02634214333

آموزش ارف و موسیقی کودکان در کرج

آموزش ارف و موسیقی کودکان در کرج

آموزش ارف و موسیقی کودکان در کرج – برنامه آموزشی موسیقی برای كودكان كنسرواتوار موسیقی ویكتوریا، كودكان را از سن ۶ ماهگی برای آموزشی موسیقی می‌پذیرد. این كلاسها در جو‌ّی شاد و پر از بازی و تفریح تشكیل می‌شوند و هدف از برگزاری آنها:

ایجاد عشق به موسیقی و لذت ساختن قطعات موسیقی در كودكان است. تأكید این كلاسها بر بازی، حركت، آواز خواندن، شعر خواندن، گوش دادن، .خلاقیت و همكاری است. این رویكرد در آموزش موسیقی كه در تمام دنیا شناخته شده است، توسط كارل ارف، آهنگساز آلمانی ابداع شد و شامل:

آواز خواندن، شعرخوانی، حركات خلاقانه، بداهه‌گویی و بداهه‌نوازی، نمایش و سازهای كوبه‌ای است. هدف نهایی برنامه ارف، بهبود رفتار موسیقایی، گوش دادن، خلاقیت، اجرا و تجزیه و تحلیل موسیقایی از طریق تجربه‌های موسیقایی لذت‌ بخشی .

است كه در تمام طول عمر، عشق به موسیقی را در فرد زنده نگه می‌دارد. در بعضی از كلاسها والدین هم شركت می‌كنند، ولی كلاسهای دیگر منحصراً برای كودكان است.

  •  حركت
  •  شعرخوانی
  •  آواز خواندن
  •  سازها

سازهای طرح ارف، انواع سازهای كوبه‌ای كه نیازی به كوك كردن ندارند.

(Recorder) ابزار ارزشمند كشف و خلق

  • برنامه ارف
  •  ارف برای كودكان سه ساله

كودكان ضرب را با تشخیص ریتم و ملودی و از طریق حركاتی چون راه رفتن، یورتمه رفتن، پریدن و ورزشهای زمینی (body percussion) یاد می‌گیرند. آنها می‌آموزند كه با كف زدن، پا كوبیدن و ضربه زدن به رانهای خود، به‌نوعی ساز كوبه‌ای بدنی دست یابند. مهارتهای آوازخوانی، هنگامی آغاز می‌شود كه كودكان آواز خواندن روی گامها را یاد می‌گیرند. سازهایی كه نیازی به كوك ندارند، مفاهیم موسیقایی را در ذهن كودك پررنگ و روشن می‌سازند و موجب می‌گردند كه كودك طنین های متضاد  را كشف کند.

ارتباط با آموزشگاه موسیقی آوادیس

شماره تماس : ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ – ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ 

تلفن همراه : ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

ایمیل: musicavadis@gmail.com

اینستاگرام : avadis.academy

آدرس: کرج, جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

 

 

 

آموزش سنتور در کرجآموزش پیانو در کرجآموزش موسیقی کودکاناساتید ارف کودک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *