن و چگونگی گرفتن ساز در دست  و تولید صدا آشنا شوید . 

دو : یادگیری تکنیک‌های نوازنده شدن که شما در این مرحله باید تکنیک‌های پایه‌ای نوازندگی ویولن مانند آرشه کشیدن ، نواختن نت‌ها، و رفته رفته تکنیک‌های پیشرفته تر را بیاموزید.

سه : آشنایی کامل با قطعات موسیقی کشورمان که هنرجو به تدریج قطعات موسیقی اسرانی را می‌آموزد.

ارتباط با آموزشگاه موسیقی آوادیس

شماره تماس : ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ – ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ 

تلفن همراه : ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

ایمیل: musicavadis@gmail.com

اینستاگرام : avadis.academy

آدرس: کرج, جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

 

آموزش سنتور در کرجآموزش پیانو در کرجآموزش موسیقی کودکان

آموزش ساز کلاسیک در کرج

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *