02634214333

آموزش آهنگسازی در کرج

آموزش آهنگسازی در کرج را برای خود ، با آموزشگاه موسیقی آوادیس میسر نمایید. آموزشگاه موسیقی آوادیس با بیش از چند سال سابقه ندریس موسیقی و اساتید حرفه‌ای و محیط آموزشی دلنشین، همیشه در کرج اولین بوده است. برای یادگیری آهنگسازی و شرکت در کلاس‌های آموزش آهنگسازی تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

آهنگسازی یکی از خفن ترین و جذاب ترین قسمت‌های موسیقی می‌باشد که فرد آهنگساز در مقایسه با فرد تکنواز، و با خلق کردن تعداد زیادی اثر هنری، لذت بیشتری را می‌برد. اما آهنگسازی،تنظیم مراحلی دارد که فرد هنرجو باید مهارتهایی را بیاموزد. آوادیس به مدیریت سرکار خانم زنگنه در خدمت شما می‌باشد.

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ || ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ || ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

جهانشهر – میدان سپاه – بلوار جمهوری – کوچه شهید جدیدی -پلاک ۲۸

اگر شما هم علاقه مند به ساز گیتار هستید و تمایل دارید که در کلاس گیتار ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

تدریس آهنگسازی در کرج

اولین مرحله تدریس موسیقی و یادگیری آن هارمونی است که هنرجو باید حتما آنرا به خوبی درک کند.در کنار این بخش ، یادگیری پیانو هم ارجعیت دارد. اینجاست که هنرجو حرفه ای‌تر می‌شود.
مرحله بعد یادگیری ملودی و ارکستراسیون است. که باید خوب آنرا فراگرفت. شما هنرجوی عزیز برای فراگیری آهنگسازی به آموزشگاه موسیقی آوادیس مراجعه نمایید تا تمام اطلاعات ضروری از چگونگی تدریس آهنگسازی در کرج را بدست آورید. در کنار شما هستیم با بهترین اساتید آهنگسازی و جدیدترین متدهای آموزشی.

آموزش آهنگسازی انواع متفاونی دارد، یکی از آنها آهنگسازی پاپ است که می‌توان گفت بیش از هفتاد در صد جامعه آهنگسازی را تشکیل می‌دهد و خیلی از هنرجویان چون به یک خواننده خاص علاقه مند هستند به این سبک وارد می‌شوند. البته شاید با خودتان فکر کنید، که این چه مشکلی دارد و جواب ما به شما اینست که هیچ ایرادی ندارد.موسیقی پاپ به معنای موسیقی مردمی می‌باشد و خوب توانسته است مخاطبان خودش را راضی نگه دارد.

آهنگسازی با سیستم ، به این صورت است که آهنگسازی، تنظیم و میکس و … حتی نوازندگی دیجیتالی هم مستقیم با کامپیوتر سروکار دارد. باید این را بدانید که آموزش آهنگسازی با سیستم از ضروری ترین مراحل این تخصص است.و شما باید مرحله به مرحله آنرا فرا بگیرید تا به یک آهنگساز حرفه ای بدیل شوید.

آموزش آهنگسازی در کرج

اگر شما هم علاقه مند به ساز پیانو هستید و تمایل دارید که در کلاس پیانو ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

کلاس آهنگسازی در کرج

آموزش آهنگسازی با fl studio : یک نرم افزار ساخت آهنگ است که برای آموزش دیدن آن می‌توانید با آوادیس تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کند. و در کل نرم افزارهای زیادی برای آهنگسازی وجود دارد. از جمله اف ال استودیو ،کیوبیس، استودیو وان ، پروتولز ، ایبلتون لایو ،و … و برای نرم افزار ساخت آهنگ همیشه نظرات متفاوتی وجود دارد چون یک رابط کاربری مهم بین شما سیستم تان است. اما مورد بعدی آهنگسازی حرفه ای است که بای آموزش ببینید و در این بین تمرینات مستمر هم داشته باشید. و یک مدرس متخصص هم در کنار خود داشته باشید.آوادیس در کنار شما می‌باشد.

آموزش آهنگسازی در کرج

اگر شما هم علاقه مند به ساز تار هستید و تمایل دارید که در کلاس تار ثبت نام نمایید.کلیک نمایید

آموزش تخصصی آهنگسازی در کرج

آموزش تخصصی آهنگسازی در کرج را در آموزشگاه موسیقی آوادیس برای خود میسر نمایید ما در این کلاس‌ها به شما موارد زیر را آموزش می‌دهیم.

یک: آموزش تنظیمات موسیقی به صورت کاملا پروژه محور

دوم : تدریس میکس لایه‌های تنظیم و وکال و مباحث مربوطه …

سوم : ساخت ملودی و نوشتن خط ملودی

چهارم : آموزش تئوری‌های مسیقی ( گام ، آکورد ، نت و سیکل و هارمونی)

پنجم: مراحل مسترینگ اصولی و تخصصی و موارد دیگر

و تمرینات مستمر شما و دقت و حواس جمعی کافی هنگام آموزش آهنگسازی در کرج.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *