02634214333

تدریس گیتار در آموزشگاه موسیقی آوادیس

تدریس گیتار

تدریس گیتار در آموزشگاه آوادیس در کرج نزد بهترین اساتید موسیقی انجام می شود.

در آموزشگاه آوادیس تدریس گیتار در سبکهای مختلف آموزش گیتار شامل کلاسیک، پاپ، فلامنکو، جز، بلوز، راک و غیره به صورت تخصصی انجام میشود. به علاوه انواع مدلهای آموزش گیتار در کرج شامل آموزش گیتار کلاسیک، آموزش گیتار آگوستیک، آموزش گیتار الکتریک و آموزش گیتار بیس در تدریس گیتار این آموزشگاه، توسط اساتید مجرب و حرفه ای که خود دانش آموخته رشته موسیقی هستند، وجود دارد.

آموزش گیتار در گوهردشت – آموزش گیتار در جهانشهر

کلاس‌های آموزش گیتار در گوهردشت از دیرباز مورد توجه افراد بوده است برای داشتن بهترین آموزش گیتار در جهانشهر، باید در انتخاب استاد گیتار دقت کنیم. استاد خوب گیتار، استادی است که بعلاوه بر دانش آکادمیک موسیقی از تجربه ی بالایی در نوازندگی گیتار و تدریس گیتار بهره‌مند باشد. در آموزشگاه موسیقی آوادیس آموزش گیتار در سبک های مختلف برگزار می‌شود. اگر علاقمند به ساز گیتار هستید، وقت را از دست ندهید و حتما کلاس آموزش گیتار در کرج را ثبت نام نمایید.

ملزومات آموزش گیتار در کرج

برای شروع آموزش گیتار در کرج داشتن گیتار مناسب، کتاب آموزش گیتار، مترونوم و دفتر برنامه ریزی برای انجام تمرینات از ملزومات فراگیری اصولی کلاس آموزش گیتار است.

ساز گیتار باید استانداردهای کافی برای تدریس گیتار در کرج را داشته باشد و مورد تایید مدرس گیتار باشد.

کتاب هایی که در دوره اول تدریس می شوند: کتاب رساله گیتار نوازی و کتاب رساله آهنگ های گیتار است که شامل نت و تبلچر تمرینات و قطعات ایرانی و ملل برای گیتار است.

مترونوم و تیونر مناسب گیتار برای تمرینات تا پایان دوره اول الزامی است.

کلاس آموزش گیتار در کرج

ویژگی‌های ساز گیتار

گیتار نوعی ساز زهی است که هم به کمک انگشتان و هم ابزارهای مصنوعی نواخته می‌شود. مانند سایر سازهای زهی، گیتار هم از سه بخش اصلی تارها، کاسه‌ی طنینی و دسته تشکیل شده است.

تعداد سیم‌ها در این ساز عموماً شش عدد است. گیتارها انواع مختلفی دارند. که از آنها در سبک‌های مختلفی استفاده می‌شود و آموزش‌ها آنها با یکدیگر متفاوت است.

به طور کلی گیتارها در دو دسته‌ی اصلی قرار می‌گیرند: گیتارهای آکوستیک و گیتارهای الکتریک. گروه گیتارهای آکوستیک به دو دسته‌ی سیم نایلونی و سیم فلزی تقسیم می‌شوند.

گیتار کلاسیک و گیتار فلامینکو در گروه سیم نایلونی و گیتار جیپسی، آکوستیک و الکتروآکوستیک در دسته‌ی سیم فلزی‌ها قرار می‌گیرند. گیتارهای الکتریک به دو دسته‌ی شبه الکتریک و سالید بادی تقسیم می‌شوند. که خود باز به دسته‌های کوچکتری تقسیم می‌شوند. همانطور که می‌بینید گیتارها خانواده‌ی بزرگی را شامل می‌شوند. اما شاید برایتان این سوال پیش آید که این گیتارها چه تفاوتی با هم دارند.

گیتارهای آکوستیک آنهایی هستند که صدایشان تنها توسط توخالی بودن بدنه تقویت می‌شود. و هیچ عامل تقویتی دیگری برای صدا وجود ندارد. این گیتارها ۶ سیم دارند که از نازک به ضخیم چیده شده‌اند.

گیتارهای الکتریک اما بدنه‌ای توپر دارند و خود صدایی ندارند و برای تولید صدا باید به آمپلی فایر و افکت وصل شوند. تمام سیم‌ها در گیتار الکتریک فلزی است و می‌تواند تعداد سیم‌های مختلفی داشته باشد. از این گیتارها بیشتر در سبک جاز و هوی متال استفاده می‌شود.

آموزش آنلاین گیتار در کرج

کلاس گیتار آنلاین در آوادیس از بهترین کلاس‌های آموزش آنلاین است که شما می‌توانید با شرکت در آنها زیر نظر بهترین اساتید و با قیمت بسیار مناسب آموزش ببینید. تنوع سبک‌های آموزش گیتار در آموزشگاه ما بسیار زیاد است و از آموزش گیتار پاپ، آموزش گیتار فلامنکو، گیتار کلاسیک، گیتار الکتریک و … در تمام سطح‌ها از مبتدی تا پیشرفته را شامل می‌شود.

بعلاوه این کلاس‌ها در دو گروه کودکان و بزرگسالان برگزار می‌شوند. کلاس‌های گیتار آوادیس به صورت خصوصی و زنده برگزار می‌شوند و شما می‌توانید با استاد خود تعامل داشته باشید و او بر شیوه‌ی نوازندگیتان نظارت داشته باشد. همچنین در پایان هر جلسه فیلم ضبط شده‌ی کلاس در اختیارتان قرار داده می‌شود که می‌توانید تا جلسه‌ی بعد به کمک آن تمرین کنید.

مدت زمان یادگیری کلاس گیتار در کرج

فراگیری مهارت های گیتار نوازی بستگی زیادی به زمان بندی تمرینات هنرجو و تعداد حضور در جلسات آموزش گیتار در یک ماه دارد.

چنانچه هنرجو در یک هفته، یک بار در جلسات آموزش گیتار شرکت کرده و روزانه ۳ بار به تمرینات گیتارنوازی بپردازد، می تواند دوره ابتدایی را طی ۶ ماه که شامل تمام تکنیک ها پایه و سطح اول آهنگ ایرانی و بین المللی است به اتمام برساند.

خرید گیتار در کرج

در انتخاب گیتار مناسب باید مواردی زیادی را در نظر بگیرید، اگر اطلاعات کافی در خصوص خرید ساز ندارید، می‌توانید از جلسه مشاوره رایگان ما با استاد گیتار استفاده کنید، تا بهترین راهنمایی ها را استاد جهت خرید گیتار برای شما داشته باشند. در خرید گیتار موارد کلی که باید به آن توجه کنید، جنس چوب گیتار، کیفیت سیم های ساز می‌باشد.

آموزشگاه آوادیس در کرج علاوه بر آموزش گیتار در کرج، آموزش قوپوز در کرج، آموزش سه تار در کرج، آموزش سنتور در کرج و آموزش کاخن در کرج انجام می شود جهت ثبت نام در کلاس های آموزش گیتار حضوری و آنلاین می توانید با شماره تماس های موجود در منوی تماس با ما با آموزشگاه آوادیس در ارتباط باشید.

انواع گیتار

در یک دسته‌بندی کلی، گیتارها به دو نوع اکوستیک و الکتریک تقسیم می‌شوند. البته هرکدام از این دو نوع نیز دارای انواع خاصی هستند.

گیتار اکوستیک خود شامل گیتارهای با سیم فلزی و گیتارهای کلاسیک و فلامنکو هستند. آنچه در ایران به‌طور معمول رایج است همان گیتار فلامنکو یا کلاسیک است. گیتاری با سه سیم فلزی و سه سیم پلاستیکی.
گیتارهای الکتریک نیز داری انواع گوناگونی هستند. گیتار الکتریک استاندارد، گیتار نیمه اکوستیک و گیتار بیس، از جمله محبوب‌ترین گیتارهای الکتریک هستند.
گیتار الکتریک استاندارد عمومی‌ترین شکل این ساز است. گیتار نیمه اکوستیک اما تفاوت‌هایی با مدل استاندارد دارد. گیتار نیمه اکوستیک از حفره صدا و پیکاپ‌های گیتار الکتریک بهره می‌برد؛ اما سایر اجزایش مانند گیتار اکوستیک است.
گیتار بیس همان گیتار الکتریک است که به جای شش سیم، تنها چهار سیم دارد. این ویژگی و اندازه بزرگ‌تر آن، این ساز را مناسب اجرای صداهای بم‌تر کرده است. این گیتارها معمولا برای همراهی با گیتار اصلی در اجراهای گروهی مناسب هستند.

خرید گیتار در کرج

کلاس آموزش گیتار در آموزشگاه موسیقی آوادیس

آموزش گیتار در کرج، در آموزشگاه موسیقی آوادیس برای آموزش هر ساز از روشهای نوین آموزشی استفاده می شود و با در نظر گرفتن متدهای روز دنیا آموزش ها انجام می شود.

برای ثبت نام در کلاس گیتار نیاز به پیش نیار خاصی ندارید و تمامی آنچه را که برای نوازنده شدن نیاز دارید ما در تدریس گیتار به شما آموزش می دهیم.

سبک مورد علاقه بایستی مشخص شود که با مشاوره و راهنمایی اساتید ما در آموزشگاه موسیقی آوادیس در کرج به راحتی می توانید به سبک مورد علاقه خود برسید.

جهت ثبت نام آنلاین و حضوری کلاس آموزش گیتار در کرج می توانید با شماره تماس های آموزشگاه آوادیس با ما در ارتباط باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *