02634214333

آموزش ارف در کرج

آموزش ارف در کرج را با آموزشگاه موسیقی آوادیس میسر نمایید .

اُرف در حقیقت به نام کارل اُرف دانشمند و موسیقی‌دان آلمانی می‌باشد که سیستم آموزشی خیلی کارآمد و کاربردی برای آموزش موسیقی به کودکان ابداع کرد.

و کلاس‌های موسیقی کودکان در اصطلاح اُرف گفته می‌شوند. امروزه در ایران به اصطلاح به کلاس‌های موسیقی کودک اُرف می‌گویند. سن مناسب برای آغاز موسیقی به طور کلی دو سال تا پنج سال می‌باشد. و سن شروع نواختن سازهای اصلی و جدی از پنج سال به بالا می‌باشد.

در خدمت شما هستیم با بهترین اساتید ساز ارف و جدیدترین متدهای آموزشی در دنیا.برای ثبت نام کلاس ارف در کرج با ما تماس حاصل فرمایید.

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ || ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ || ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

جهانشهر – میدان سپاه – بلوار جمهوری – کوچه شهید جدیدی -پلاک ۲۸

کلاس ارف در کرج

کلاس‌های گروه سنی دو سال تا پنج سال اکثرا فقط جنبه آشنایی با موسیقی را دارند. و دارای جنبه آموزشی نمی‌باشند. دانشمندان معتقدند که آشنا شدن کودک با موسیقی از دوران بارداری مادر هم می‌تواند آغاز گردد.

بعضی از این تاثیرات کلاس‌های آموزش ارف تحت عنوان کلاس ارف در کرج شامل کاهش وابستگی کودک به مادرش در زمان حضور او در کلاس، تقویت کردن ارتباطات اجتماعی کودک، ایجاد توانایی انجام کارهای گروهی در کودک، افزاینده شادی و نشاط در کودکان، بالا بردن مهارت‌های شنوایی، حافظه و یادگیری، افزایش تمرکز و هماهنگی دو نیم‌کره مغز کودک، بالا رفتن اعتماد به نفس و کشف استعدادها می‌باشد.

در حقیقت ساز ارف برای کودکان یک آموزش موسیقی ابتدایی و آشنایی با نواختن سازهای اصلی است. سازهای ارف پایه‌ای برای آموزش‌های سخت و جدی‌تر در سنین بالاتر می‌باشند. معمولا کلاس‌های ارف با ریتم‌خوانی و نواختن سازهایی مانند فلوت ریکوردر، بلز و طبلک در یک محیط شاد برگزار می شوند و پیش نیازی برای یاد گرفتن سازهای اصلی هستند.

تدریس ارف در کرج

تدریس ارف در کرج بر اساس موسیقی، حرکت و کلام شکل می‌گیرند. کودکان در کلاس‌های آموزش ارف یاد می‌گیرند که چگونه احساسات خود را در قالب کلام و حرکات به دیگران نمایش بدهند. در کلاس‌های آموزشی ارف، آموزش‌ها اغلب همراه با حرکات موزون، ریتم و آواز همراه می‌باشند تا کودکان حس خوبی را در این کلاس‌ها تجربه نمایند.

در واقع می‌توان بیان کرد کودکان در کلاس‌های ارف، موسیقی را با راحت ترین و ساده‌ترین تکنیک‌های آموزشی یاد می‌گیرند. در کلاس های موسیقی ارف، کودکان به وسیله دست زدن، پایکوبی کردن، آواز خواندن به شکل غیرمستقیم، ریتم‌خوانی و نت‌خوانی را آموزش خواهند دید.

تکنیک‌هایی که در تدریس ارف به کار برده می‌شوند، کمک شایانی به درک موسیقیایی کودک می‌کنند. سازهایی که در کلاس‌های آموزش ارف مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولا از سازهای بومی هستند که نواختن آن‌ها کودکان را به هیجان می‌آورد. سازهایی که در کلاس های ارف استفاده می‌شوند تفاوت چندانی با سازهای دیگر ندارند ولی روش استفاده از آن‌ها به صورتی خلاقانه صورت می‌گیرد.

که تاثیر مهمی در یادگیری کودکان می‌گذارد.

آموزشگاه ارف در کرج

در واقع سازهایی که در این کلاس‌ها به کودکان آموزش داده می‌شوند شامل سازهای ریتمیک مانند دایره زنگی، طبل، زایلوفون‌های سوپرانو، آلتو، باس، باس ریکوردهای آلتو و خود سوپرانو می‌باشند. این سازها که نام برده شدند صدایی گرم و قوی همراه با پس‌زمینه ‌ای ملایم و دوست داشتنی تولید می‌کنند.

و زمانی با آوازهای کودکانه همراه می‌شوند، تاثیر فوق العاده‌ای بر روح کودکان می‌گذارند. یکی از مهم‌ترین اهداف کلاس‌های موسیقی ارف، به وجود آوردن یک محیط شاد و خوشایند برای کودکان است. در این کلاس‌ها، مفاهیم مهم و اصلی موسیقیایی به روشی جذاب به کودکان آموزش داده خواهد شد.

در آموزشگاه ارف در کرج، درس‌های موسیقی به روشی تدریس می‌شود، که برای کودکان جذاب و سرگرم کننده باشند تا همیشه در ذهن آن‌ها باقی بماند. با توجه به این که بازی کردن نقش بسیار مهمی در زندگی کودکان دارد، اصطلاحات و مفاهیم موسیقی در قالب بازی‌های متنوع به کودکان آموزش داده می‌شوند.

در حقیقت می‌توان گفت بازی یکی از بهترین متدهایی است که می‌شود در کنار آن به کودکان آموزش داد. یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف این کلاس موسیقی، ایجاد انگیزه و روحیه در کودکان برای یادگیری موسیقی است. هر قدر که کودکان با شوق و ذوق بیشتری سازهای ارف را یاد بگیرند، به همان اندازه آموزش‌ها برای آنها مفیدتر خواهد بود.

آموزش تخصصی ارف در کرج

به صورت کلی در کلاس‌های ارف از سازهای بادی استفاده می‌کنند. چرا که این سازها برای کودکان جذاب‌تر بوده و علاوه بر این آموزش اولیه آن‌ها سخت نیست و کودکان می‌توانند آموزش‌های اولیه نوازندگی را به آسانی بر روی این سازها یاد بگیرند.

آموزش تخصصی ارف در کرج با آموزشگاه موسیقی آوادیس.بعد از به پایان رسیدن کلاس‌های اولیه ارف، سازهای مختلفی به کودکان معرفی می‌شوند و کودک این امکان را خواهد داشت که با شنیدن صدای ساز و لمس کردن آن، ساز مورد‌علاقه خود را انتخاب کند تا بعد از اتمام دوره ارف، به یادگیری آن ساز را بپردازد.

کودکان پس از انتخاب نمودن ساز تخصصی خود، با آموزش‌هایی که در کلاس های ارف دیده اند، می‌توانند به طور اصولی ساز مورد‌علاقه خود را آموزش ببینند. در این بلاگ متوجه شدید سازی تخصصی به نام ساز ارف وجود نداشته و منظور از سازهای ارف، مجموعه سازهایی می‌باشند که در کلاس‌های آموزشی ارف به کودکان آموزش داده می‌شود.

برای ثبت نام در کلاسهای ارف با آموزشگاه موسیقی آوادیس تماس حاصل فرمایید. درخدمت شما هستیم.

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ || ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ || ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

جهانشهر – میدان سپاه – بلوار جمهوری – کوچه شهید جدیدی -پلاک ۲۸

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *