02634214333

آموزش کالیمبا در کرج

آموزش کالیمبا در کرج یک تجربه هیجان انگیز برای کسانی است. که به موسیقی های خاص علاقه مند هستند. اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید. که همیشه میخواستید نواختن سازی را بیاموزید. که بتوانید آن را با خودتان حمل کنید. آموزش کالیمبا گزینه مناسبی برای شماست. آموزش کالیمبا ساده است. و میتواند برای هر فردی با هر شرایط و سنی مناسب باشد. مهم نیست که شما پیش از این هرگز سازی ننواخته اید. یا نمی دانید چگونه موسیقی بخوانید. آموزش کالیمبا یک نقطه شروع عالی برای تازه کارهاهای موسیقی است.

تدریس کالیمبا در کرج

آموزش کالیمبا در کرج در آموزشگاه موسیقی آوادیس توسط بهترین اساتید موسیقی تدریس می شود.

یادگیری و نواختن ساز کالیمبا بسیار راحت است. تیغه های فلزی این ساز، در هنگام نواختن حکم کلاویه های پیانو را دارند. برای راحتی در نواختن و به منظور شناختن نت ها، برچسب هایی روی آنها چسبانده شده است.
وجود این برچسب ها موجب راحتی و سرعت در نواختن می شود. این برچسب های بصورت جداگانه و بعنوان وسایل جانبی درون جعبه آکبند این ساز وجود دارد.
صدای حاصل از کالیمبا بصورت کوپه ای و سیال است. که به عقیده بسیاری از دوستداران موسیقی، صدایی دلربا و آرامشبخش دارد. به کمک هر دو انگشتان شست بصورت متناوب یا همزمان می توان صدایی هارمونیک و ریتمیک را تولید کرد.
حالت های مختلف صدا با فشار دادن زبانه ها با بالا و پایین قابل تولید است. یادگیری این ساز نیاز به تمرکز و تمرین با انگشتان دست دارد. تدریس آموزش کالیمبا در کرج را بطور حرفه ای در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج دنبال کنید.

کلاس کالیمبا در کرج

کلاس آموزش کالیمبا در کرج برای بسیاری از هنردوستان و هنرآموزان، جز هیجان انگیزترین دوره هاست. چرا که آموزش کالیمبا در کرج بسیار ساده است. و هر فردی با هر شرایط و سنی میتواند فراگیری این ساز را شروع کند. اصلا اهمیت ندارد. که پیش زمینه ای در موسیقی داشته باشید. و یا تجربه ی نواختن سازی را داشته باشید. 

آموزش کالیمبا در کرج می تواند یک نقطه شروع بسیار عالی برای هنرجویان مبتدی باشد. حتما شما نیز در مورد ساز کالیمبا کلیپ های جذابی دیده و در مورد این ساز شنیده اید. یکی از محاسن این ساز علاوه بر یادگیری آسان، حمل و نقل ساده ی آن در کیف شماست. که هر زمان که بخواهید تمرین و نوازندگی خواهد کرد.

کلاس کالیمبا در کرج

تاریخچه ساز کالیمبا

کالمیبا یک ساز بومی آفریقایی است. که ابعاد کوچک آن به شما اجازه می دهد. آن را همراه خود به هرکجا که می خواهید ببرید. و از صدای آرامش بخش آن در سفر، خانه یا دانشگاه لذت ببرید. صدای طنین انداز کالیمبا شما را مبهوت خود خواهد کرد. و فورا به آن معتاد خواهید شد.

کالیمبا نوعی ساز آفریقایی است. که در کشورهای مختلف این قاره با نام متفاوتی شناخته می‌شود. از جمله این نام‌ها می‌توانیم به این موارد اشاره ‌کنیم: مالیمبا، امبیرا، کیسانجی، لیکمبه، سانزا و بسیاری از نام‌های دیگر.

ساز کالیمبا دارای بدنه ی چوبی از جنس درخت افرا یاگردو است. یا به صورت ترکیبی هم از فلز است. هم از چوب و دارای یک حفره ی خالی است. که به آن جعبه تشدید صدا می گویند. همینطور دارای یک یا چند تیغه فلزی که تقریبا ۶،۸،۱۲ یا ۱۷ است می باشد. که بهتر است کسانی که تازه کار هستند. از تیغه های کمتر استفاده کنند.

نحوه کوک کالیمبا

برای کوک کردن ساز کالیمبا از یک چکش کوچک فلزی استفاده می‌شود. به کمک این چکش و وارد کردن ضرباتی نرم و آرام به قسمت های انتهایی و ابتدایی تیغه ها و جابه جا کردن اندک آنها بر روی صفحه می توان صدای ساز را بم یا زیر کرد.

آموزش کالیمبا در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج

آموزشگاه موسیقی آوادیس بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج در زمینه انواع سازها اعم از آموزش گیتار در کرج، آموزش پیانو در کرج، آموزش سنتور در کرج، آموزش تار و سه تار در کرج، آموزش دف در کرج، آموزش تنبک در کرج و… به عنوان بزرگترین و بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج، در تمامی رشته های موسیقی از اساتید نمونه و با تجربه بهره می برد.
در زمینه آموزش کالیمبا در کرج نیز، می توانید با اطمینان کامل آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج را انتخاب نمایید.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *